Direktor marketinga Lactalis BH

Dino Bajrić: Stalno usavršavanje je ključno za uspjeh u dinamičnom svijetu marketinga

07.08.2023. 11:15 / Izvor: Akta.ba
dino bajrić

Dino Bajrić već više od godinu i po obavlja zahtjevnu funkciju direktora marketinga u kompaniji Lactalis BH.

Dino Bajrić već više od godinu i po obavlja zahtjevnu funkciju direktora marketinga u kompaniji Lactalis BH. Jedna od najvećih mliječnih kompanija u našoj zemlji dio je Lactalis Group, globalnog lidera u mliječnoj industriji. U razgovoru o izazovima ovog posla, Dino nam otkriva koje su vještine i kompetencije potrebne za njegovo uspješno obavljanje, a saznat ćemo više i o aktuelnoj situaciji u mliječnoj industriji i planovima za budućnost.

"Za posao direktora marketinga potrebno je biti  kreativna, analitična, visoko motivirana, fleksibilna i odlučna osoba. Veoma je važna kvalitetna komunikacija s kolegama i poslovnim partnerima te usmjerenost na timski rad, koordinaciju aktivnosti i taktičnost. Pored toga naglasio bih fleksibilnost i proaktivnost kao dvije veoma bitne osobine za bilo koju poziciju u marketingu", ističe prvi čovjek marketinga najvećeg izvoznika mlijeka u Bosni i Hercegovini, čije uspješne kampanje za brojne brendove mliječnih proizvoda pratimo u svim sredstvima komunikacije.

Kako je Lactalis BH dio globalne grupacije prisutne na tržištima više od 160 zemalja svijeta, zanimalo nas je koliko ta činjenica utječe na praćenje najnovijih trendova i dešavanja u oblasti marketinga.

"Praćenje raznih trendova kroz razna kvalitativna i kvantitativna istraživanja, zatim pretraživanje ostalih dostupnih materijala iz oblasti marketinga su svakodnevnica na poziciji direktora marketinga. Pored toga, razne radionice i razmjena iskustava sa kolegama iz drugih država su veoma bitni za kontinuiran razvoj", navodi Bajrić.

Razmišljanje "out of the box"

Kako bi podstakao kreativnost i inovacije u svom marketinškom timu, ohrabruje kolege da iznose svoje ideje i razmišljaju "out of the box". Inspiraciju pronalazi u želji za usavršavanjem i razvojem, a često čita tekstove i prati videomaterijale vezane za komunikaciju, koju smatra postulatom svakog posla.

Govoreći o izazovima na mliječnom tržištu u Bosni i Hercegovini, Bajrić ističe da Lactalis BH neprestano radi na usavršavanju proizvodnih procesa i podizanju standarda.

"Tako je i ove godine, u kojoj su proizvodni kapaciteti prošireni za 16% i predstavljeno je  novo savremeno EDGE pakiranje za UHT mlijeko", dodaje.

Početkom jula u Gradačcu je upriličeno otvaranje novog pogona, kojim će se proizvoditi čak dva miliona litara mlijeka više nego ranije. Sva ova ulaganja u vlastitu proizvodnju, ali i redovna podrška farmerima s kojima sarađuju idu rame uz rame s unapređenjima proizvoda. To je Lactalisov odgovor na izazove današnjice u kojoj se mliječna industrija suočava sa padom kupovne moći stanovništva, depopulacijom, smanjivanjem broja farmera, kao i prirodnim nepogodama koje u konačnici imaju utjecaj na same farme.

Bajrić ističe da je trenutno najveći fokus kompanije Lactalis BH na kampanji za novo EDGE pakiranje za UHT mlijeko. 360⁰ kampanja obuhvata sve kanale komuniciranja, a direktor marketinga vjeruje da će biti izvedena besprijekorno.

dino

Kako se mjeri efikasnost kampanja

Kada je u pitanju mjerenje efikasnosti marketinških kampanja, ključni indikatori performansi koje koristi Lactalis BH su ROI (return on investment) i tržišni udio (market share). Reach i brand power također su važni pokazatelji performansi u komunikaciji.

"Reach nam pokazuje koliko je potencijalnih potrošača primijetilo kampanju, a brand power nam je pokazatelj kakve su performanse brenda u odnosu na konkurenciju", objašnjava naš sagovornik.

Govoreći o ravnoteži globalnih i lokalnih marketinških strategija i potrebi pažljivog razmatranja ciljne publike, Bajrić navodi da svaki brend, bio on globalni ili lokalni, mora imati strategiju za pozicioniranje i komuniciranje koja zadovoljava specifične potrebe tržišta.

"Za određene globalne brendove mogućnost izmjene globalne strategije je dosta niža u odnosu na npr. domaće brendove. Navike i preferencije potrošača su veoma bitne kada se donose odluke o prilagodbi strategije, jer sve kreće i završava sa našim potrošačima", navodi Dino.

Na kraju razgovora, Bajrić poručuje da svaki dan predstavlja novi izazov i priliku da nešto naučite i savladate te da se trudi kontinuirano razvijati svoje sposobnosti u marketingu i drugim poljima biznisa. Usavršavanje i razvijanje navodi kao svoj glavni cilj za budućnost kako bi nastavio doprinositi uspjehu kompanije i napredovati u dinamičnom poslovnom svijetu.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti