(GMS) Tips&tricks - Šta je a šta nije Mystery shopping

19.12.2007. 10:32 / Izvor: eKapija.ba
(GMS) Tips&tricks - Šta je a šta nije Mystery shopping

MYSTERY SHOPPING JE SNIMKA KUPČEVOG ISKUSTVA.

MYSTERY SHOPPING NIJE TRAŽENJE GREŠAKA!

Zadatak tajnog kupca nije uhvatiti prodavače kako nešto pogrešno rade, već opisati kupovno iskustvo pružajući pritom objektivne informacije o tome šta se dogodilo, a šta nije.

Nećemo ostati bez posla ako je sve u redu i ne pronađete niti jednu grešku!

MYSTERY SHOPPING NIJE BRZA I LAKA ZARADA tj. nije prilika da se dobije novac ni za što već predstavlja zabavan način da se nešto zaradi u slobodno vrijeme pružajući povratne informacije o kvaliteti usluge radeći ono što biste i inače radili. Iako je zabavan, mystery shopping je ozbiljan posao jer se kompanije/tvrtke oslanjaju na dobivene rezultate prilikom donošenja važnih odluka veznih za marketing, oglašavanje, zapošljavanje, edukaciju, uvođenje standarda i sl.

MYSTERY SHOPPING NIJE ŠPIJUNIRANJE RADNIKA već je prilika da kompanije/tvrtke saznaju kako ih vide kupci. Uposlenici bi trebali biti upoznati sa svrhom i ciljevima mystery shoppinga, ali ne i sa tačnim terminima njegovog provođenja.

Za mystery shopping se josh kaze „oči kupaca, uši menadzmenta“

MYSTERY SHOPPING NIJE SLANJE NAPORNIH I ZAHTJEVNIH TAJNIH KUPACA

već mjerenje kupovnog iskustva tipičnih prosječnih potrošača.

MYSTERY SHOPPING SE TEMELJI NA ČINJENICAMA, A NE NA SUBJEKTIVNIM MIŠLJENJIMA!

KO SU TAJNI KUPCI?

Tajni kupci su osobe koje na anonimnoj osnovi, prema unaprijed definisanim kriterijima objektivno i detaljno ocjenjuju kvalitetu usluge.


KOJE SU OSOBINE NUŽNE ZA POSAO TAJNOG KUPCA?

  • pouzdan
  • objektivan
  • iskren
  • organiziran
  • obraća pažnju na detalje
  • temeljit
  • fleksibilan
  • tačan
  • slijedi dobivena uputstva
  • dobar pisac
  • kompjutorski pismen

GDJE SE IDE NA ZADATKE KAO TAJNI KUPAC?

Najčešće su to maloprodajne prodavnice, banke, auto saloni, a mogu biti i hoteli, restorani, fast food lanci i drugi pružatelji usluga.

KAKO KOMPANIJE/TVRTKE KORISTE REZULTATE MYSTERY SHOPPINGA?

· za nagrađivanje najboljih radnika

· edukaciju radnika

· ispravljanje uočenih problema

· usporedbu s konkurencijom

· poboljšanje kvalitete usluge

autor: Amra Hašimbegović

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera