Adis Kepeš: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu
Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.
Uoči dočeka Nove godine, na izmaku "stare", obično sumiramo rezultate i izvlačimo određene zaključke za narednu godinu. Podsjećamo se lijepih, ali i onih manje lijepih trenutaka koji su obilježili prethodnih 365 dana.
Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.
U duhu ispraćaja ove "pandemijske" godine, u nastavku pročitajte osvrt godine Adisa Kepeša, direktora kompanije STARline.
1. Kakva je situacija u Vašoj kompaniji? Koliko je corona-kriza uticala na poslovanje?
- 2020 godina bit će zapamćena kao teška i izazovna poslovna godina, za većinu poslovnog svijeta, a posebno u sektoru autoindustrije. Početak 2020. godine bio je uspješan kada su u pitanju prodajni rezultati, kao i postprodajne aktivnosti. Međutim, već u martu susreli smo sa sa prvim mjerama koje se tiču pandemije, a što se odrazilo i na sistem poslovanja naše kompanije. Menadžment kompanija STARline imao je jasnu strategiju djelovanja tokom pandemije, u cilju zaštite radih mjesta i opastanka na tržištu. Prioritetni cilj je bio zaštita zdravlja uposlenih, što kontinuirano radimo tokom cijelog poslovanja u uslovima pandemije.
Tačno je da poslovni rezultati nisu onakvi kakve smo prvobitno planirali, ali možemo se pohvaliti činjeniciom da smo uspjeli u našim revidiranim planovima, kao i da smo zadržali sva radna mjesta.
Obzirom da smo preselili u novi objekat na lokaciji Osik 4, Blažuj, koji je pravljen po posljednjim Mercedes-Benz standardima, možemo se pohvaliti da smo jedni od rijetkih koji su ovu značajnu investiciju u ovim uslovima priveli kraju, ističe Adis Kepeš.
2. Po čemu ćete još pamtiti 2020. godinu?
- Definitvno ćemo svi pamtiti maske, dezinfikciona sredstva, različite epidemiološke mjere koje su dolazile ispred nadlažnih institucija, ali isto tako održavanje i rad sa klijentima nije bio jednostavan proces, ali kroz adekvatnu adaptaciju novom načinu poslovanja uspjeli smo čak proširiti listu svojih klijenata.
3. Kakvu prognozu imate za post-coronsko vrijeme?
- Svakako mislim da ćemo i u narednoj godini nositi se sa posljedicama pandemije i ono što se “servira” vjerovatno neće biti lako. Mislim da će nažalost doći do velikog gašenja firmi, do gubitaka radnih mjesta i to je “realno” s obzirom na to da je privreda na ovaj način pogođena. Nažalost, već imamo primjere u sektorima maloprodaje da dosta firmi nije moglo da se izbori sa ovom krizom. Ovdje dolazimo do potrebe za inovacijama, strateškim pristupom radu i dobroj procjeni potreba tržišta. Definitno ćemo sve kapacitete usmjeriti ka dodatnom usavršavanju poslovanja i uposlenih, jer oni su nosioci spjeha STARline kompanije, ističe on.
4. Planovi za 2021. godinu?
- STARline je zacrtao svoje poslovne planove za 2021. godinu, te se nadamo da će se ova trenutna situacija smiriti, kako bismo kroz kvalitetan i predan timski rad došli do planiranih rezultata.
Aktivno ćemo nastaviti pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenika i predlagati odgovarajuće mjere.
Izgled našeg prodajno-servisnog centra će tokom 2021. godine dobiti svoj pravi izgled, usmjeren na zadovoljstvo naših klijenata, kako bismo im mogli pružiti uslugu kakvu i zaslužuju.
Zahvaljujemo se svim klijentima koji poštuju preporučene mjere od strane nadležnih institucija, kao i preporuke i mjere uvedene od strane STARline, a koji su nam ukazali povjerenje u 2020. godini. Vjerujemo da ćemo zajedno prebroditi trenutnu situaciju i iz ovog iskustva izvući najbolja rješenja za period koji predstoji, kazao je Kepeš.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.