al
Vesna Beganović: Via Media na prestižnom Dubai Lynx festivalu

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Vesna Beganović: Via Media na prestižnom Dubai Lynx festivalu

12.03.2018. 13:33 / Izvor: Akta.ba

Mind Your Brand je radionica sa kojom Via Media Dubai učestvuje na Dubai Lynx festivalu. Posjetitelji trodnevnog festivala kreativnosti, koji se održava od 11.03. do 13.03. u Dubaiju, imat će priliku da sudjeluju u radionici na kojoj će se uživo demonstrirati biometrijske metode mjerenja (EEG, Facial Coding, Eye Tracking) podsvjesnih reakcija potrošača na određeni reklamni podražaj.

O Dubai Lynx-u, Mind Your Brand radionici te ulozi istraživanja u kreiranju efikasnih kreativnih kampanja, razgovarali smo sa Founder & CEO agencije Via Media, Vesnom Beganović.

Šta sudjelovanje na Dubai Lynx festivalu znači za agenciju Via Media Dubai?

- Postati partner Dubai Lynx-a, globalno prepoznatog kao mjesto koje potiče razmjenu znanja i ideja iz kreativne industrije, potvrda je znanja i iskustva koje agencija Via Media posjeduje. To znanje rado dijelimo sa najvećim brendovima, svjetskim ali i agencijama sa UAE tržišta jer smo svjesni problema kada je riječ o uvidu ponašanja potrošača, sa kojim se suočavaju svi profesionalci iz industrije.

Šta se krije iza naziva Mind Your Brand?

- Uspješne kampanje počivaju na idejama koje se kreiraju na osnovu uvida u obrasce ponašanja potrošača. Problem istraživanja koje je usmjereno na predikciju ponašanja potrošača jeste činjenica da nam potrošači ne kažu uvijek šta misle. Ponekad ne znaju odgovor ili nisu sigurni, a vrlo često svoje odgovore prilagode trenutnoj situaciji. Uz to, uzmemo li u obzir da su ljudi potpuno neracionalna bića, jer se 95% naših odluka donosi na podsvjesnom nivou, jasno je da se uvid u ponašanje potrošača mora prilagoditi mjerenjima podsvjesnih reakcija. Na Mind Your Brand radionici pokazat ćemo na koji način se mogu mjeriti podsvjesne reakcije potrošača na marketinške stimulanse, poput oglasa, uz demonstraciju mjerenja kroz EEG, Facial Coding i Eye Tracking.

Današnji potrošači su, čini se, zahtjevniji više nego ikad?

- Primarni cilj je shvatiti na koji način funkcioniše ljudski mozak, kako bi u konačnici dobili odgovarajuće povratne informacije od kupaca. Zbog toga smo svoje znanje iz oblasti komunikacija i kreative, povezali sa tehnologijom i uz pomoć stručnjaka za potrošačku psihologiju, kreirali set novih proizvoda, koji će nam pomoći da brendovi istinski upoznaju svoje kupce, te na osnovu toga kreiraju kvalitetne i uspješne marketinške kampanje.

Zašto su neki brendovi uspješniji od drugih?

- Prvenstveno zbog toga što u njihovoj osnovi leži razumijevanje potrošačke psihologije. Neki od najčešćih načina oglašavanja kompanija su postavljanje klasičnih bannera na najposjećenije portale, kao i narudžba određenog broja postova na društvenim mrežama. U konačnici, sve se svodi na rečenicu: "Odvojite malo budžeta za digitalnu kampanju, jer to nije skupo". To su skoro svakodnevni zahtjevi u kojima izostaje precizan pristup kreiranja strategija brenda za nastup na digitalnim platformama. Kompanije i brendovi se moraju fokusirati na sfere interesovanja njihovih ciljnih grupa i prilagoditi komunikaciju i kanale, te koristiti kreativni content i native marketing, plasirajući potrošačima u njihovom okuženju prilagođenu komunikaciju. 

Kolika je uloga istraživanja u razvoju kampanja i brendova?

- Puno se priča o podacima, zbog čega kompanije koristeći analitiku misle da, ukoliko znaju šta kupci žele mogu imati uspješne kampanje. To je zamka, jer kao što znamo, podaci trebaju da nam budu putokaz, ali ne i krajnji alat kojim ćemo ostvariti ciljeve. Moramo se baviti kvalitetnom produkcijom sadržaja, novim konceptima i smjelijim idejama. Imamo mogućnost da korištenjem podataka, uz najsavremenije tehnologije i inovacije poboljšamo kreativnu komunikaciju i razvijemo uspješne kampanje. 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Vijesti