"Hellena" – domaći šampon najboljeg omjera cijene i kvaliteta

24.07.2015. 11:22 / Izvor: Akta.ba

Iskustvo bosanskohercegovačkih ispitanika istraživanja Best Buy Award 2015./2016. o najboljem omjeru cijene i kvaliteta u BiH ukazuje kako domaći šampon "Hellena" pruža odličan nivo kvaliteta po povoljnoj cijeni.

Iskustvo bosanskohercegovačkih ispitanika istraživanja Best Buy Award 2015./2016. o najboljem omjeru cijene i kvaliteta u BiH ukazuje kako domaći šampon "Hellena" pruža odličan nivo kvaliteta po povoljnoj cijeni.

Šamponi "Hellena" nastoje udovoljiti njezi svakog tipa kose. Stoga se u asortimanu nalaze šamponi lavanda, kopriva, herbal, kokos, aloe vera, divlja trešnja i dr. Ujedno širok asortiman proizvoda omogućava da svaki potrošač lako može naći najbolji šampon za sebe.

Osim raznovrsnom ponudom, potrošači su dodatno zadovoljni izvrsnim kvalitetom proizvoda  po odličnim cijenama. Upravo te odlike bosanskohercegovački potrošači prepoznali su kod domaćeg proizvođača šampona "Hellena".

Naime, u tržišnom istraživanju Best Buy Award BiH 2015./2016. na postavljeno pitanje:

"Navedite naziv domaćeg proizvođača, odnosno ponuđača šampona koji prema Vašem iskustvu ili iskustvu Vaših bližnjih nudi najbolji omjer cijene i kvaliteta na bosanskohercegovačkom tržištu", najviše ispitanika navelo je "Hellena".

Pitanja u istraživanju bila su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi naziv preduzeća ili marke koja prema njihovom iskustvu nudi najbolji omjer cijene i kvaliteta na bosanskohercegovačkom tržištu.

Zahvaljujući ovoj osvojenoj poziciji, Hellena ima pravo da nosi prestižnu oznaku "Best Buy Award - Br. 1 - najbolji omjer cijene i kvaliteta" u kategoriji "Domaći proizvođač šampona".

Metodologija i uzorak

Istraživanje Best Buy Award Bosnia and Herzegovina 2015./2016. (www.bestbuyaward.org) provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Bosne i Hercegovine tokom juna 2015. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je učestvovalo 1.200 internetskih ispitanika, građana Bosne i Hercegovine na cijeloj njenoj teritoriji.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti