Kupujmo domaće: Hoše komerc predstavio "BH. korpu"

19.04.2017. 12:51 / Izvor: Akta.ba
Kupujmo domaće: Hoše komerc predstavio 'BH. korpu'
OTVORI GALERIJU

U super marketu Hoše komerc u Hadžićima danas je predstavljen novi projekat "BH. korpa"

U super marketu Hoše komerc u Hadžićima danas je predstavljen novi projekat "BH. korpa" koji predstavlja dodatni doprinos i podršku koju ova kompanija daje kampanji “Kupujmo domaće”.

Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje Hoše komerca istakla je da je ova kompanija podržala svaku zajedničku kampanju "Kupujmo domaće" koja je organizirana do sada.

"Ovaj put idemo korak dalje i organizujemo poseban projekat 'BH. korpa' koja ima za cilj promovisanje domaćih brendova. U našim radnjama će biti postavljene BH. korpe u kojima će biti pozicionirani domaći proizvodi", kazala je Frlj, dodajući da su dobavljači, odnosno bh. proizvođači istakli veliko interesovanje i dali podršku cijelom projektu.

Naglasila je da će projekat trajati tokom cijele godine, dok će se sadržaj korpe sa novim proizvodima mijenjati svakih 15 dana.

"Nakon ovih, na red će doći drugih pet proizvoda, tako da ćemo svakih pola mjeseca mijenjati sadržaj BH. korpe, koja se od danas nalazi u svih naših devet marketa u Sarajevu. S obzirom na interes i odaziv dobaljača na samom startu, uvjereni smo da će BH. korpa kao projekat još dugo trajati, te da će preći u tradiciju", izjavila je Amela Frlj.

Prvih pet domaćih brandova koji su uzeli učešća u Hoše "BH. korpi" su Violeta ubrusi, Swity sok, Merka kafa, Ovako hrenovka i Meggle jogurt. Ukrasni mušepci na tradicionalnoj bosanskoj kući poslužili su kao motiv za dizajn “BH. korpe”, koja se od danas nalazi u svim marketima Hoše komerc.

Inače, "BH. korpa" će značiti dodatnu poziciju, marketing i komunikaciju, svim domaćim brandovima, koji žele da sudjeluju u kampanji u marketima Hoše komerc koji je spreman investirati u dodatni prostor, zanimljiv i simboličan dizajn “BH. korpe”, komunikaciju i oglašavanje kako bi još više izašli u susret domaćim proizvođačima.

U protekloj 2016. godini Hoše komerc je uspješno poslovao zajedno sa brendovima BONY, MERKA i NAŠE MLIJEKO, uz distribuciju brenda MEGGLE, te tako nastavili razvijati svoje tržišne kapacitete i promovisati domaću privredu. Hoše komerc već 38 godina pruža trgovačke usluge Sarajlijama, a protekla 2016. bila je na nivou rekordne 2015. godine, kada su ukupno imali prihode više od 64 miliona KM neto.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti