Edin Mehić, direktor portala Posao.ba: Poslodavci konačno shvatili da su u krizi najbitniji ljudi koji donose nove ideje

12.01.2010. 16:34 / Izvor: eKapija.ba
Edin Mehić, direktor portala Posao.ba: Poslodavci konačno shvatili da su u krizi najbitniji ljudi koji donose nove ideje

Kraj kalendarske ali i poslovne godine obično je vrijeme svo?enja računa, analiziranja poslovanja te kreiranja planova za narednu godinu. Tim povodom, u narednom periodu ćemo pokušati da vam prenesemo dosadašnje uspjehe i buduće planove nekoliko najuspješnijih domaćih i stranih kompanija, dobitnica statusa Superbrands 2009. Sve one su prošlu, kriznu, godinu provele stvarajući najveću vrijednost svake organizacije – brand.

Ovaj put, naš sagovornik je osnivač i direktor portala Posao.ba, Edin Mehić.

Naime, s namjerom da bh. tržište rada uključe u savremene svjetske tokove, skupina mladih IT inžinjera i dizajnera pokrenula je Posao.ba 2003. godine. S vremenom se Posao.ba timu pridružuju novi mladi i kretivni pojedinci. Tako?er, osniva se i agencija za podršku firmama za odabir i selekciju kandidata čije usluge koriste neke od najuspješnijih svjetskih i bosanskohercegovačkih kompanija. Formiran je i call centar za podršku klijentima i korisnicima usluga, čiji savjetnici uvijek spremno pomažu kod korištenja Posao.ba usluga kako poslodavcima tako i posloprimcima.

Danas tim Posao.ba čine mladi ljudi sa iskustvom, različitih profila koji su spremni davati ideje i prihvatati razne izazove.

Kakva je za Posao.ba bila prethodna godina, direktor Mehić kaže:

"Analizirajući rezultate u 2009. godini, mogu slobodno reći da je prethodna godina za Posao.ba bila izuzetno uspješna, pogotovo ako se uzme u obzir poslovna klima u kojoj smo svi radili. Organizovali smo Posaofest pod nazivom „Kriza poga?a, Posaofest uzvraća udarac“ koji je uspio okupiti firme iz BiH i inostranstva i ponuditi posjetiocima razne poslove. Organizovali smo HR konferenciju na kojoj je učestvovalo oko 150 HR menadžera, direktora i vlasnika kompanija".

U prethodnoj 2009. godini, kao i godinu dana ranije, portal Posao.ba nagra?en je prestižnim priznanjem Superbrand 2009. Tako?er, u prvom izboru najboljih bh. web stranica u organizacij agencije "Apriori komunikacije", Posao.ba je dobio WebAward.Me nagradu u kategoriji Social Comunity te dobio titutlu najbolje web stranice u 2009. godini, odnosno glavnu nagradu GRAND prix WebAward.

Prema njegovim riječima, kroz čitavu godinu su organizovali dane zapošljavanja i radionice za mlade širom BiH u sklopu projekta zapošljavanja mladih YEP. Treba napomenuti da je u okviru ovog projekta zaposleno 100 mladih ljudi.

"Pred kraj godine smo pokrenuli portal Edukacija.posao.ba – servis koji će korisnicima ponuditi informacije o edukacijskim programima koji će im pomoći da steknu nove vještine i znanja i postanu konkurentniji na tržištu rada", ističe Mehić za portal eKapija.ba.

Ovaj novi servis je, kaže Mehić, namijenjen formalnom i neformalnom obrazovanju i usavršavanju i obuhvata informacije o stipendijama, kursevima, seminarima, konferencijama itd., nudi savjete i uputstva, zanimljive članke, istraživanja i nagradne igre.

(Detalj sa dodjele WebAward.Me nagrada)

"Posao.ba je na ideju o pokretanju ovog projekta došao zbog činjenice da u BiH ne postoji jedinstvena elektronska baza edukativnih ustanova, koja bi istovremeno bila i mjesto razmjene informacija i komunikacije izme?u njih i njihovih potencijalnih korisnika. Tako?er, istraživanja pokazuju da ne postoji svijest o važnosti cjeloživotnog obrazovanja u zapošljavanju te većina ljudi čak i ne zna na koji način pristupiti nekom od tih programa", naglašava Mehić.

Trenutno Posao.ba sara?uje sa 9.000 domaćih i stranih kompanija i time omogućava jako dobru komunikaciju izme?u poslodavaca i posloprimaca, što je za rezultat imalo više od 35 hiljada zapošljavanja. Statistike pokazuju da 80 posto svih objavljenih oglasa na Posao.ba završava zapošljavanjem korisnika portala.

O planovima u 2010. godini, Mehić kaže da imaju namjeru organizirati i treći sajam poslova i profesija Posaofest, te dvije konferencije o upravljanju ljudskim resursima, ovaj put i u Sarajevu i u Banjoj Luci.

"Tako?er, namjeravamo uraditi istraživanje o najpoželjnijim poslodavcima u BiH gdje će naši korisnici po slobodnom izboru navoditi kompanije za koje smatraju da su najpožljeniji poslodavci. Nakon toga ćemo organizovati svečanu ceremoniju dodjele nagrada izabranim poslodavcima i napraviti malo druženje predstavnika bh. firmi", najavljuje Mehić te dodaje da imaju u planu planu otvoriti i karijerne centre širom BiH, gdje će osobe u potrazi za poslom ili oni koji žele unaprijediti svoju karijeru uvijek moći pitati za savjet, vidjeti koji poslovi se nude na tržištu rada i razgovorati o mogućnostima zaposlenja i napredovanja u karijeri. Tako?er, kaže on, nastavljaju raditi na projektima na kojima su radili i prethodne godine, a to je portal Edukacija.posao.ba i projekat zapošljavanja mladih YEP.

O stanju na tržištu rada u narednoj godini, Mehićeva procjena je da će se i u ovoj godini osjećati posljedice ekonomske krize, mi smatramo da će bh. kompanije otvarati nova radna mjesta i zapošljavati ljude.

"To govorim iz iskustva koje smo imali u 2009. godini; iako je bila kriza, poslodavci koji rade sa portalom Posao.ba i dalje su objavljivali oglase za otvorena radna mjesta, najviše zbog toga što su shvatili da su u krizi najbitniji ljudi, oni ljudi koji donose nove ideje i načine poslovanja koji će im pomoći da prebrode krizu", naglašava Mehić.

Prema njegovim riječima, danas se na tržištu rada u BiH dešavaju krupne promjene. Poslodavci se okreću savremenom pristupu upravljanju ljudskim potencijalima, što Posao.ba kontinuirano promovira kroz svoj rad, kadrovi se educiraju, a znanje postaje osnovna konkurentska prednost.

"Biti atraktivan poslodavac, ponuditi najbolji kompenzacijski paket, zaposliti najbolje ljude i educirati zaposlenike danas je od ključne važnosti za svaku kompaniju i sve veći broj bosanskohercegovačkih poslodavaca to prihvata i implementira", zaključuje Mehić.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital