Organizacija Superbrands predstavila prve bosanskohercegovačke Superbrandove

31.10.2008. 12:20 / Izvor: Pristop BH
Organizacija Superbrands predstavila prve bosanskohercegovačke Superbrandove

Prva svečana dodjela priznanja Superbrands u Bosni i Hercegovini održana je u četvrtak 30.10.2008. u sarajevskom Domu mladih. Više od 300 zvanica, ljudi iz svijeta biznisa, marketinga i medijskog života, kao i predstavnici organizacije Superbrands iz drugih zemalja, prisustvovali su ovoj jedinstvenoj proslavi brandinga.

Prvi bosanskohercegovački Superbrandovi, tržišne marke koje se dobile uglednu međunarodnu titulu Superbrands, primili su priznanja za ovaj izvanredni uspjeh. Svečana dodjela priznanja zaokružuje prvi izbor bh. Superbrandova, koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u aprilu 2008.

Čak 800 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta (GfK, Puls, Valicon). Za najbolje se glasalo na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti.

Glasovima stručnog vijeća, koje čine vodeći marketinški, poslovni, akademski stručnjaci, te predstavnici medija, 130 brandova je zaslužilo status Superbrands. 39 domaćih i stranih brandova odlučilo je aktivno sudjelovati u projektu.

Na svečanoj ceremoniji predstavljeno je i prvo izdanje bh. Superbrands publikacije koja opisuje svojevrsne branding studije navedenih brandova. Branding studije daju uvid u srž same tržišne marke, osvrćući se na njene početke, tržište na kojem djeluje, te rast koji je uvjetovao uspjeh, okrunjen prepoznatljivošću kojom se odlikuje.

Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u 82 države širom svijeta, čiji je glavni cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te, na taj način, dodatno promovirati disciplinu brandinga.

Organizacija, trenutno, u cijelom svijetu surađuje sa više od 2.400 robnih marki iz različitih područja, a do sada je organizirala preko 100 globalnih branding evenata, takozvanih "branding Oskara", na kojima je sudjelovalo više od 30.000 predstavnika. Renomirani svjetski brandovi kao što su: Coca-Cola, DHL, Gillette, IBM, McDonald’s, Microsoft, Wrigley, i mnogi drugi aktivno su koristili stečeni status i znak u svojim promotivnim aktivnostima širom svijeta.

"Tržišne marke proširile su granice svog djelovanja i u bh. tvrtkama – izašle su iz, do nedavno, ekskluzivne domene odjela marketinga, te su sada sastavni dio poslovnih pokazatelja i vokabulara vlasnika, dioničara, uprave, pa čak i odjela financija. Upravo financijski stručnjaci dat će novi zalet markama u trenutku kada će uključiti mjerenje financijske vrijednosti marke u portfelj svojih analiza, na osnovu kojih se donose strateške i taktičke odluke menadžmenta. Superbrandovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku se može raditi o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstvenu "osobnost" koja ih čini prepoznatljivom na pretrpanome tržištu. Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu", rekao je Borut Zemljič, direktor regije Adriatic.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital