In-house edukacije: Napredne vještine prodaje i Partner Management
Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo s teškim i agresivnim klijentima.
Napredne vještine prodaje i pregovaranja
Sposobnosti za prodaju i pregovaranje s klijentima potrebno je kontinuirano razvijati radi uspješnog i dugoročnog održavanja odnosa. Na ovom praktičnom treningu polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos?
Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo s teškim i agresivnim klijentima.
Naučit ćete analizirati motive dobavljača, kako pregovarati, a ne pogađati se. Moći ćete odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i sagledati stavove druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.
Teme treninga:
✓ Šta su pregovori (definicija)?
✓ 4 koraka procesa pregovora!
✓ Priprema!
✓ Slučaj (case)!
✓ Igranje uloga (role play)
✓ Psihološki alati
✓ Vrijednosna matrica!
✓ Zatvaranje ugovora!
Partner Management
Ovaj trening će dati odgovor kako upravljati partnerima, jer ako želimo da budemo uspješni u ovom novom i promjenljivom biznis svijetu onda trebamo mnogo pripreme, a ovo je odlična tema za one koji vode kompanije da osvježe svoj način poslovanja, kao i za one nešto mlađe da nauče kako da usvoje način vođenja svojih partnera/kupaca.
Naša preporuka je da obaj trening odslušaju lideri koji se bave razvojem, efikasnošću, produktivnošću i pregovorima. Prvenstveno je namijenjena komercijalnim direktorima, KAM-ovim, sales managerima, product managerima, voditeljima timova, prodajnim predstavnicima kao i top menadžmentu koji donosi strateške odluke o organizacionoj kulturi u kompaniji.
Teme treninga:
✓ Ko su naši partneri?
✓ Šta partnerstvo znači u biznisu?
✓ Šta je potrebno da bi bili dobar partner?
✓ Efektivno vođenje
✓ Alati za vođenje partnera/klijenta
PREDAVAČ
Jasmin Kukuljac
Iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.
Jamin posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.
Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda. Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.
Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.
Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio: Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova, bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije, upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda te sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.
In-house treninge održavamo isključivo s predavačima s kojima kontinuirano sarađujemo, koji su vodeći stručnjaci u svom području, dokazani kroz održana predavanja i izvrsno ocijenjeni od strane polaznika.
Navedene treninge smo u mogućnosti obezbjediti samo kao in-house i tailor-made, koje prilagođavamo viziji, misiji i kulturi klijenta, te njegovom sistemu kompetencija. Iste smo u mogućnosti organizirati u našem edukacijskom centru, kao i na lokaciji klijenta.
Treninzi su zasnovani na interakciji predavača i polaznika na način da u svakom trenutku je poželjno da polaznici imaju aktivnu ulogu i postavljaju pitanja te pokreću raspravu o pitanjima vezanim za temu.
Svi naši treninzi su interaktivni, program je dizajniran tako da upotpuni i razvije znanja i vještine učesnika treninga, a temelji se na transferu teorijskih i praktičnih znanja i iskustava od strane našeg konsultanta. Koncept treninga podrazumijeva odnos 70:30 u korist praktičnog rada, u poređenju sa sticanjem teorijskih osnova.
Prednosti In-house treninga:
✓ lokacija i vrijeme održavanja prilagođeni su klijentu
✓ sadržaj, metode i tempo rada potpuno prilagođeni individualnim karakteristima zaposlenika i firme/organizacije
✓ rad utemeljen na klijentovim poslovnim primjerima
✓ usmjerenost procesa na specifične potrebe firme/organizacije
✓ povećanje uspješnosti i produktivnosti cijelog tima
✓ poboljšanje komunikacije i razumijevanja
✓ jačanje tima i timskog duha
✓ povećanje motivacije zaposlenih
Sve navedeno garancija je kvalitete i metodologije po kojoj radi SYS Company edukacijski centar.
Sve dodatne informacije moguće je dobiti putem:
E-mail: edu@sys.ba, Tel: 033 931 000
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.