Veliki planovi Pere Gudelja: Od izgradnje pogona do uzgoja jelena

02.07.2014. 16:49 / Izvor: Kanal 6
Veliki planovi Pere Gudelja: Od izgradnje pogona do uzgoja jelena

Gudelj se okušao i u svijetu tekstila proizvode 4.000 čarapa dnevno, a njegova proizvodna marka Anbinni je postala jedan od popularnijih i poznatijih brendova bebi odjeće u BiH.

Razvojni plan uspješne bh. kompanije FIS Vitez kada je u pitanju drvna industrija je izgradnja 30.000 m2 proizvodnih pogona, istakao je Pero Gudelj, utemeljitelj ove uspješne kompanije za Kanal 6.

"Širimo se i pravimo moderne stolice, namještaj koji je dostojan evropskih firmi. Paralelno FIS je počeo proizvodnju peleta. Proizvodi se od 50-70 tona dnevno. Sve izvozimo, a ove godine se pripremamo da bar 100 tona mjesečno imamo za domaće tržište", kaže Gudelj, naglašavajući kako je jedan od razvojnih planova ove kompanije zapošljavanje. San je kaže do deset godina zaposliti 1000 ljudi.

Osim trgovine i drvne industrije Gudelj se okušao i u ovčarstvu, stočarstvu, turizmu...

Priča kako je spontano krenuo sa turizmom, prvo je sve počelo od ovčarstva i proizvodnje hrane, što je bila i prvobitna ideja. Nabavio je nekoliko stotina ovaca, međutim kako se te godine pojavila bruceloza u BiH, sve je bilo rizik, okrenuo se turizmu i uzgoju junadi.

"U Vitezu u blizini FIS-a imamo dvije štale gdje gajimo preko 300 junadi", kaže Gudelj.

Iako u teško vrijeme za turizam Gudelj se odlučio napravio drugačiji iskorak na Vlašiću, odnosno sagraditi kompleks za odmor i spavanje koji danas čine: šest stadiona, tri atraktivna jezera koja zimi služe za osnježavanje, a po prvi put na Vlašić je uspostavljen i trosjed.

Smatra kako bi na Vlašiću trebalo biti 30 stadiona i golf tereni.

"Ja imam velike vizije na Vlašiću. Pregovaram sa Arapima, njemačkim kompanijama, međutim nismo još sigurna zemlja. Glavna prepreka je kriminal, loša državna birokratija", kaže Gudelj.

Ovaj uspješni biznismen gotovo da i nema posla kojim se nije bavio, za Kanal 6 priča kako ima i voćnjak, u kojem provodi kasne popodnevne sate.

Okušao se i u svijetu tekstila, kaže proizvode 4.000 čarapa dnevno, a njegova proizvodna marka Anbinni je postala jedan od popularnijih i poznatijih brendova bebi odjeće u BiH. Perspektivu vidi i uzgoju zdrave hrane, prvenstveno na Vlašiću gdje bi se mogli uzgajati i jeleni. 

U razgovoru otkriva kako je i dalje harmonika njegova velika strast sa kojom je zaradio prvi početni kapital.

Foto: Kanal 6

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti