Superbrands predstavio najjače makedonske tržišne marke za 2009. godinu: Početkom jeseni predstavljanje najjačih bh. tržišnih marki

06.07.2009. 10:46 / Izvor: Pristop BH
Superbrands predstavio najjače makedonske tržišne marke za 2009. godinu: Početkom jeseni predstavljanje najjačih bh. tržišnih marki

Međunarodna organizacija Superbrands najavila je da će najjače bh. tržišne marke biti prezentirane javnosti početkom jeseni na svečanoj ceremoniji koja će se održati u Sarajevu.

U međuvremenu organizacija Superbrands, od ove godine po prvi put prisutna i u Makedoniji, održala je svečanu dodjelu priznanja Superbrands Macedonia za 2009. godinu u utorak 30. juna 2009. godine, u hotelu Aleksandar Palace u Skopju. Na događaju je predstavljena publikacija Superbrands Macedonia 2009, te je predstavljeno i 25 najjačih makedonskih Superbrandova za 2009. godinu koji su odlučili aktivno kapitalizirati svoj status.

Superbrands status garancija je kvalitetnog odabira te predstavlja jake i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca. Svečana dodjela priznanja zaokružila je izbor makedonskih Superbrandova koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u decembru 2008. godine.

Kako je naglasio Borut Zemljič, generalni direktor Superbrands Adriatica, čak 1.100 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim makedonskim agencijama za istraživanje tržišta (GfK Skopje, Idea Plus Communications, SMMRI Skopje). Za najbolje se glasalo na osnovi prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće sačinjavali su vodeći marketinški, poslovni, akademski stručnjaci, te predstavnici medija.

Prvi izbor zaokružen je izdanjem Superbrands publikacije koja opisuje svojevrsne branding studije navedenih brandova. Branding studije daju uvid u srž same tržišne marke, osvrćući se na njene početke, tržište na kojem djeluje te rast koji je uvjetovao uspjeh, okrunjen prepoznatljivošću kojom se odlikuje.

Macedonia Superbrands 2009:

AKZENT MEDIA, ALKALOID, ALSAT-M TV, BECUTAN, BIMILK, CAFFETIN,

CITY RADIO, COSMOFON, DHL, GORSKA, K-15, KAPITAL, KRAŠ, LEK, MCDONALD`S, MICROSOFT, PEKABESKO, RONHILL, SKOPSKI PAZAR, STOBI FLIPS, SWISSLION, T-MOBILE, VITAMINKA, ZLATEN DAB i ZLATNA KNJIGA

Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u 86 država svijeta, a 2008. godine započela je s radom i u Bosni i Hercegovini. Kao organizacija koja se temelji na identifikaciji i imenovanju iznimnih tržišnih marki, Superbrands analizira ostvarenja određene tržišne marke i prepoznaje one koje ostvaruju više od svoje konkurencije te ih nagrađuje visoko priznatim Superbrands statusom. U petnaest godina svog postojanja Superbrands je postao prepoznatljiv kao mjerilo uspjeha pojedine tržišne marke. Superbrands svake godine objavljuje knjižnu publikaciju u kojoj su predstavljeni svi Superbrandovi na tržištu matične države u navedenoj godini.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti