Kineski vozači spašavaju njemačke proizvođače automobila
Jaka potražnja rezultirala je rastom prodaje BMW vozila u Kini u trećem kvartalu od 31 posto, u odnosu na godinu ranije, povećavajući ukupne kvartalne isporuke za gotovo desetinu.
Jaka potražnja rezultirala je rastom prodaje BMW vozila u Kini u trećem kvartalu od 31 posto, u odnosu na godinu ranije, povećavajući ukupne kvartalne isporuke za gotovo desetinu.
Uprkos pandemiji, prodaja BMW-ovih vozila u Aziji porasla je za tri posto u 2020. do danas, objavila je u srijedu ta kompanija. To je uglavnom postignuto zahvaljujući bogatim kineskim potrošačima i u suprotnosti je s naglim padom zabilježenim u Evropi i Americi.
Rival sa sjedištem u Stuttgartu, Daimler, koji je u utorak rekao da planira udvostručiti prodaju svojih limuzina Maybach dijelom i zbog azijske potražnje, može biti podjednako zadovoljan.
Prodaja Mercedes-Benza u Kini porasla je za gotovo četvrtinu u tri mjeseca do kraja septembra, u odnosu na godinu ranije.
Ti skokovi prodaje približavaju obje njemačke kompanije svom cilju pozitivne - iako ozbiljno smanjene - godišnje operativne dobiti. Oni to mogu zahvaliti kineskim vozačima s dubokim džepovima, javlja Reuters.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.