Deset marketinških remek djela

05.03.2013. 11:47 / Izvor: Lider poslovni tjednik
Deset marketinških remek djela
OTVORI GALERIJU

Popis 10 marketinških remek djela i lekcije koje iz njih možemo naučiti i primijeniti u svome poslu donosi portal Entrepreneur.com. Jedna od najboljih marketinških kampanja svakako je bio svemirski skok Felixa Baumgartnera.

Popis 10 marketinških remek djela i lekcije koje iz njih možemo naučiti i primijeniti u svome poslu donosi portal Entrepreneur.com. Jedna od najboljih marketinških kampanja svakako je bio svemirski skok Felixa Baumgartnera. Podvig koji je koštao više milijuna dolara nije financirala NASA ili Space X nego gigant među energetskim pićima Red Bull. U živom prijenosu na You Tubeu skok je pratilo više od 8 milijuna gledatelja. Ipak, marketinške kampanje ne trebaju mijenjati povijest kako bi polučile rezultat. Donosimo vam inovativne kampanje koje pomiču granice na jednostavan, ali pametan način.

1.Band - Aid

Tvrtka Johnson & Johnson zaposlila je njujoršku marketinšku agenciju JWT da im kreiraju mobilnu aplikaciju Magic Vision. Aplikacija je popratni proizvod uz dječje flastere. Kada se aplikacijom na mobitelu pređe preko flastera pojavljuju se razne animacije te tako dijete zaboravlja na bol. Lekcija koju ovdje možemo naučiti jest da sjedinjavanjem fora i moderne tehnologije s našim poslom možemo postati prepoznatljivi na tržištu.

2.Help Remedies

Ovo je dućan koji prodaje proizvode za prvu pomoć.Pomoću svoje interaktivne stranice 'Što nije u redu, Amerika?' prate koje bolesti trenutno najviše muče Amerikance, od prehlada do nesanice. U njihovim pop - up dućanima možete dobiti tablete za bol, ali i savjet za slomljeno srce.Ovaj marketinški potez nam pokazuje da dodavanje zabavnih, ali uslužnih sadržaja u posao dovodi do toga da nas kupci neće tako lako zaboraviti.

3.Mellow Mushroom

Lanac restorana Mellow Mushroom pokrenuo je ovu video kampanju kako bi privukao što više pratitelja na Twitteru.Video prikazuje kako maskota gljive slijedi neke od sljedbenika restorana na Twitteru. Kreativan tim se vodio mišlju kako je najbolji način da se privuku pratitelji na društvenim mrežama to da se njih same pretvori u zvijezde.

4.Ikea

S nekoliko maštovitih podviga Ikea je pokazala da brine o iskoristivosti prostora baš kao i njeni kupci.Postavili su dnevne boravke u najmanjim prostorima - na stanicama podzemne željeznice,u uskim uličicama, pa čak i ispod stuba u Tokiju.Iz ovoga možemo naučiti prednost demonstriranja vrijednosti nekog proizvoda na samome mjestu gdje se nalaze potencijalni kupci.

5.Uber

Uber je američka tvrtka koja pruža usluge prijevoza.2012. svi su pričali o njihovoj marketinškoj kampanji gdje su pokazali da mogu dovesti sladoledarski kamion ili diplomatski auto da vas prevezu. Pouka ovdje je da pružanje iskustva kojim će se vaše mušterije htjeti hvaliti dovodi do novih mušterija.

6.Puma

Puma je pokrenula kampanju u dućanima kako bi povećali prodaju tenisica koje je reklamirao sprinter Usain Bolt. Kupci koji su namjeravali kupiti 'najbrže tenisice na svijetu' dobili su papirić s vremenom pri ulasku u dućan, a što su brže došli na blagajnu to su veći popust dobili.Povećajte prodaju davanjem moći i zabavljanjem svojih kupaca.

7.Popcorn, Indiana

Ovaj nabavljač kokica i čipsa cjelovitog zrna i bez glutena,pokrenuo je mnogo medijskih napisa kada je izbacio na tržište napravu koja ispaljuje kokice direktno u usta. Video koji pokazuje kako ova naprava radi postao je hit na internetu.

8.Uniqlo

Kada je ova japanska modna tvrtka ulazila na američko tržište, ušla je na velika vrata s velikim marketinškim kampanjama koje su se odvijale tradicionalnim putem kao i preko društvenih mreža.Kampanja se specificirala na ključne publike što se pokazalo veoma efektivnim.

9.Samsung

Samsung se pri reklamiranju Galaxy S III pametnog telefona upustio u otvoreni rat s Appleom. U televizijskim, online i tiskanim kampanjama govorio je o iPhoneu, o njegovoj precijenjenosti, a predstavljao prednosti svojeg pametnog telefona.Takvom kampanjom su pokazali da se ne bi trebali bojati suočiti se sa svojom konkurencijom.

10.Oroverde

Ova njemačka dobrotvorna organizacija koja skuplja novce za očuvanje šuma napravila je kampanju gdje novac za šume skuplja samo drveće. Na drveće su montirali ruke i znak da skupljaju novce. Takav zanimljiv vizual privukao je ljude da otvore svoje novčanike i doniraju za šume.Ako kreirate vizualno zanimljivu kampanju, ljudi će to primijetiti.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera