Interaktivni seminar: Oporavak likvidnosti u periodu krize

29.06.2021. 08:48 / Izvor: Akta.ba
Interaktivni seminar: Oporavak likvidnosti u periodu krize

Seminar je ograničen na 16 učesnika, požurite sa prijavom!

Oporavak likvidnosti u periodu krize

Datum održavanja: 21.07. - Sarajevo
Kroz interaktivni seminar će vas voditi Dragana Mujanović, voditeljica ICV Međunarodne radne grupe za Controlling, certificirani napredni Controller.

Seminar je ograničen na 16 učesnika, požurite sa prijavom!
Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!

COVID-19 pandemija se nametnula kao stres-test za proces upravljanja radnim kapitalom u kompanijama širom svijeta. Gledajući finansijske performanse najvećih kompanija u EU, vidljivo je da je značaj likvidnosti i radnog kapitala rapidno porastao i dospio u prioritetni fokus. Nakon višestrukih razdoblja lockdown-a, put do oporavka teško da će biti jednostavan – kompanije naprosto moraju biti u najboljoj mogućoj formi za težak put koji predstoji.

Današnja dinamika događaja rezultirala je dramatičnom i hitnom promjenom prioriteta, zahtijevajući od kompanija da sačuvaju likvidnost, zaštite svoju imovinu i poboljšaju fleksibilnost, pri tome pazeći na trenutni razvoj okruženja. Sada, kada se konačno nadzire početak kraja COVID-19 pandemije, pravo je vrijeme da se kompanije usredotoče na upravljanje likvidnošću i obrtnim kapitalom. Ukoliko ovi procesi ne budu stavljeni kao prioritet, mogućnost stvaranja dodatne vrijednosti će se zasigurno smanjiti uz istovremeni rast negativnog utjecaja na novčani tok.

Dobro upravljanje likvidnošću i radnim kapitalom predstavlja najjeftiniji izvor novca, a jasno je da ništa nije vitalnije od posjedovanja dobre likvidnosti. Prema tome, ako je suditi prema aktuelnim studijama big 4 kompanija, kvalitetno upravljanje procesom radnog kapitala postalo je jedan od ključnih instrumenata korporativne strategije. Iako ekonomije polako izlaze iz najteže faze i počinju se oporavljati, performans radnog kapitala, očekivano, još će se malo pogoršati, prije nego što se likvidnost poboljša. Gledajući unaprijed, mnogi će se procesi u upravljanju radnim kapitalom morati rekonstruisati, kako bi kompanije mogle preživjeti i sigurno napustiti dosadašnji način rada i početi poslovati u „novim normalnim“ uslovima.

Teme:

- Osnove procesa upravljanja radnim kapitalom;
- Uticaj COVD-19 na poslovanje kompanija u EU i na performans radnog kapitala;
- Izračun novčanog jaza i preporuke za smanjenje trajanja ciklusa konverzije novca;
- Isplativost bankarskog vs. komercijalnog kredita;
- Karakteristike upravljanja likvidnošću u periodu krize;
- Koraci za brzu reorganizaciju odjela Finansija i Controllinga;
- Postavljanje KPIs za oporavak likvidnosti;
- Povezivanje KPIs odjela Prodaje, Nabave, Logistike i Finansija;
- Controlling alati za bolje upravljanje radnim kapitalom i likvidnošću;
- Mjere za trenutno poboljšanje likvidnosti;
- Preporuke za buduće upravljanje likvidnošću.

Cilj seminara:

Polaznici seminara će dobiti osnovne informacije za bolje razumijevanje potrebne razine radnog kapitala i novčanog jaza, te za utvrđivanje i upravljanje novčanom pozicijom kompanije, kako bi umanjili rizik likvidnosti i solventnosti. Seminar je koristan i za cjelokupan pogled na međuovisnost aktivnosti u procesima Nabave, Prodaje, Logistike i Finansija.

Seminar je namijenjen:

Polaznici seminara će dobiti osnovne informacije za bolje razumijevanje potrebne razine radnog kapitala i novčanog jaza, te za utvrđivanje i upravljanje novčanom pozicijom kompanije, kako bi umanjili rizik likvidnosti i solventnosti. Seminar je koristan i za cjelokupan pogled na međuovisnost aktivnosti u procesima Nabave, Prodaje, Logistike i Finansija.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Oporavak likvidnosti u periodu krize iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 18. jula iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

Učešće na seminaru

Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi

Materijal za pisanje

Potvrdu o učešću na seminaru

Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

DETALJAN SADRŽAJ I PRIJAVA

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave