Konica Minolta razvija poslovna rješenja za budućnost pametnog poslovanja

30.10.2017. 10:41 / Izvor: Akta.ba

Konica Minolta poslovna rješenja BH dio je porodice koju često nazivaju 140 godina starim startupom – kompanije koja svoje prve i inovativne korake bilježi još u 19. vijeku.

Konica Minolta poslovna rješenja BH dio je porodice koju često nazivaju 140 godina starim startupom – kompanije koja svoje prve i inovativne korake bilježi još u 19. vijeku. Pod sloganom Mi dajemo oblik idejama - Giving Shape to Ideas, Konica Minolta je 2006. otvorila svoje predstavništvo u BiH koje je dvije godine poslije preraslo u firmu Konica Minolta poslovna rješenja BH d.o.o. i jedna je od četiri registrovane kompanije Konica Minolta u Adria regiji i jedini je proizvođač ispisnih rješenja direktno prisutan na ovom tržištu.

Mirza Merzić, direktor Konica Minolta poslovnih rješenja BH u intervjuu za portal Akta.ba kaže da su svi njihovi projekti i promjene u organizaciji usmjereni na kreairanje rješenja koja će budućnost učiniti boljom za klijente, zaposlenike i društvo u cjelini.

Kompanija se transformiše već nekoliko godina a koliko je ozbiljan pristup promjenama pokazuje i činjenica da j u tu je svrhu uspostavljen unutarnji BIC (Business Innovation Centers) 2014. godine.

Njegov je glavni cilj da istraži savremene potrebe i potom kreaira nove proizvode kako bi njihovii korisnici bili učinkovitiji i konkurentniji. Istodobno, otvorene su i laboratorije za istraživanje i razvoj u Evropi i SAD koji podržavaju nove inovacijske projekte.

Da li je u planu proširenje asortimana Konica Minolta proizvoda i rješenja?

- Smjernice za razvoj odnose se na nove potrebe, kao i na naše tradicionalne poslovne linije - rješenja za poslovanje, zdravstvo, industrijska rješenja i znanost. Na CeBIT-u je predstavljena naša nova IT platformu WorkPlace Hub, koja je usredotočena na tehnološke resurse firmi, što ga čini lakim za upravljanje i optimiziranje troškova. Povećali smo vrijednost naših uređaja za ispis kroz dodatnu i virtualnu stvarnost.

Možete li najaviti neke novitete koji su u priremi?

- Imamo mnogo projekata vezanih uz digitalni radni prostor. Na primjer, virtualni suradnik koji vas može voditi u uredu kako bi došao do mjesta gdje je vaš sastanak i upoznati vas sa osobom koju treba da sretnete. Ili senzori koji mjere unutrašnju čistoću zraka, potrošnju energije i druge stvari koje bi poboljšale živote zaposlenika u organizaciji.

Koja su to rješenja koja se najviše koriste u praksi?

Mnogo njih, ali bih izdvojio da, kad govorimo o zdravstvu, Konica Minolta je jedan od vodećih svjetskih proizvođača mamografa i X-ray uređaja s mnogo inovacija u ovom području. Trenutni smjer razvoja u segmentu zdravstva je tehnologija prevencije i dijagnostike raka.

Gdje vidite svoje najveće mogućnosti? U kom smjeru će se kretati razvoj?

- U industrijskim rješenjima razvijamo takozvane uređaje za nošenje. Ideja je da se automatizira proizvodni proces i da se oslobode ruke zaposlenika u proizvodnom procesu. To se može učiniti, na primjer, primjenom naočala koje imaju videodatoteke o tome što treba učiniti tokom  rada. Radimo na automatizaciji postupaka umjetne inteligencije kako bismo smanjili opterećenje ljudima jednostavnim rutinskim operacijama. Razvijamo i rješenja za informacijsku sigurnost koja su danas izuzetno važna.

Na čemu Konica Minolta zasniva inovacije u proizvodnji uređaja i kako oni mogu omogućiti energetsku uštedu korisnicima?

- Efikasna, moderna i isplativa poslovna rješenja su budućnost pametnog poslovanja a proizvodi koje osmišljava Konica Minolta pozicioniraju je visoko u IT industriji. Ono zbog čega je Konica Minolta drugačija od konkurencije je sposobnost da integrišemo uređaje u poslovne procese. Naši MFP uređaji su kompjuteri za radne grupe, imaju memoriju, hard disk, procesor, ekran, sa puno većim mogućnostima od samog printanja i skeniranja.

Koliko je poštivanje okoline važan dio vaše korporativne filozofije?

- Sastavni dio upravljačke filozofije je briga o očuvanju okoliša pa je Konica Minolta razvila program dostupan za kancelarijske i produkcijske sisteme zasnovane na toner tehnologiji. Među pionirima smo kad je riječ o održivom angažovanju u štamparskoj industriji.

Šta je to što je obilježilo 11 godina poslovanja u BiH?

- Od početne pozicije, te 2006. godine, kad smo na tržište ušli kao kompanija koja profesionalne usluge prodaje i tehničkog servisnog centra i nudili usluge optimizacije print sistema (OPS), danas smo lideri na tržištu koji uz uređaje i servisne usluge za najkvaliteteniji ispis, nudimo najnovija inovativna poslovna rješenja, proizvode, usluge i rješenja digitalizacije u uredskim i proizvodnim okruženjima.

Kakvi su rezultati kada je u pitanju tržišno učešće u ukupnoj prodaji? Jeste zadovoljni njima?

- Prema podacima kompanije Infosource iz Švicarske, koja daje nezavisne kvartalne rezultate za cijelu Evropu, u prvoj polovini ove godine Konica Minolta u BiH je imala skoro 50% tržišnog učešća u ukupnoj prodaji novih A3 uređaja. U prodaji kolor A3 uređaja, naše učešće je više od 65% dok je u jednom od najvažnijih segmenata za nas, prodaji produkcijskih uređaja za ispis, naše tržišno učešće bilo 80%.

S kakvim očekivanjima ste završavate ovu godinu? Kakve su procjene za ovogodišnji poslovni učinak?

- Do kraja godine očekujemo iste rezultate. Naša prodaja i tržišno učešće su u stabilnom rastu. Po svjetskim i lokalnim trendovima, i u narednom periodu, do 2022. godine, očekuje se povećanje prodaje na našem tržištu od oko 15%. Za Konica Minolta poslovna rješenja BH ovo znači da i mi očekujemo povećanje prodaje naših uređaja i usluga, kao i povećanje našeg tržišnog učešća.

Često ističete da je vaš uspjeh izuzetan zahvaljujući partnerima, nabrojte nam neke od njih…

- Naravno, naši partneri su značajno doprinijeli našem uspjehu. Konica Minolta šritom svijeta ima veoma dobre odnose sa svojim partnerima i upravo je prošle sedmice održan skup ELC2017 za više od 1.000 partnera iz 53 zemlje Evrope, Srednjeg Istoka i Afrike. Na tom skupu bili su predstavnici i četiri partnera kompanije Konica Minolta iz BiH - KMC iz Banja Luke, Misija iz Brčkog, te Racional i Plus Computers iz Sarajeva.

Sve u svemu, naš portfolio raste i naše usluge se šire. To zahtijeva da promijenimo način razmišljanja i, prema tome, našu tržišnu strategiju za koju smo odgovorni. Globalno, mislim da to ima pozitivan utjecaj na nas. Trenutno, naši kupci očekuju od nas rješenja kojim će pokriti više segmenata svog poslovanja i odgovori na te njihove potrebe čine nas konkurentnijim i omogućavaju na bolju saradnju sa klijentima. Ovo je budućnost kompanije.

Mirza Merzić rođen je u Sarajevu, a tu je završio osnovnu, Srednju elektrotehničku školu i Ekonomski fakultet. Karijeru je razvijao radeći administrativne, logističke i prodajne poslove, i prošao kroz proces od pozicije tehničkog sekretara, prodavača, direktora prodaje do te, 2006. godine kad je uspostavio predstavništvo kompanije u BiH.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti