BoljiPosao: Projekti i inicijative za poboljšanje uslova na tržištu rada

27.01.2014. 08:14 / Izvor: Fena
BoljiPosao: Projekti i inicijative za poboljšanje uslova na tržištu rada

Web portal Boljiposao.com u planu za 2014. godinu ima dosta projekta i inicijativa kako bi unaprijedili uslove na tržištu rada - izjavila je za Fenu direktorica BoljiPosao.com Aida Zejčirović.

Web portal Boljiposao.com u planu za 2014. godinu ima dosta projekta i inicijativa kako bi unaprijedili uslove na tržištu rada - izjavila je za Fenu direktorica BoljiPosao.com Aida Zejčirović.

Nedavna promjena vlasnika, kada je BoljiPosao.com postao dio tima TCM Adria d.o.o. , po njenim riječima, dovest će do dodatnog unapređenja u njihovom poslovanju. 

"Planirana je snažna podrška uz ulaganja koja će omogućiti realizaciju svih planiranih aktivnosti za 2014. Naš cilj je da timskim radom i sa partnerskim portalima postanemo lideri iz oblasti zapošljavanja kako u cijeloj BiH, tako i u regionu, uz uvođenje novih trendova koji se primjenjuju u regiji i zemljama EU", navela je Zejčirović.

Prvi korak ka tom cilju je nova platforma koju su napravili. Web stranica www.boljiposao.com je sada poboljšana, te omogućava jednostavnije korištenje, dostupnije i preglednije oglase, kao i lakši pristup najboljim poslodavcima u BiH, ali i mogućnost da poslodavci pronađu one koji traže posao.

"Naši osnivači su iz Hrvatske, poznati portal posao.hr i oni imaju puno programa koji se odnose na tržište rada. Namjeravamo da sve te programe prenesemo u BiH u mjeri u kojoj tržište bude dozvoljavalo i vjerujemo da će to doprinijeti modernizaciji HR menadžmenta i edukaciji poslodavaca i posloprimaca. Dakle, osnovni cilj u 2014. je da radimo i edukacija u cilju poboljšanja i modernizacije tržišta rada", ističe Zejčirović.

Brojne analize pokazuju da je velika stopa nezaposlenosti jedan od najvećih problema na domaćem tržištu rada. Zejčirović razlog velike nezaposlenosti vidi i u političkoj situaciji koja utiče na investicije, a nedostatak investicija na otvaranje novih preduzeća i radnih mjesta.

"Stanje na tržištu rada u BiH je veoma komplikovano i sve se to odražava na zapošljavanje. Mi se zalažemo za modernizaciju tržišta rada gdje bi prije svega mladi ljudi dobili puno veće šanse za prvo zaposlenje",  dodala je Zejčirović.

Boljiposao, po njenim riječima, ima namjeru da u narednom periodu posebnu pažnju posveti mladim ljudima, da ih motivira i educira kako da se aktivnije uključe te procese. Putem volonterskog rada mladi mogu steći presudno iskustvo koje može doprinijeti njihovom zapošljavanju, upoznati ljude iste profesije, stvoriti poslovne kontakte, te steći važno profesionalno samopouzdanje. U svemu tome, kako kaže Zejčirović, neophodna je podrška javnog i privatnog sektora kako bi mladi ljudi dobili priliku za veći angažman.

Zejčirević je mišljenja da bi naše kompanije trebale više pažnje posvetiti edukaciji svog kadra i formiranju efikasnih HR službi koje bi u svoj plan stavile zapošljavanje i obuku mladih ljudi.

BoljiPosao.com u svojoj bazi ima više od 5.000 poslodavaca, 47.000 biografija, te 200 do 300 oglasa mjesečno sa više pozicija. U novoj platformi izdavajaju i nove ponude koje se mogu pronaći na portalu www.boljiposao.com, sa mnogobrojnim uslugama koje su prilagođene trenutnom tržištu rada.

"Radi još bolje usluge koju želimo da pružimo, sada imamo i naprednije programe edukacije za poslodavce i njihove zaposlene, kao i za i sve oni koji traže posao po prvi put ili žele nadograditi postojeće znanje. U traženju prvog ili boljeg posla, novih ili boljih uposlenika pomažemo i pomoću raznih HR konferencija, organizacije HR samita, kao i mnogobrojnih drugih aktivnosti vezanih za zapošljavanje", dodaje Zejčirović.

Po njenim riječima, prošla godina je za Boljiposao, kao i za druge firme bila veoma teška.

"Mi se bavimo prodajom oglasa na našem portalu i danas je teško pronaći firme koje u svom dugoročnom planu ili barem u godišnjoj stretagiji predviđaju značajnije zapošljavanje novih radnika", dodala je Zejčirović.

Poslodavci nemaju obavezu da ih obavještavaju da li su nekoga zaposlili i to bi, mišljenja je, trebalo mijenjati da bi došli u situaciju da imaju povratne informacije koliko je korisnika portala zaposleno. Navela je da, među ostalim, raspolažu statističkim podacima o tome koliko se ljudi javilo na oglas, koliko ih je njihovoj bazi, pokazatelje koliko ljudi recimo konkuriše na jedan oglas i drugo.

Zejčirević je kazala da nema primjedbi kada je riječ o saradnji sa službama za zapošljavanje, te da smatra da bi u toj oblasti trebalo određene stvari precizirati i dovesti na određeni nivo saradnje javnog i privatnog sektora izvan BiH jer je to budućnost i nešto što bi trebalo primjenjivati kod nas u cilju smanjivanja nezaposlenosti.

Bolji Posao, Društvo za internetni marketing, d.o.o. je preduzeće specijalizovano za unaprijeđenje u oblasti zapošljavanja i upravljanja ljudskim potencijalima. Dio je regionalne mreže web portala sa oglasima za zapošljavanje koja ujedinjuje tržište rada u regionu jugoistočne Evrope.
 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti