Raiffeisen direkt phone: Automatska provjera stanja računa putem telefona

09.05.2014. 10:20 / Izvor: eKapija.ba
Raiffeisen direkt phone: Automatska provjera stanja računa putem telefona

Za klijente Raiffeisen banke koji su državljani Bosne i Hercegovine, vlasnici štednih i žiro računa, zatim tekućih računa, odnosno debitnih kartica, te kreditnih kartica, koji su do sada provjeru stanja računa telefonskim putem vršili u direktnom kontaktu s operaterima Raiffeisen direkt info broja

Za klijente Raiffeisen banke koji su državljani Bosne i Hercegovine, vlasnici štednih i žiro računa, zatim tekućih računa, odnosno debitnih kartica, te kreditnih kartica, koji su do sada provjeru stanja računa telefonskim putem vršili u direktnom kontaktu s operaterima Raiffeisen direkt info broja, je trenutno aktuelna faza registracije za Raiffeisen direkt phone uslugu. Prijava za ovu uslugu se vrši putem Raiffeisen direkt info broja 033 75 50 10, u svega nekoliko minuta.

Naime, navedenim klijentima će do 03. juna paralelno biti na raspolaganju mogućnosti za provjeru stanja računa korištenjem Raiffeisen direkt phone usluge, te putem Raiffeisen direkt info broja.

Nakon 03. juna će pomenuti klijenti, umjesto dosadašnjeg načina provjere stanja računa telefonskim putem pozivanjem Raiffeisen direkt info broja, provjeru moći vršiti isključivo putem usluge Raiffeisen direkt phone.

"Težeći što većoj efikasnosti prilikom pružanja naših usluga omogućili smo klijentima korištenje bržeg i jednostavnijeg načina provjere stanja računa putem telefonskog poziva - Raiffeisen direkt phone usluge. Ova usluga omogućava automatsku provjeru stanja računa putem telefona i to 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici, a njena najveća pogodnost se ogleda u tome da provjera stanja računa putem nje traje svega jednu minutu", izjavio je Karlheinz Dobnigg, zamjenik direktora Raiffeisen banke i dodao da je Raiffeisen direkt phone usluga besplatna, kao i njeno korištenje, te da klijent, kao i do sada, snosi samo trošak telefonskog poziva.

Više detalja o načinu korištenja Raiffeisen direkt phone usluge, u okviru koje se provjera stanja računa vrši u nekoliko jednostavnih koraka, klijenti mogu pronaći na web stranici Raiffeisen banke www.raiffeisenbank.ba.

Klijenti koji su dodatni imaoci po štednim ili žiro računima, te debitnim ili kreditnim karticama, kao i klijenti koji su strani državljani, imat će, kao i do sada, mogućnost provjere stanja računa pozivanjem Raiffeisen direkt info broja.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital