Logosoft predstavio nove usluge na CONNECT '15
Na izmaku ove godine, kompanija Logosoft je za svoje poslovne partnere i korisnike organizovala jednodnevno druženje pod nazivom Logosoft CONNECT '15.
Na izmaku ove godine, kompanija Logosoft je za svoje poslovne partnere i korisnike organizovala jednodnevno druženje pod nazivom Logosoft CONNECT '15. Druženje je organizovano i s ciljem približavanja i boljeg međusobnog upoznavanja, ali tema druženja je prvenstveno bila tehnologija.
U prijatnom ambijentu hotela Radon Plaza, Logosoft je u četvrtak 10. decembra svojim partnerima predstavio najefikasnija rješenja za poslovanje, iz oblasti IT-a.
„Mi u Logosoftu volimo tehnologiju. Već skoro cijelih 20 godina predano i kontinuirano ulažemo u znanje naših uposlenika, kako bismo mogli biti u korak sa svjetskim trendovima i time našim klijentima obezbijediti rješenja i usluge koji će im na najbolji način adresirati poslovne potrebe“, izjavio je Damir Dizdarević, izvršni direktor za prodaju, marketing i usluge kompanije Logosoft.
U okviru druženja, Logosoft je zvanicama predstavio i novu uslugu u ponudi LoGO! BIZ platforme - LoGO! BIZ IP Centrex, servis koji omogućava uvezivanje više telefonskih priključaka na jednoj ili više distribuiranih lokacija u jedinstven telefonski sistem. Uvođenje usluge omogućava kontrolu troškova i znatnu uštedu za kompanije. Korisnici besplatno i neograničeno komuniciraju između svih telefonskih priključaka u svojoj grupi nezavisno od poslovne lokacije.
Pored ovoga, novitet za 2016. godinu predstavljen u okviru Logosoft CONNECT '15 dana su i nove mobilne tarife za poslovne korisnike s kojima ova kompanija svim svojim klijentima želi omogućiti povoljniju komunikaciju unutar i van kompanije.
Logosoft je dugogodišnji partner sa kompanijama Microsoft i Cisco te u svom portfoliu nudi rješenja ovih renomiranih svjetskih kompanija. Rješenja predstavljena u okviru Logosoft CONNECT '15 dana su i Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Dynamics CRM, set softverskih rješenja za unapređenje upravljanja kompanijama i odnosima s klijentima, kao i Office365, najrašireniji cloud servis koji pruža alatke sa kojima se posao može obaviti sa gotovo bilo kog mjesta i sa bilo kog uređaja. Pored ovoga, govorilo se i rješenjima Cisco UCS i Microsoft System Center, infrastrukturi nove generacije.
Za prisutne zvanice organizirano je i nagradno izvlačenje, a najsretniji među njima postali su i ponosni vlasnici telefona Nokia Lumia 830.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.