Interaktivni webinar: Kako prepoznati i spriječiti lažna bolovanja
Webinar je ograničen na 20 učesnika, požurite sa prijavom!
Interaktivni webinar: Kako prepoznati i spriječiti lažna bolovanja
Datum održavanja: 19.11.
Kroz webinar će vas voditi Damir Kovačević i Sandra Ćupurdija, stručnjaci za upravljanja ljudskim potencijalima
Webinar je ograničen na 20 učesnika, požurite sa prijavom!
Svrha interaktivnog webinara je upoznavanje polaznika s praktičnim i teorijskim osnovama upravljanja apsentizmom, kako bi stečeno znanje mogli prenijeti u svoju organizaciju, identificirati kritične točke i djelovati po istima.
Upravljanje apsentizmom jedan je od ključnih poslovnih procesa unutar sustava upravljanja ljudskim potencijalima. Svjedoci smo zadnjih nekoliko godina, da sve više kompanija identificira problem nedostatka radnika, posebno kada su na bolovanju.
Kao posljedica toga, većina bolovanja se proglašava lažnim, što može dovesti do narušenog povjerenja između poslodavca i radnika, pa i trajnog odlaska radnika iz organizacije, čime kompanije narušavaju vlastitu produktivnost uz porast troškova poslovanja.
Apsentizam radnika jedan je od najznačajnih aspekta troškova rada – 38% plaća isplati se za rad koji se nikada ne obavi.
Na ovom interaktivnom webinaru naučit ćete kako izmjeriti stanje apsentizma u Vašoj organizaciji, kako identificirati uzroke, suočiti se s posljedicama, te na koji način svojim djelovanjem možete značajno smanjiti troškove vezane za isto. Poseban aspekt biti će stavljen na identifikaciju lažnih bolovanja i mjere koje kompanija, kao poslodavac, može poduzeti da spriječi nepoželjna ponašanja.
Teme webinara:
✓ Osnovni pojmovi vezani za apsentizam
✓ Uzroci i posljedice
✓ Lažna bolovanja – izazov ili mit?
✓ Mjerenje apsentizma
✓ Proces upravljanja apsentizmom kao trajno rješenje problema
Cilj webinara:
Stjecanje osnovnih znanja i vještina potrebnih upravljanje izostancima uposlenika iz radnog procesa (upravljanje apsentizmom).
Webinar je namijenjen:
Ovaj interaktivni webinar je namijenjen za zaposlenike i menadžere koji rade u sektoru upravljanja ljudskim resursima, finansija ili pravnih poslova, kao i direktorima manjih ili većih kompanija koji žele iz prve ruke saznati kako mogu smanjiti troškove rada, uz istovremeno podizanje razine organizacijske kulture i zadovoljstva radnika.
PREDAVAČI
Damir Kovačević, MBA
Sandra Ćupurdija, MBA
MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA WEBINARA
Vrijeme: 19. novembar, 10-16h
Platforma za održavanje webinara: Microsoft Teams, nije potrebna instalacija kod polaznika, registrirani polaznici dobivaju link za uključenje u webinar.
CIJENA WEBINARA
Kotizacija za učešće na webinaru Kako prepoznati i spriječiti lažna bolovanja iznosi 355,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 11. novembra iznosi 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 255,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
✓ Učešće na webinaru putem Microsoft Teamsa
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u elektronskoj formi
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.