Počela implementacija "Digitalni turistički BH itinerer"

05.11.2014. 13:00 / Izvor: eKapija.ba
Počela implementacija 'Digitalni turistički BH itinerer'

Organizacija za razvoj turizma regije Doboj "Rotor" počela je primjenu projekta čiji je cilj da bude kreirana nova turistička ruta za turiste koji prolaze kroz BiH.

Rotor, organizacija za razvoj turizma regije Doboj, uz finansijsku podršku Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Sarajevu, nakon potpisanog ugovora, počela je sa implementacijom aktivnosti Projekta "Digital tourist BH itinerary", u prijevodu “Digitalni turistički BH "itinerer”.

Ciljevi Projekta su okupljanje žena iz raznih multi-etničkih, kao i profesionalnih, sredina u cilju podrške raznolikosti i timskog rada kroz promociju turističkih atrakcija u RS i FBiH, zatim podizanje svijesti žena i javnosti o ulozi žena u turizmu kroz kampanje "Digital Tourist BH Itinerer" i "Lagano kroz BiH", i što je najvažnije, ohrabrivanje žena u cilju povećanja zapošljavanja u turizmu korištenjem savremenih rezervacionih sistema kao i kroz socijalnu interakciju, druženje i posjete kulturnim, istorijskim i turističkim atrakcijama BiH.

Menadžer projekta Jasmina Coleman rekla je Srni da je počela identifikacija potencijalnih turističkih atrakcija i da će uskoro biti objavljen poziv gradovima i opštinama u BiH za učešće u projektu.

"Nova ruta naći će se i na smartphone aplikaciji i biće obilježena na `google mapi` radi lakše i savremenije komunikacije sa ciljnim grupama. Cilj je animacija turista da prilikom prolaska kroz BiH koriste ovaj itinerer i tako doprinesu razvoju i promociji turističkih atrakcija", pojasnila je Colemanova.

U okviru planiranih aktivnosti Projekta, u narednih godinu dana Rotor će u saradnji sa zainteresovanim gradovima i opštinama/općinama kreirati sasvim novu turističku rutu namijenjenu turistima u tranzitu kroz BiH. 

Nova turistička ruta biće uvezana sa sličnim turističkim rutama, kao što je ATRIUM turistička ruta registrovana u Briselu kao 30. kulturna ruta Evrope, a čiji je implementator Projekta ATRIUM za BH tržište bio Rotor iz Doboja. Da bi njen kvalitet bio u skladu sa trendovima, ova turistička ruta imaće i svoj FUN page na facebook-u i QR-Code prisutan uz sve veće saobraćajnice i turističke objekte u gradovima i opštinama gdje se projekat bude implementirao.

Projekat će ujedno, kroz promociju osnaživanja žena, i podizanje i jačanje njihove svijesti i samopouzdanja, uticati i na promociju zaštite kulturnog i istorijskog nasljeđa u BiH, a turiste će uspješnije dovesti do ciljnih tranzitnih destinacija, zadržati ih duže u BiH, i pokazati im mnogobrojne prirodne, kulturno-istorijske, gastrološke i multietničke vrijednosti oba entiteta.

eKapija.ba/SRNA

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti