Postupak otvaranja, pregleda i ocjena ponuda i pravne zaštite ponude u javnim nabavkama
Prva tema seminara posvećena je Ponudi u postupku javne nabavke, od zaprimanja ponude, pregleda i ocjene ponude do izbora najpovoljnijeg ponuđača.
S E M I N A R i W E B I N A R
POSTUPAK OTVARANJA, PREGLEDA I OCJENA PONUDA I PRAVNE ZAŠTITE VEZANE ZA PONUDU U JAVNIM NABAVKAMA
Mostar, 21. 01. 2021., Hotel „Mostar“
Sarajevo, 22. 01. 2021., Hotel „Hollywood“
Banja Luka, 26. 01. 2021., Hotel „Bosna“
Početak svakog seminara u 9:30
Webinar (Snimak seminara): 02. 02. 2021. godine
Početak webinara u 10:00h
Prva tema seminara posvećena je Ponudi u postupku javne nabavke, od zaprimanja ponude, pregleda i ocjene ponude do izbora najpovoljnijeg ponuđača. Obzirom da taj postupak nije jednoznačan i da se u vezi sa tim javljaju različiti problemi, kako oni koji uzrokuju ponuđači tako i problemi koji produciraju ugovorni organi. Cilj nam je da učesnici seminara steknu uvid u cjelinu postupka vezanih za Ponudu.
Drugi dio seminara, u sadržajnom smislu, bit će posvećen pravnoj zaštiti, odnosno, šta se događa kada tokom postupaka otvaranja ponude, pregledu i ocjeni ponude, izboru najpovoljnijeg ponuđača, dogode određene greške, kako u samoj Ponudi tako i greške pri ocjeni ponuda i izboru najpovoljnijeg ponuđača. Dakle, posebna pažnja će biti posvećena problemima pravne zaštite, kako ponuđača tako i ugovornog organa, koji nastaju u vezi sa Ponudom i postupkom ocjene Ponude..
ZBOG POOŠTRENIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA BROJ MJESTA NA SEMINARIMA JE OGRANIČEN - PRIJAVITE SE NA VRIJEME!
Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara u skladu sa preporukama nadležnih organa.
Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi učešće na seminaru, jer naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse, dati jednostavna objašnjenja na pristupačan način i odgovoriti na pitanja iz područja SADRŽAJA SEMINARA, kao i na ostala Vaša pitanja iz oblasti javnih nabavki, a sve u cilju otklanjanja dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.
SADRŽAJ SEMINARA:
Postupak otvaranja, pregleda i ocjena ponuda
- Postupak otvaranja, pregleda i ocjene ponuda – kako se ispravno postupa?
- Preporuka za donošenje odluke o izboru / poništenju postupka javne nabavke
- Ocjena ponude
- Šta je pojašnjenje ponuda, a šta je dopuna ponude (gdje je granica) – važno i za ugovorne organe i za ponuđače?
- Kako se tretiraju ponude koje prelaze iznos procijenjene vrijednosti nabavke?
- Uvid u ponude – kada i u kojem roku tražiti uvid u ponude?
- Starost izjave iz člana 45. i 52. ZJN-pitanja i dileme
- Da li kod nabavke roba ugovorni organ može da predvidi da ponuđač u svojoj ponudi upiše proizvođača i tip proizvoda koji nudi?
- Kako tretirati ponudu u kojoj nije upisan broj Službenog glasnika BiH?
- Postupanje u slučaju kada je ponuđena cijena iznad procijenjene vrijednosti ugovornog organa
- Ocjena ponuda kada ponuđač dostavlja ponudu za više lotova
- Ocjena dokaza da nijedan račun ponuđača nije bio u blokadi
- Popunjavanje nacrta ugovora
- Ocjena prihvatljivosti ponuda nakon održane e-aukcije
- Ocjena i rangiranje ponuda
- Izrada zapisnika o ocjeni ponuda kada je postupak podijeljen na lotove
- Okončanje postupka – Odluka o dodjeli ugovora ili Odluka o poništenju postupka nabavke
- Rok važnosti ponuda dok traje žalbeni postupak kod UO
Postupak pravne zaštite u javnim nabavkama
- Postupanje ugovornog organa po žalbi
- Kako ugovorni organ postupa nakon što je okončan žalbeni postupak po žalbi izjavljenoj na tendersku dokumentaciju?
- U kojim slučajevima ugovorni organ odgađa nastavak postupka nabavke po prijemu žalbe i postupak odgađanja nastavka postupka nabavke po zaprimljenoj žalbi?
- Dostavljanje zaključka kojim se odgađa nastavak postupka nabavke zbog uložene žalbe
- Kada i kako se nastavlja postupak nabavke, ukoliko po žalbi rješava ugovorni organ, a kada i kako ako po žalbi rješava Ured / Kancelarija za razmatranje žalbi?
- Žalbeni navodi: nedostaje broj Službenog glasnika u izjavama iz člana 45. i 52. ZJN, nepopunjen nacrt ugovora, ponuđač nije popunio svoj puni naziv u obrascu za ponudu, itd.
- Žalba na odluku o poništenju postupka nabavke
- Kome se dostavlja zaključak o odbacivanju žalbe kao neblagovremene?
- Odricanje ponuđača od prava na žalbu
- Postupanje UO po žalbi, nedovoljan broj primjeraka žalbe
- Kako postupa UO kada zaprimi žalbu po osnovu člana 101. stav (2) ZJN?
- Povrat naknade za pokretanje žalbenog postupka
- Usvajanje žalbe od strane UO
- Nastavak postupka nabavke nakon što ponuđač odustane od žalbe koja je na razmatranju kod URŽ-a/KRŽ-a
- Šta kada KRŽ ne riješi po svim žalbenim navodima?
- Postupanje ugovornog organa po rješenju Kancelarije za razmatranje žalbi
- Rješenje o usvajanju i djelimičnom usvajanju žalbe i advokatski troškovi
- Računanje advokatskih troškova
- Dopuna žalbe
- Iznos naknade koji podnosilac žalbe mora uplatiti
- Advokatski troškovi kada se žalba odbija kao neosnovana
- Poništavanje postupka nabavke nakon odluke KRŽ-a i izmjena plana nabavke za novi postupak
PREDAVAČI:
Mostar
mr. Josip Jakovac – trener za JN AJN
mr. Ivana Grgić – trener za JN AJN
Sarajevo
Amir Rahmanović – trener za JN AJN
mr. Ivana Grgić – trener za JN AJN
Banja Luka
mr. Dragana Kovačević – trener za JN AJN
mr. Ivana Grgić – trener za JN AJN
TRAJANJE SEMINARA
U vremenu 9:30 – 15:00
SEMINAR JE NAMIJENJEN
Ugovornim organima, ponuđačima, odgovornim licima i rukovodiocima, članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke, sudijama, revizorima, advokatima, i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
150 KM po jednom učesniku;
140 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
130 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Webinar:
130 KM po jednom učesniku;
120 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
110 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u održavanju seminara/webinara
- Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
- Prezentacije predavača i odgovori na pismena pitanja
- Seminarski materijal: Priručnik: "Pravna zaštita u javnim nabavkama"
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za učesnike semianara)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
PRIJAVA ZA SEMINAR/WEBINAR:
Obavezna prijava za seminar/webinar putem prijavnog obrasca
Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru/webinaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 200 KM, godišnja pretplata za 2021. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.615 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače)
CD - Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim osvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa – 35 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 35 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 30 KM
CD Modeli tenderske dokumentacije – 30 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 38 KM
Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 38 KM
Interna akta za ugovorne organe (CD) – 15 KM
Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM
Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama – 18 KM
Priručnik – Ekonomija javnih nabavki – 20 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
CD Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM
CD Brošura 2: Okvirni sporazum – 7 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM
CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 7 KM
CD Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev – 10 KM
CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 7 KM
CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 7 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM
CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 7 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo
rec.doc
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.