REC: Škola javnih nabavki
REC d.o.o. organizuje petodnevnu školu javnih nabavki za sva lica koja počinju rad na poslovima javnih nabavki, kao i za lica koja svoja znanja i iskustva iz ove oblasti žele unaprijediti.
REC d.o.o. organizuje petodnevnu interaktivnu obuku
ŠKOLA JAVNIH NABAVKI
Sarajevo, 18. 02. – 22. 02. 2019. godine
Hotel "Hollywood" – Ilidža
Početak škole svaki dan u 9:30
REC d.o.o. organizuje petodnevnu školu javnih nabavki za sva lica koja počinju rad na poslovima javnih nabavki, kao i za lica koja svoja znanja i iskustva iz ove oblasti žele unaprijediti. Cilj škole je profesionalno osposobljavanje polaznika za samostalan rad na poslovima javnih nabavki (izrada plana nabavki, izrada tenderske dokumentacije, učešće u radu komisije za javne nabavke – KJN, aktivnosti na okončanju postupka nabavke, itd), i unaprjeđivanje znanja polaznika koji se već bave ovim poslovima.
Škola je koncipirana na način da pored teorijskih predavanja sadrži i niz primjera i vježbi koje se rade sa učesnicima kao i dva posebna bloka rada u grupama: izrada tenderske dokumentacije i pregled i ocjena ponuda, gdje se radi izrada konkretne tenderske dokumentacije i vrši pregled i ocjena ponuda i sačinjavanje zapisnika o ocjeni ponuda.
U okviru cijelog našeg programa učesnike upoznajemo i sa važećim stavovima nadležnih institucija (Agencija za javne nabavke BiH / Službe za reviziju / Sud BiH) i najboljim praksama, a prezentirani materijal dajemo polaznicima na raspolaganje u elektronskoj formi (e-mail i CD).
Obuka će se izvršavati u manjim grupama. Plan programa dajemo u nastavku, a sadržaj programa ćemo dodatno prilagoditi konkretnim potrebama polaznika.
Prvi dan: 18. 02. 2019. godine Početak: 09.30 |
|
Tema |
Vrijeme |
Osnovni principi javnih nabavki Obaveza primjene odredbi ZJN Izuzeća od odredbi ZJN Priprema za provođenje postupka nabavke: plan nabavki, šta ako nabavka nije u planu nabavki, kako izabrati odgovarajući postupak nabavke, pokretanje postupka nabavke Rezervisani ugovori Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9.30-11.00 |
Pauza
|
11.00-11.30 |
Postupci nabavki (direktni sporazum, konkurentski zahtjev, otvoreni postupak) Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11.30-13.00 |
Pauza za ručak
|
13.00-14.00 |
Postupci nabavki (ograničeni postupak nabvake, pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci, pregovarački postupak sa objavom obavještenja o nabavci) Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
14.00 – 15.00 |
Literatura koju učesnici dobijaju: CD Brošura: Planiranje javnih nabavki CD Brošura: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev |
Drugi dan: 19. 02. 2019. godine Početak: 09.30 |
|
Tema |
Vrijeme |
Okvirni sporazum (kada se primjenjuje, razlika između ugovora i okvirnog sporazuma, primjeri, sklapanje pojedinačnih ugovora i realizacija okvirnog sporazuma) Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9.30-11.00 |
Pauza
|
11.00-11.30 |
Nabavke usluga iz Aneksa II dio B ZJN (kada se provode, i kako; obaveze ugovornog organa u provođenju ovog postupka nabavke; potpisivanje i realizacija ugovora; žalbeni postupak u postupku nabavke usluga iz Aneksa II dio B ZJN; primjeri provođenja postupaka nabavke za hotelske usluge, seminarske usluge i nabavke usluga sistematskog pregleda) Primjeri i vježbe, rad u grupama Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11.30-13.00 |
Pauza za ručak
|
13.00-14.00 |
Izuzeća od primjene odredbi ZJN / Šta ZJN predviđa za ugovore koji su izuzeti od odredbi ZJN – koraci i primjeri Uloga, zadaci i obaveze članova KJN Zaštita integriteta članova KJN Obavještenja u postupcima javnih nabavki i transparentnost procedura javnih nabavki Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
14.00 – 15.00 |
Literatura: CD Brošura: Okvirni sporazum CD Brošura: Nabavka hotelskih usluga |
Treći dan: 20.02.2019. godine Početak: 09.30 |
|
Tema |
Vrijeme |
Izrada tenderske dokumentacije I dio (kvalifikacioni uslovi, rokovi, ostale odredbe tenderske dokumentacije) Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9.30-11.00 |
Pauza
|
11.00-11.30 |
Izrada tenderske dokumentacije II dio, kriteriji za dodjelu ugovora, izrada tehničkih specifikacija Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11.30-13.00 |
Pauza za ručak
|
13.00-14.00 |
Izrada tenderske dokumentacije (rad u grupama) Pojašenjenja i izmjene tenderske dokumentacije |
14.00 – 15.00 |
Literatura koju učesnici dobijaju: CD Brošura: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) CD Brošura: Kriteriji za dodjelu ugovora CD Brošura: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki |
Četvrti dan: 21. 02. 2019. godine Početak: 09.30 |
|
Tema |
Vrijeme |
Otvaranje zahtjeva za učešće ponuda (procedura i pravila kada otvaranje ponuda nije javno) Otvaranje ponuda (procedura, šta se saopštava, obaveze članova KJN, itd) Priprema zapisnika o ocjeni ponuda Pregled i ocjena ponuda dio (detalji vezani za garanciju za ozbiljnost ponuda, čvrst uvez i numeracija ponuda, osnovna pravila za ocjenu pregledanje i ocjenu ponuda, pregled kvalifikacione dokumentacije, izjava ponuđača...) Grupa ponuđača Alternativna ponuda Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9.30-11.00 |
Pauza
|
11.00-11.30 |
Uzorci i provjera uzoraka Postupanje sa uzorcima Matematička provjera ponuda (kako postupati u slučaju da postoje matematičke greške u ponudi; šta se ne smije ispravljati u ponudi, itd) Pojašnjenje i dopuna ponude Kako sačiniti zahtjev za pojašnjenje ponude Neprirodno niska cijena (kada se isputuje, kako se ispituje, priprema i dostavljanje zahtjeva za ispitivanje neprirodno niske cijene; kakvi odgovori ponuđača su prihvatljivi a kakvi nisu, itd) Preferencijalni tretman (šta je, kako se dokazuje, kako se pimjenjuje i šta on ustvari znači...) Primjeri i vježbe Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11.30-13.00 |
Pauza za ručak
|
13.00-14.00 |
Ocjena ponuda, rad u grupama Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
14.00 – 15.00 |
Literatura koju učesnici dobijaju: CD Brošura: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavke sa modelima akata CD Brošura: Ponuda u postupku javne nabavke |
Peti dan: 22. 02. 2019. godine Početak: 09.30 |
|
Tema |
Vrijeme |
E-aukcija Sačinjavanje zapisnika o ocjeni ponuda Rok važenja ponuda, zahtjevi za produžavanje roka važnosti ponuda Davanje preporuke o izboru/poništenju Uvid u ponude Zaključenje ugovora Primjeri Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
9.30-11.00 |
Pauza
|
11.00-11.30 |
Odgovornost u postupcima javnih nabavki, prekršajna i krivična odgovornost Prevencija korupcije u javnim nabavkama Žalbeni postupak i najnovija praksa KRŽ-a O čemu moramo voditi računa prilikom realizacije ugovora Pitanja i odgovori (kontinuirano) |
11.30-13.00 |
Pauza za ručak
|
13.00-14.00 |
Provjera znanja, evaluacija obuke, dodatna pitanja polaznika |
14.00 – 15.00 |
Literatura koju učesnici dobijaju: CD Brošura: Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača CD Brošura: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa |
CIJENA ŠKOLE (sa PDV-om):
850 KM po jednom učesniku
800 KM po učesniku za dva i više učesnika iz iste organizacije
Ukoliko neko želi i ima potrebu da prisustvuje npr. samo jednom danu, i u tom slučaju cijena je 185,00 KM po polazniku.
Kotizacija škole uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu škole
- Materijal za pisanje
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (svaki dan)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
- Literatura na CD-u
Predavači
Treneri za javne nabavke i osobe koje se profesionalno bave javnim nabavkama.
Prijava za Školu
- Obavezna prijava za školu javnih nabavki putem prijavnog obrasca.
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
- Mjesta za obuku ćemo popunjavati po redoslijedu prijavljivanja.
- Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati školi za javne nabavke uz maskimalnu odgodu plaćanja od 45 dana ali uz obaveznu prijavu!
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo
Prijava
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.