USK mora odlučiti o trasi brze ceste Bihać - Cazin - Velika Kladuša

16.10.2017. 16:55 / Izvor: Akta.ba
USK mora odlučiti o trasi brze ceste Bihać - Cazin - Velika Kladuša

U Vladi Unsko-sanskog kantona danas je održan radni sastanak na kom su prezentirane aktivnosti na izradi Prostornog plana Kantona.

U Vladi Unsko-sanskog kantona danas je održan radni sastanak na kom su prezentirane aktivnosti na izradi Prostornog plana Kantona s akcentom na planiranje trase brze ceste Bihać-Cazin-Velika Kladuša.

Sastanku je, uz premijera USK Huseina Rošića i ministra prostornog uređenja Jasmina Burnića, predstavnike kantonalne zakonodavne vlasti i gradonačelnika Bihaća Šuhreta Fazlića, prisutan bio i Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH.

Prednacrt Prostornog plana Unsko-sanskog kantona za period 2012. do 2032. godina, je pripremljen i ovaj značajni dokument će Vlada razmatrati na sjednici naredne nedjelje te ga uputiti u skupštinsku proceduru.

"Nakon usvojene Strategije BiH i Federacije užurbano se radi na Prostornom planu USK 2012 - 2032. godina. U prednacrtu utvrđena je trasa brze ceste Bihać - Velika Kladuša. Prva faza plana usvojena je polovinom 2015. godine čime su stvoreni uslovi za drugu. Autoceste Federacije Unsko - sanskom kantonu dale su odriješene ruke da usaglase trasu oko koje su danas iznesene određene dileme u smislu ekonomskih parametara i načina finansiranja. U ovom momentu najvažnije je", ističe premijer Kantona Husein Rošić, da se donese prostorni plan koji je završen u formi nacrta i da se stvori formalno pravna pretpostavka da Autoceste Federacije pokrenu aktivnosti oko izrade idejnog projekta, javlja RTV USK.

Direktor Terzić ističe da će JP Autoceste F BiH krenuti sa izradom idejnog projekta brze ceste kojom se ovaj dio BiH povezuje sa Sarajevom, ali da je odgovornost lokalnih zajednica i Kantona da se usaglase oko trase ceste.

Trenutno, u razmatranju su dvije moguće trase ove ceste, a od predstavnika gradova, općina i kantonalne vlasti se očekuje da se usaglase oko najoptimalnijeg rješenja kako bi konkretne aktivnosti otpočele.

"S obzirom da Autoceste imaju sredstva, pravo je vrijeme da se razgovara o optimalnim rješenjima koja mogu podnijeti ekonomske parametre", ističe Adnan Terzić, direktor Autocesta Federacije koji danas nije mogao govoriti o iznosu ukupne investicije.

"Cirka 2, 5 miliona maraka rezervisano je za plansku dokumentaciju, a počeće se trošiti kada bude vrijeme da se to radi", ističe Terzić.

Prvobitno su analizirane dvije trase: Velika Kladuša -Bihać-Bosanski Petrovac - Jezero i Velika Kladuša - Cazin - Sanski Most - Jezero. Sa aspekta troškova izgradnje i vremena potrebnog za izgradnju brze ceste pogodnija je varijanta preko Bosanskog Petrovca. Svoje viđenje danas su iznijeli i predstavnici Grada Bihaća i Općine Velika Kladuša.

Obzirom da se u blizini Bihaća nalazi granični prijelaz "Izačić", u čiju su modernizaciju Unsko - sanski kanton i Općina Bihać uložili znatna sredstva, brza cesta je planirana sa odvojkom, koji od Bihaća vodi ka graničnom prijelazu "Izačić", pri tome koristeći trasu planirane obilaznice oko Bihaća ranga magistralne ceste.

Izgradnja i rehabilitacija magistralnih cesta na području USK je u Prostornom planu FBiH urađena u skladu sa programskom analizom mreže magistralnih cesta Federacije BiH.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije