King ICT CRM transparentno i jednostavno planiranje prodaje
KING ICT implementira rješenja bazirana na Microsoft Dynamics platformi. Integracija s drugim sistemima, kao što su telefoni, mejlovi, DMS, ERP, BI...
"Korisnik je upravo nazvao broj vaše korisničke službe. Na ekranu se pojavljuju informacije o pozivatelju, popis njegovih prijašnjih poziva i usluga koje koristi. Zaposlenik korisničke službe u razgovoru doznaje u čemu je problem, u bazi znanja pronalazi rješenje te korisniku mejlom šalje upute za rješavanje problema. Account manager firme iz koje je poziv došao prima obavijest da je više ljudi iz te firme zvalo radi istog problema. Kontaktira firmu i nudi rješenja da bi se otklonili problemi i unaprijedilo korištenje usluga.“
Upravljanje odnosom s korisnicima na ovakav način omogućuju CRM rješenja.
CRM rješenja su tehnološka podrška poslovanju s kojom ćete razviti dugoročne, partnerske odnose s korisnicima.
CRM omogućuje da uvijek ažurne podatke o kupcima imate na jednom mjestu.
Transparentno i jednostavno planiranje prodaje
Moguće je praćenje cijene prodaje - koliko vremena trošimo na pojedinog korisnika, a koliko na pojedine proizvode i usluge te koliko koristi imamo od toga. Sve informacije ostaju zabilježene, od telefonskih poziva, sastanaka, mejlova, a CRM će nas podsjetiti na sve nadolazeće prodajne aktivnosti.
Automatizirane marketinške kampanje
Podaci o korisnicima su na jednom mjestu jer je omogućen uvoz podataka iz drugih sistema, i to bez dupliciranja. Tako možemo brzo i jednostavno izvući bazu ciljanih korisnika za bilo koju marketinšku kampanju.
Brza i kvalitetna podrška korisnicima
Operateri pozivnog centra u CRM sistem bilježe informacije o zaprimljenim slučajevima. Svaki problem dobiva oznaku hitnosti rješavanja. Operateri ažurno obavještavaju korisnika o statusu rješenja. Pritom se prati vrijeme utrošeno na rješavanje slučaja, kreiraju se uzorci tipičnih problema i njihovih rješenja.
Kome je rješenje namijenjeno?
King ICT kompanija je ovo riješenje namijenila voditeljima i predstavnicima prodaje, marketinga, korisničkoj podršci.
Područja Primjene
Prodaja
- upravljanje korisničkim podacima
- praćenje prodajnih prilika
- praćenje komunikacije s korisnicima
- priprema projekata
- kreiranje prodajnih kvota
- upravljanje prodajnim teritorijima
- praćenje konkurencije
- izvještaji
Marketing
- segmentacija
- ciljana promocija korisnicima
- učinkovite marketinške kampanje
Usluge
- upravljanje slučajevima
- upravljanje radnim nalozima
- upravljanje uslugama na terenu
Analitika
- informacije kao osnov poslovnog odlučivanja
Upravljanje Poslovnim Procesima
Mobilni CRM
- pristup podacima je omogućen s bilo kojeg mjesta, preko „pametnih" mobilnih uređaja
Pozivni Centar
- automatiziran pozivni centar
- brzo rješavanje zahtjeva korisnika
- povećanje postotka riješenih zahtjeva pri prvom pozivu
- baza znanja
- interni obrasci
- integracija računara i telefona
Upravljanje Informacijama
- pogled na korisnika iz "ugla od 360 stepeni" upravljanje matičnim podacima
KING ICT implementira CRM rješenja bazirana na Microsoft Dynamics platformi. Jednostavna integracija s brojnim drugim sistemima, naprimjer telefoni, mejlovi, DMS, ERP, BI.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.