Mirza Merzić: Konica Minolta nastavlja rast u svim segmentima

21.12.2017. 07:50 / Izvor: Akta.ba
Mirza Merzić: Konica Minolta nastavlja rast u svim segmentima

Svoje poslovne poteze, uspjehe u 2017. godini i planove za 2018. godinu za Akta.ba je predstavio Mirza Merzić, direktor Konica Minolta.

Još jedna poslovna godina je na izmaku. Pretpraznične dane iskoristili smo sa razgovor sa bh. privrednicima koji stvaraju nove vrijednosti i direktno utiču na ukupno poboljšanje uvjeta života u našoj zemlji.

Svoje poslovne poteze, uspjehe u 2017. godini i planove za 2018. godinu za Akta.ba je predstavio Mirza Merzić, direktor Konica Minolta.

Mirza Merzić rođen je u Sarajevu, a tu je završio osnovnu, srednju elektrotehničku školu i ekonomski fakultet. Karijeru je razvijao radeći administrativne, logističke i prodajne poslove, i prošao kroz proces od pozicije tehničkog sekretara, prodavača, direktora prodaje do te, 2006. godine kad je uspostavio predstavnišvo kompanije u BiH.

  • 2017. godina je na izmaku, da li su ispunjeni svi zacrtani planovi?

Ove je godine Konica Minolta proslavila 11 godina poslovanja u BiH, a od te 2006. do danas, postali smo lideri na tržištu koji uz uređaje i servisne usluge za najkvaliteteniji ispis, imaju ponudu najnovijih inovativnih rješenja, proizvoda, usluga i rješenja digitalizacije u uredskim i proizvodnim okruženjima.

Zadovoljni smo godinom, rastemo i razvijamo se u svim segmentima. Korisnici su to prepoznali pa je i naša prodaja u kontinuiranom i stabilnom rastu: prema podacima kompanije Infosource iz Švicarske, koja daje nezavisne kvartalne rezultate za cijelu Evropu, u prvoj polovini ove godine Konica Minolta u BiH je imala skoro 50% tržišnog učešća u ukupnoj prodaji novih A3 uređaja. U prodaji kolor A3 uređaja, naše učešće je više od 65% dok je u jednom od najvažnijih segmenata za nas, prodaji produkcijskih uređaja za ispis, naše tržišno učešće bilo 80%. Dakle, vrlo smo zadovoljni godinom koja je na izmaku.

  • Po čemu ćete je pamtiti?

Godinu 2017. ćemo pamtiti po unaprijeđenju naših odnosa sa postojećim i novim korisnicima naših usluga, ovo je godina u kojoj smo ojačali naše partnerske odnose sa mnogim domaćim i stranim kompanijama, i uspjeli ostati tržišni lider sa odličnim pratećim rezultatima. I dalje idemo u korak sa globalnim trendovima kada je reinforcement learning (učenje pojačavanjem) u pitanju. Radimo na automatizaciji postupaka umjetne inteligencije kako bismo smanjili opterećenje ljudima jednostavnim rutinskim operacijama. Razvijamo i rješenja za informacijsku sigurnost koja su danas izuzetno važna. Kroz eksperimentiranje i interakciju sa okolinom pripremamo mašine i računare da otkrivaju kako da rade stvari koje ih programer ne bi mogao naučiti. Promjene koje su nam došle u ovoj godini su nevjerovatne i trebamo pronaći najugodniji način da ih priglimo, umjesto da ih ignorišemo. Ove smo godine i posvjedočili neobičnom događaju - humanoidni robot, Sofija, postala je prvi robot koji ima državljanstvo neke zemlje. Nama je ovo značajno jer Konica Minolta u ovom trenutku razvija brojne projeke vezane uz digitalni radni prostor. Na primjer, virtualni suradnik koji vas može voditi u uredu kako bi došao do mjesta gdje je vaš sastanak i upoznati vas sa osobom koju treba da sretnete. Ili senzori koji mjere unutrašnju čistoću zraka, potrošnju energije i druge stvari koje bi poboljšale živote zaposlenika u organizaciji.

  • Najbolji poslovni potez/odluka u 2017. godini?

Mijenjamo se sukladno zahtjevima tržišta i to je kontinuirano naša prednost ne samo u ovoj godini, nego u cjelokupnom poslovanju. Osluškujemo potrebe tržišta i shodno tome pripremamo i nudimo najbolja rješenja za korisnike naših usluga. Naš portfolio kontinuirano raste i naše usluge se šire. To zahtijeva stalni proces inoviranja i, prema tome, našu tržišnu strategiju za koju smo odgovorni. Trenutno, naši partneri i kupci očekuju od nas rješenja kojim će pokriti više segmenata svog poslovanja i odgovori na te njihove potrebe čine nas konkurentnijim i omogućavaju na bolju saradnju sa klijentima.

  • Koji su planovi za narednu godinu?

Očekujem dalje jačanje brenda Konica Minolta na bh. tržištu i firme Konica Minolta poslovna rješenja BH, te nove uspjehe kojima namjeravamo zadržati svoje liderstvo na tržištu uređaja i servisnih usluga za najkvalitetniji ispis, uz ponudu najnovijih inovativnih poslovnih rješenja, proizvoda, usluga i rješenja digitalizacije u uredskim i proizvodnim okruženjima.

U tome svjetlu ogledaju se i naši planovi za budućnost. Po svjetskim i lokalnim trendovima, i u narednom periodu, do 2022. godine, očekuje se povećanje prodaje na našem tržištu za oko 15%.

  • Šta biste poželjeli sebi, ali poslovnim partnerima u 2018.?

Kada govorimo o firmi Konica Minolta poslovna rješenja BH, moramo naglasiti da su našem kontinuiranom uspjehu značajno doprinjeli naši partneri i da želimo da se naši dobri odnose nastave i evoluiraju u još kvalitetnije. Konica Minolta šritom svijeta ima veoma dobre odnose sa svojim partnerima i želi im uspješnu predstojeću godinu, stabilan rast i rast ekonomije koji donosi apsolutni boljitak svima.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti