Kompanija La Dorica osvaja domaće tržište vrhunskom ponudom hotelske opreme

12.02.2020. 13:20 / Izvor: Akta.ba
Kompanija La Dorica osvaja domaće tržište vrhunskom ponudom hotelske opreme
OTVORI GALERIJU

Od 2015. godine kada su otvorili svoj izložbeni salon u Sarajevu, koji se prostire na 100 m2, bilježe samo uspjeh.

Kompanija La Dorica se u BiH visoko pozicionirala kada je opremanju hotela i hotelska oprema u pitanju.

Od 2016. godine kada su otvorili svoj izložbeni salon u Sarajevu, koji se prostire na 100 m2, bilježe samo uspjeh.

Amir Pilav, direktor kompanije La Dorica BiH za poslovni portal Akta.ba kaže da je i više nego zadovoljan ostvarenim poslovnim rezultatom u protekloj godini, te da je i 2020. krenula jako uspješno.

"Već u prvim mjesecima 2020. godine bilježimo jako dobre rezultate. Trenutno radimo na nekoliko značajnih projekata u zemlji. U toku je kompletno opremanje hotela Salis u Tuzli koji je u sastavu Bingo grupacije, a riječ je o bivšoj upravnoj zgradi TTU-a. Cijelo opremanje se vrši po standardu "Ključ u ruke" što je jako traženo. Pored ovoga projekta, završavamo opremanje hotela Damirex u Zenici, a radimo i na renoviranju hotela Plivsko jezero. Ovo je samo dio projekata na kojima trenutno radimo i onih koji su u svojoj završnoj fazi", kazao je Pilav.

Kompanija La Dorica nudi kompletan asortiman visokokvalitenih proizvoda koji su potrebni hotelima, motelima, aparthotelima i apartmanima. Kompanija je nedavno proširili svoj asortiman, pa sada u svojoj ponudi imaju i namještaj za hotele, madrace za krevete a i neizostavni tekstilni dio. 

"Proširenjem naše ponude zadobili smo pažnju nekih starih klijenata ali smo time i dobili nove klijente. Ono što mi nudimo zadovoljit će i najzahtjevnije kupce a sa našom ponudom dobijaju sve od ulaznih vrata do krova, i to sve na jednom mjestu. U opremanju posebno vodimo računa o važećim propisima i zahtjevnim HACCP standardima, individualnim zahtjevima klijenata i aktuelnim trendovima, a to naši klijenti prepoznaju i cijene", kaže Pilav.

Dodaje da je ovakav način poslovanja i ulaganja, doveo i do povećanja obima posla, koji je doveo do novih zapošljavanja, pa je njihov tim danas bogatiji i u tom segmentu.

"Sretni smo što naša kompanija svakim danom bilježi nove poslovne rezultate i zdravo raste. Svakako je ulaganje dovelo do toga i pokazalo se kao dobra investicije", pojasnio je.

U nastavku svog razvoja Pilav kaže da planiraju otvaranje novih predstavništava za kućni tekstil i maloprodaju, ali da zbog obima dosadašnjeg posla te planove nisu do sada realizirali.

"Ovi projekti su sada malo na čekanju, jer zbog velikog obima posla, kada je opremanje hotela u pitanju , njih smo zanemarili. Oni su svakako spremni, plan postoji, ali sačekat ćemo još neko vrijeme. Nadamo se da ćemo do kraja ove godine realizirati jedan dio", kaže.

Potražnja za njihovim uslugama iz dana u dan raste. Pilav kaže da im je nekada jako teško odgovoriti na sve zahtjeve, jer je njih sve više.

"S obzirom da je turizam u našoj zemlji u ekspanziji, sve vodi ka tome da je velika i potražnja za našim uslugama. Do sada je to bilo vezano uglavnom za veće gradove BiH, sada to nije slučaj, jer u skoro svakoj sredini svakodnevno se otvaraju novi smještajni kapaciteti koji traže ovakve usluge. Naše usluge do sada su se u većini realizirale u Sarajevu i Mostaru ali zadnjih godinu razvija se Tuzla, Banja Luka koja je nedavno dobila hotel Meriot, tu su još Bihać, Jajce, Velika Kladuša, Bijeljina i drugi", kaže Pilav.

Dodaje da je turizam jedna ozbiljna razvojna grana koja se razvija jako brzo i jasno je da ju ni država ne može pratiti, pa imamo mnoštvo propusta, od nedostatka radne snage do odlaska ljudi. A u ovoj grani,  kako kaže, leže veliki potencijali i treba se podržati i razvijati što više.

Kompanija La Dorica je porodična firma, osnovana prije 20 godina, koja veoma uspješno posluje u oblasti opremanja objekata u turističkoj industriji. Predstavnci su najboljih svjetskih proizvođača iz oblasti kozmetike, tekstila i sitnog inventara neophodnih za jedan savremen i moderan hotel. 

Osim u Bosni i Hercegovini, svoja predstavništva imaju u Srbiji gdje je matična kuća i u Crnoj Gori. Kompanija učestvuje u opremanju i snabdjevanju preko 70 posto hotela, medicinskih ustanova i spa & wellness centara.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti