Grad Prijedor pokrenuo mobilnu aplikaciju za lakšu komunikaciju s građanima

11.05.2020. 18:17 / Izvor: SRNA
Grad Prijedor pokrenuo mobilnu aplikaciju za lakšu komunikaciju s građanima

Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova, nakon čega dobiju odgovor u roku od 48 sati.

Prijedor je jedna od 18 lokalnih zajednica u BiH u kojoj je pokrenuta digitalna transformacija i u kojoj je izrađena mobilna aplikacija "eCitizen", koja omogućava lakšu komunikaciju građana i lokalnih vlasti, saopćeno je danas iz Gradske uprave.

Aplikacija je zajednička inicijativa građana, javnog i IT sektora i nastala je u okviru Projekta lokalnog ekološkog i ekonomskog upravljanja (MEG) koji finansira Vlada Švicarske, a sprovodi UNDP.

"Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova, nakon čega dobiju odgovor u roku od 48 sati. Osim toga, mobilna aplikacija ima za cilj i obavještavanje javnosti u nepredviđenim i vanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija.", navodi se u saopćenju.

 

 

Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS, te se može preuzeti putem stranica "Google play" i "App store", a ovo softversko rješenje, kao i online platforma, dostupni su na stranici za "e-citizen.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti