Interaktivni seminar: Google Ads najmoćniji alat online oglašavanja

02.09.2021. 09:45 / Izvor: Akta.ba
seminar

Ako ste još uvijek u nedoumici da li koristiti Google Ads za oglašavanje i promociju proizvoda ili usluga, seminar će odgovoriti na pitanje zašto trebate koristiti Google Ads ili Google AdWords?

Interaktivni seminar

Google Ads najmoćniji alat online oglašavanja

Datum održavanja: 25.09. - Sarajevo
Kroz interaktivni seminar voditi će vas certificirani Google trener i ekspert za digitalni marketing sa višegodišnjim radnim iskustvom Maher Abu Ayman Al-Osta.

Seminar je ograničen na 16 učesnika, požurite sa prijavom!
Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!

Kroz dugogodišnje korištenje ovaj Google alat pokazao se uspješan za gotovo sve vrste poslovanja.

Korištenje Google oglasa (ili bilo koje PPC platforme) zahtijeva vrijeme i novac, ali hiljade kompanija su ustanovile da su njihovo vrijeme i novac na ovaj način dobro potrošeni jer Google Ads donosi vrlo brze i mjerljive rezultate. Ako ste još uvijek u nedoumici da li koristiti Google Ads za oglašavanje i promociju proizvoda ili usluga, u nastavku ćemo odgovoriti na pitanje zašto trebate koristiti Google Ads ili Google AdWords?

7 razloga zašto trebate koristiti Google Ads – najmoćniji alat online oglašavanja:

1. Google oglasi daju rezultate;

2. Google oglasi su mjerljivi;

3. Google Ads su fleksibilni;

4. Google Ads je brži od SEO-a;

5. Google Ads mogu donijeti više klikova od organskih rezultata;

6. Google oglašavanje može dovesti do većeg preokreta od organskog prometa;

7. Google oglašavanje se povezuje sa vašim ostalim marketinškim strategijama.

Sve o postavkama i praćenju Google Ads kampanja, zajedno sa primjerima dobre prakse sa bh. i regionalnog tržišta, saznajte na jednodnevnom interaktivnom seminaru kojeg će voditi certificirani Google trener i ekspert za digitalni marketing sa višegodišnjim radnim iskustvom Maher Abu Ayman Al-Osta.

Cilj seminara:

Cilj ove edukacije je da naučite kako samostalno postaviti i optimizirati Google Ads kampanje, sa akcentom na izbor ključnih riječi, praćenje rezultata i izvještavanje za svaku od kampanja. Konačni cilj je postizanje što veće efikasnosti i izvrsnosti u postavljanju i optimizaciji kampanja, odnosno maksimizacija rezultata ulaganja u online marketing putem Google Ads platforme.

Seminar je namijenjen:

Vlasnicima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, marketing menadžerima, zaposlenicima iz sektora/službi marketing i PR, javni i privatni sektor i svima koji žele da budu efikasniji i efektivniji na svom radnom mjestu u cilju što boljeg pozicioniranja, promocije i oglašavanja proizvoda i usluga.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Google Ads najmoćniji alat online oglašavanja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 18. septembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:

- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

DETALJAN SADRŽAJ I PRIJAVA

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave