TDR: Nije dovoljno samo biti prvi, već treba biti i drukčiji

24.03.2015. 15:26 / Izvor: eKapija.ba

TDR je vodeći proizvođač cigareta na regionalnom tržištu, sve je snažnije prisutan i na drugim europskim tržištima, a svoju prodajnu mrežu razvija i u zemljama Srednjeg i Dalekog istoka.

TDR je vodeći proizvođač cigareta na regionalnom tržištu, sve je snažnije prisutan i na drugim europskim tržištima, a svoju prodajnu mrežu razvija i u zemljama Srednjeg i Dalekog istoka. U 2010. godini TDR je prodao više od 13 milijardi komada cigareta, što je rast od 4,4 posto u odnosu na prethodnu godinu. Uvjerljivu lidersku poziciju TDR ima u Hrvatskoj s oko 75 posto tržišnog udjela te u BiH s oko 38 posto. Tržišni udio u Crnoj Gori veći je od 12 posto, na Kosovu 10 posto, u Srbiji i Makedoniji je devet posto, dok u Sloveniji iznosi četiri posto.

TDR je sredinom 1990-ih zauzimao 64 posto hrvatskog tržišta. Preuzimanjem drugog najvećeg proizvođača cigareta u Hrvatskoj 1998. godine potvrđuje svoju vodeću tržišnu poziciju, koju do danas zadržava na iznimno konkurentnom hrvatskom tržištu.

Uz rast na domaćem i regionalnom tržištu, TDR unapređuje i svoju međunarodnu prodaju. Osim u regiji, TDR svoje proizvode izvozi u Njemačku, Španjolsku, Češku, Italiju, Austriju, Ujedinjene Arapske Emirate i Iran, gdje je u tijeku gradnja tvornice. Svaki četvrti pušač u regiji potrošač je TDR-ovih proizvoda, a Ronhill je najprodavaniji cigaretni brand u jugoistočnoj Europi. Udjel izvoza u ukupnoj prodaji stalno raste, a 2010. godine dostigao je 58,8 posto. Neto izvoz u 2010. godini za TDR i Hrvatske duhane iznosio je 85 milijuna dolara, što duhanski dio Adris Grupe čini najvećim neto izvoznikom u hrvatskom poljoprivredno-prehrambenom sektoru.

TDR-ov je primarni poslovni cilj zadržati vodeću i što stabilniju poziciju regionalnog proizvođača cigareta te jačati izvoznu orijentaciju na europska i druga svjetska tržišta.

Iz TDR-a poručuju: Naše tržišne prednosti proizlaze iz strategije inovacije i diferencirane ponude koja svoje uporište ima u ideji kako nije dovoljno samo biti prvi, već treba biti i drukčiji.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti