Mladi dovode savremene marketinške trendove u BiH

22.03.2017. 10:51 / Izvor: Akta.ba
Mladi dovode savremene marketinške trendove u BiH
OTVORI GALERIJU

Zainteresovanost je bila izuzetno velika, pa je seminaru prisustvovalo 200 polaznika.

U subotu, 18.03. u sarajevskom hotelu Radon Plaza održan je seminar pod nazivom "Vrijeme je za digitalni marketing“. Organizator seminara je digitalna marketing agencija Paradox koja je za cilj imala je da mlada ekipa koja je učestvovala u organizaciji cjelodnevnog seminara ima u prosjeku 23 godine.

Zainteresovanost je bila izuzetno velika, pa je seminaru prisustvovalo 200 polaznika.

Učesnici seminara su bili direktori kompanija, preduzetnici, zaposleni u marketing sektoru, studenti marketinga, ali i svi individualci koji su željeli steći naprednija znanja i vještine iz ove oblasti

Dvadesetdvogodišnji Faris Biogradlić, izvršni direktor agencije Paradox je kroz oblasti: Priprema I kreiranje strategije, Facebook oglašavanje, Google oglašavanje, E-mail lead generation, Web stranice, SEO optimizacija i Remarketing, edukovao sve prisutne o pravilnom korištenju alata digitalnog oglašavanja u svrhu rasta poslovanja i povećanja profita.

"Uzimajući u obzir da nam je ovo organizacija prvog seminara ovih razmjera, veoma smo zadovoljni atmosferom koja je vladala i povratnim informacijama koje smo od prisutnih dobili. U svakom slučaju namjeravamo kvalitetu slijedećeg seminara dići na još veći nivo, trudeći se da prisutni napuste prostorije sa još većim osmjehom", navodi Biogradlić.

Marketing agencija Paradox namjerava nastaviti s edukacijama, kako u Sarajevu, tako i u ostalim gradovima Bosne i Hercegovine.

Više o radu agencije saznajte na: www.paradox.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti