Poruke o istrajnosti i uspjehu: Uspješno implementirane aktivnosti CEO 2017

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Poruke o istrajnosti i uspjehu: Uspješno implementirane aktivnosti CEO 2017

27.12.2017. 17:41 / Izvor: Akta.ba

Serija CEO konferencija još jednu godinu za redom uspješno je implementirana u organizaciji Ekonomskog fakulteta Unvierziteta u Sarajevu i suorganizatore Sberbank BH i Sol Azur & Buenavista.   

CEO konferencija je za 2017. godinu uspjela premašiti ukupan broj učesnika svih prethodnih godina, što potvrđuje progresivan rast i prepoznatljivost ovog brenda u regiji. Kroz svoj sadržaj CEO konferencija utiče na promjenu ličnih stavova, poimanje društvenih normi, te kroz priče uspješnih govornika, koji razbijaju sve stereotipe i dokazuju da uz shvatanje snage vlastitih sposobnosti, ne postoje barijere i ograničenja u profesionalnom razvoju mladih. 

Kroz prethodne godine, inovativnim, zabavnim i edukativnim programima svih konferencija prisustvovalo je blizu 10.000 učesnika, a ove godine uspješno je implementirano 15 događaja CEO konferencije među kojima su:

  • CEO High School konferencija (25. mart, 600 učesnika, Dom mladih Sarajevo)
  • CEO konferencija u Sarajevu (20. maj, 1100 učesnika, Hotel Hills Sarajevo)
  • CEO Speakers & Partners Meetup (19. maj, 70 zvanica, Hotel Hills Sarajevo)
  • CEO konferencija u Beogradu (21. april, 800 učesnika, Dom sindikata Beograd)
  • CEO konferencija u Zagrebu (6. maj, 400 učesnika, Ekonomski fakultet Svučilišta u Zagrebu)
  • CEO konferencija u Podgorici (13. maj, 350 učesnika, Ekonomski fakultet Univerziteta Crne Gore)
  • CEO Coffeeland (27. april, 120 učesnika, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu)
  • CEO VIP Night (12. april, 100 učesnika, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu)
  • CEO konferencija u Zenici (11. novembar, 400 učesnika, Bosansko narodno pozorište Zenica)
  • CEO konferencija u Tuzli (30. novembar, 450 učesnika, Bosanski kulturni centar Tuzla)
  • CEO konferencija u Banja Luci (2. decembar, 300 učesnika, Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci)
  • CEO Academy (14-17. decembar, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu)
    • PRO Career - 150 učesnika
    • Smart Booster – 150 učesnika
    • Marketing Stage – 100 učesnika
    • Idea Garage – 100 učesnika

"Poruka ovogodišnjih CEO konferencija ostaje odana misiji projekta, a to je poslati mladima poruku da je uspjeh na našim prostorima moguć, uz istrajnost, posvećenost i neprekidno samousavršavanje, čemu svjedoči preko 200 govornika, uspješnih pojedinaca koje je ovaj projekat okupio prethodnih godina. Najbolji pokazatelj uspjeha CEO konferencije je upravo odaziv mladih na 8 CEO konferencija koje su realizovane ove godine, kao i na edukativni program CEO Academy", poručio je projektni menadžer Nazif Holjan.

"Realizovani događaji su zaista klupko znanja, emocija i pozitivne energije, te ponosno ističemo što je na kraju rezultiralo sve sa uspješno završenim aktivnostima. Zaista sam ponosna na postignute rezultate, projekti kakav je CEO konferencija su ključni za karijerni i profesionalni razvoj mladih u Bosni i Hercegovini, sretna sam što sam dio najpozitivnije priče za mlade u regiji", istakla je projektna asistentica Sumeja Čakalović.

 

Misiji kreiranja novih prilika za mlade neizmjerno doprinosi podrška partnera CEO konferencije, koji su prepoznali njen značaj svih prethodnih godina. Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu od prve godine realizira projekat u partnerstvu sa Projektom zapošljavanja mladih (YEP) uz podršku Vlade Švicarske, te uz saradnju sa partnerima 2017te godine među kojima su: Diamond partner Mistral, Zlatni partneri Coca – Cola HBC B-H, EuroExpress, Inside, ID-S Consulting, Institut za razvoj mladih – KULT, MANIA, PwC Bosna i Hercegovina, Hifa Oil, Violeta, Srebrni partner Blow Up, Bronzani partneri AT Store, Bimal, Vijeće stranih investitora u BiH, Centar za promociju civilnog društva – CPCD, Centar za poslovnu edukaciju - CPE, Klas, Sunnyland, Stomatološka ordinacija "dr Muhamed Tafi“, UN – Volonteri Ujedinjenih nacija, Vispak, te brojni prijatelji projekta među kojima su KIA Motors BiH, Autoškola "LifeLine", Kamerni Teatar 55, Lilium Digital, Mate Naklada i Bejtovic Communications.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti