Seminar: Uloga interne kontrole i revizije u efikasnom upravljanju rizicima

04.12.2019. 08:35 / Izvor: Akta.ba
Seminar: Uloga interne kontrole i revizije u efikasnom upravljanju rizicima

Upravljanje rizicima i procesima direktno je povezano sa sistemom internih kontrola.

Seminar: Uloga interne kontrole i revizije u efikasnom upravljanju rizicima

19. decembar - Sarajevo

Rezervišite svoje mjesto i iskoristite pogodnosti rane prijave!

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

Upravljanje rizicima i procesima direktno je povezano sa sistemom internih kontrola. Interna kontrola je proces koji provode svi nivoi menadžmenta i radnici kompanije sa svrhom podrške ostvarenju ciljeva vezanih uz poslovanje, izvještavanje i usklađenost s eksternom i internom revizijom i regulativom. Efikasno upravljanje rizicima nemoguće je bez efikasnog sistema internih kontrola.

Interna revizija je kontrolna funkcija koja stvara dodatnu vrijednost na način da nezavisno i objektivno procjenjuje učinkovitost upravljanja rizicima i kontrolama. Interna revizija pomaže kompaniji u ispunjenju ciljeva i poboljšanju poslovanja. Interna revizija ima posebnu ulogu, budući da procjenjuje efikasnost sistema internih kontrola i upravljanja rizicima i to u svim poslovnim procesima i svim organizacijskim jedinicama. Svojim preporukama interna revizija utječe na smanjivanje rizika na prihvatljivu razinu, stoga bi internu reviziju trebala imati svaka kompanija, a ne samo one kojima je to zakonska obaveza.

Efikasnost internih procesa i mjerenje rizika povezanih uz iste sve više dolazi u fokus svakodnevnog poslovanja. U programu seminara želimo da pokrijemo sve oblasti iz upravljanja procesima i rizicima, objasnimo usku vezu i ulogu internih kontrola i interne revizije, te stoga nudimo obuku ne samo za zaposlene iz finansijskog sektora, računovodstva, interne revizije, već i za sve one koji su direktno ili indirektno povezani sa upravljanjem procesima i rizicima, od najvišeg nivoa menadžmenta do najnižeg nivoa u hijerarhijskoj strukturi.

Nakon uspješnog završetka seminara, učesnici će moći identifikovati potencijale pomoću postojećih upravljačkih instrumenata tokom rada, analizirati temeljne procese i rizike i istaknuti mjere za optimizaciju. Fokus je na upravljanju po principu vrijednost za novac, upravljanju rizicima i procesima kroz internu kontrolu, reviziju i efikasnu komunikaciju.

 

Teme seminara:


✓ Definicija i područje primjene internih kontrola
✓ Osnove i definicija interne revizije
✓ Međunarodni standardi profesionalne prakse interne revizije i etički kodeks
✓ Regulatorni okvir interne revizije
✓ Proces interne revizije, procjena rizika, planiranje i vrste revizije
✓ Povezanost interne revizije i internih kontrola – važnost međusobne koordinacije svih organizacionih jedinica
✓ Metodološki okvir sistema internih kontrola- COSO model
✓ Praktični osvrt i problemi pri upravljačkoj odgovornosti, prenosu ovlaštenja i definisanju vlasnika procesa, izbjegavanje sukoba interesa
✓ Kompleksnost mjerenja upravljanja po principu „vrijednost za novac“, izvršenje vs odgovornost
✓ Važnost pravilnog definisanja procesa, podprocesa, procedura, aktivnosti i pratećih rizika
✓ Definisanje ključnih nosioca aktivnosti, odgovornosti i ovlaštenja
✓ Definisanje ključnih procesa i kritičnih tačaka procesa
✓ Definisanje rizika i određivanje ključnih kategorija rizika, smjernice za efikasno upravljanje rizicima
✓ Tretman rizika
✓ Problemi pri nepoštivanju usvojenih akata
✓ Stvaranje nove vrijednosti
✓ Upute za izradu mape procesa – definisanje razlika između procesa, podprocesa, procedura i aktivnosti
✓ Upute za izradu registra/mape rizika

 

Metoda izvođenja:

Seminar je osmišljen kao interaktivan i dizajniran na način da svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješenje kroz proaktivnu diskusiju, a tiče se internih kontrola, interne revizije, upravljanja procesima i rizicima, donošenja dobrih poslovnih odluka, planiranja i budžetiranja. Tematika seminara je kombinacija teorije i prakse kroz primjere. Predavač koristi raznovrsnu i savremenu metodologiju rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, studija slučaja, demonstracija i slično. Razmjenom iskustava na seminaru proširiti će se vidokrug svih učesnika i širina izražavanja mišljenja po predmetnoj tematici.

 

Seminar je namijenjen:

Vlasnicima i svim razinama menadžmenta u kompaniji ili instituciji, tim liderima, internim i eksternim revizorima, radnicima u funkciji upravljanja rizicima, usklađenosti, unaprjeđenju poslovnih procesa te svim radnicima koji rade na izradi internih akata (procedura, uputa za rad i sl.) i radnicima koji rade na izvještavanju.

 

Cilj seminara je kroz više praktičnih primjera i vježbi upoznati učesnike sa:


✓ Konceptom i svrhom sistema internih kontrola u upravljanju rizicima i procesima
✓ Dizajniranjem efikasne kontrole u procesu rada, implementiranjem i nadziranjem iste
✓ Konceptom i svrhom interne revizije, metodologijom provođenja interne revizije, utjecajem na upravljanje rizicima i procesima, te utjecajem na korporativno upravljanje u cjelini
✓ Procesima optimizacije u kompaniji
✓ Potrebnim inputima za izradu mape procesa i registra rizika
✓ Analizom za poboljšanje operativnih, ključnih i strateških procesa
✓ Analizom kapaciteta i planiranjem na osnovu ključnih pokazatelja poslovanja

 

PREDAVAČ

dr. sc. Mirna Pajević – Interni i eksterni revizor

Diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2009. godine u oblasti finansijskog menadžmenta, magistrirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2011. godine u oblasti makrofinansijskog menadžmenta, te doktorirala na katedri finansija Ekonomskog fakulteta 2016. godine u oblasti biznisa-naučni studij. Kroz godine studije radila kao saradnik na Ekonomskom fakultetu i bila višestruko nagrađivani student i nosilac mnogih priznanja i nagrada. Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i konsultacija, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja sa radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga.

Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara, te postala ovlašteni eksterni i interni revizor za oblast privredu, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirani računovođa, sudski vještak,  ekspert iz oblasti nekretnina i konsultant sa višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.

 

Nabrojati ćemo dio Licenci/Certifikata koje posjeduje naš predavač/trener:

- Ovlašteni eksterni revizor izdat od Saveza računovođa, revizora i finansijskih radnika Federacije BiH;

- Nacionalni certifikat Ovlašteni interni revizor, Specijalista za oblast: Privreda/Gospodarstvo, IT-informacione tehnologije, Budžet/NGO i Neprofitne organizacije, Banke i ostale finansijske institucije izdat od Instituta Internih revizora u BiH kod IIA Global;

- Certifikat internog revizora za javni sektor izdat od Ministarstva finansija;

- Stalni sudski vještak iz oblasti ekonomske struke (tri podoblasti: ekonomija i tržišni odnosi, finansije i računovodstvo i finansijsko izvještavanje) izdat od Ministarstva pravde;

- Certifikat „Metode tržišne procjene nekretnina (po RICS standardima)“;

- Certifikat „Property Development: Finansijska analiza projekta i istraživanje tržišta“;

- Certifikat „Income method of property valuation“;

- Certifikat Certifiiciranog računovođe izdat od Saveza računovođa, revizora i finansijskih radnika Federacije BiH;

- Certifikat “Međunarodni standardi finansijskog izvještavanja za mala i srednja preduzeća (IFRS for SMEs)“ izdat od Svjetske Banka (The World Bank), IFRS Foundation, IFRS Education Initiative;

- Certifikat Internog auditora.

 

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA

 

SYS Company edukacijski centar 
Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo
Vrijeme: 19. decembar 2019. godine., 10-17h

CIJENA

Kotizacija za učešće na seminaru Uloga interne kontrole i revizije u efikasnom upravljanju rizicima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 13. decembra 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:


✓ Učešće na seminaru
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
✓ Materijal za pisanje
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
✓ Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

 

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!

Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:
E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave