Radovi u tunelu Crnaja privode se kraju, nema više gužvi i zastoja
Ekipa N1 televizije je objektivom zabilježila kako trenutno izgleda tunel i iako u potpunosti nisu završeni radovi veći dio posla je obavljen.
Ekipa N1 televizije je objektivom zabilježila kako trenutno izgleda tunel i iako u potpunosti nisu završeni radovi veći dio posla je obavljen.
Zatekli su radnike kako rade na estetskom uređenju tunela, tačnije, farbaju jedan dio njegove unutrašnjosti bijelom bojom, a pored njih su i dalje mašine kako bi se i oni preostali radovi priveli kraju.
Dobra vijest za vozače jeste i to da je tunel asfaltiran te je urađena i rasvjeta što će uveliko olakšati saobraćanje ovim dijelom.
Iako je ostalo još nekoliko radova, bitno je naglasiti da automobili sada mogu voziti kroz tunel bez zastoja, dugih kolona i sličnih scenarija koji su obilježili protekli period.
Radovi u tunelu Crnaja privode se kraju, saobraćaj se neometano odvija. pic.twitter.com/88ya9DpYWS
— TV N1 Sarajevo (@N1infoSA) June 30, 2022
Ukupno 550 metara dug tunel Crnaja bio je jedan od najlošijih u BiH. Loša rasvjeta, mnogo vode i rupa bili su svakodnevna slika. Riječ je o jednom od najprometnijih putnih pravaca u zemlji što je i razlog zbog čega su tokom radova bile velike gužve.
Radovi na rekonstrukciji tunela Crnaja počeli su 8. februara 2021. godine i kako smo već naveli, saobraćaj je često bio obustavljan, a vozači su nerijetko bili preusmjeravani na alternativne pravce.
Prema ugovoru, rekonstrukcija je koštala 12,8 miliona KM.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.