LIDL: Analiziramo bh. tržište
Ovaj trgovački lanac je, kako se navodi, uprkos panedmiji virusa korona, zabilježio solidne performanse u Srbiji i Hrvatskoj.
Iz njemačkog maloprodajnog lanaca LIDL-a potvrđeno je da analiziraju bh. trište, te da je BiH sfera interesa ove svjetski poznate kompanije.
"LIDL neprestano istražuje potencijalne ciljeve za širenje, te analizira uslove na lokalnom tržištu i potencijal kupaca. Možemo potvrditi da trenutno analiziramo tržište u Bosni i Hercegovini", poručili su iz ove kompanije na upit N1.
Kazali su da trenutno nisu u mogućnosti komentarisati prirodu i opseg svojh mogućnosti na našem tržištu niti dati bilo kakve datume za potencijalna otvaranja trgovina.
Podsjećamo, nedavno je list Lebensmittel Zeitung pobjavio da LIDL planira ući na bh. tržište, a da bi se to moglo dogoditi 2022. godine.
Prema navodima ovog lista, u BiH bi moglo da bude otvoreno do 30 trgovina, što zavisi od veličine gradova.
Ovaj trgovački lanac je, kako se navodi, uprkos panedmiji virusa korona, zabilježio solidne performanse u Srbiji i Hrvatskoj, te bi upravo zbog toga lako mogao da snabdijeva objekte u BiH.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.