Interaktivni webinar: Agilni razvoj za Menadžment
Agilni način upravljanja projektima danas je mainstream.
Interaktivni webinar: Agilni razvoj za Menadžemnt
Datum održavanja: 05.11.
Predavač: Nenad Trajkovski, stručnjak za agilnu transformaciju kompanija.
Webinar je ograničen na 20 učesnika, požurite sa prijavom!
Agilni način upravljanja projektima danas je „mainstream“. S korijenima u Japanskoj filozofiji poslovanja, agilne metode postaju rastući trend, ne samo u vođenju projekata, već i cjelokupnom poslovanju organizacija. Rezultati istraživanja pokazuju značajne rezultate u povećanju produktivnosti, vidljivosti projekata, lansiranju proizvoida na tržište u odnosu na klasične metode.
U današnjem svijetu razvoj novih proizvoda i novih funkcionalnosti unutar postojećih proizvoda se bazira na stalnim promjenama potreba tržišta. Tradicionalni pristup u kojem se radila sveobuhvatna analiza, dizajn, razvoj, testiranje, marketing, ne može odgovoriti na te izazove. Stoga agilni pristup poslovanju jedini može brzo i pravovremeno odgovoriti na te stalne promjene. Međutim, važno je pravilno uvesti agini razvoj, a za to je potrebno prije svega, uz teoretsko znanje, i promjena načina razmišljanja. U ovom treningu proći ćemo kroz sve korake koje je potrebno proći da bi kompanija mogla raditi agilno u punom smislu te riječi.
Teme webinara:
✓ Što je to tradicionalni način razvoja i koje su mu karakteristike;
✓ Što je agilni pristup razvoju i koje su mu karakteristike;
✓ Što su osnovne razlike između tradicionalnog i agilnog načina;
✓ Što je to Lean razmišljanje i kako je to napravila Toyota;
✓ Koji su osnovni agilni principi;
✓ Koji su najraširenije agilne metode: Scrum, Kanban i ScrumBan;
✓ Management i manageri u agilnom pristupu;
✓ Ugovaranje u agilnom razvoju;
✓ 10 koraka najvažnijih za tranziciju u agilni razvoj koje manageri moraju poduzeti.
Cilj webinara:
Po završetku webinara, polaznici će znati kako definirati razliku između tradicionalnog i agilnog razvoja, prepoznati zamke u svojoj kompaniji koje stoje na putu agilne transformacije, odrediti timove koji će raditi na agilnoj transformaciji, pravilno odrediti prioritete i projekte na kojima će se provesti agilna transformacija prije nego transformacije cijele kompanije te izabrati pravilnu metodu za transformaciju na agilni razvoj.
Webinar je namijenjen:
Webinar je namijenjen svim managerima koji žele saznati što treba učiniti da bi svoju kompaniju i timove vodili na agilni način i kako rade agilni timovi, te osobama koje žele raditi ili rade agilno, a žele naučiti kako pravilno planirati i procjenjivati, te pratiti svoju kompaniju na agilni način. Namijenjen je osobama s i bez iskustva, te ljudima koji rade u: Managementu, Nabavi, Prodaji, Marketingu, Proizvodnji, Finansijama, IT-u.
PREDAVAČ
Nenad Trajkovski radi kao samostalni konsultant. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog razvoja i PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoft WINDAYS, Network i Thrive konferencijama. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCT – Microsoft Certified Trainer, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate. Vlasnik je konsultantske kompanije NT Consulting.
MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA
Vrijeme: 05. novembar, 10-16h
Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.
CIJENA WEBINARA
Kotozacija za učešće na webinaru Agilni razvoj za Management iznosi 355,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 30. oktobara iznosi 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 255,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
✓ Učešće na webinaru putem Microsoft Teamsa
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.