Predstavljanje prvih bosanskohercegovačkih Superbrandova u Sarajevu 30. oktobra 2008. godine

15.10.2008. 10:46 / Izvor: eKapija.ba
Predstavljanje prvih bosanskohercegovačkih Superbrandova u Sarajevu 30. oktobra 2008. godine

Prvi bosanskohercegovački Superbrandovi, tržišne marke koje su dobile uglednu međunarodnu titulu Superbrands, biti će predstavljeni 30. oktobra 2008. na svečanoj ceremoniji dodjele priznanja u sarajevskom Domu mladih. Svečana dodijela priznanja zaokružuje prvi izbor bh. Superbrandova, koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u aprilu 2008.

Čak 800 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta (GfK, Puls, Valicon). Za najbolje se glasalo na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Glasovima stručnog vijeća, koje čine vodeći marketinški, poslovni, akademski stručnjaci, te predstavnici medija, 130 brandova je zaslužilo status Superbrands. Oko 40 domaćih i stranih brandova odlučilo je aktivno sudjelovati u projektu.

Na svečanoj dodjeli biti će predstavljeno i prvo izdanje bh. Superbrands publikacije koja opisuje svojevrsne branding studije navedenih brandova. Branding studije daju uvid u srž same tržišne marke, osvrćući se na njene početke, tržište na kojem djeluje, te rast koji je uvjetovao uspjeh, okrunjen prepoznatljivošću kojom se odlikuje.

Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u 82 države širom svijeta, čiji je glavni cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te, na taj način, dodatno promovirati disciplinu brandinga.

Organizacija, trenutno, u cijelom svijetu surađuje sa više od 2.400 robnih marki iz različitih područja, a do sada je organizirala preko 100 globalnih branding evenata, takozvanih „branding Oskara“, na kojima je sudjelovalo više od 30.000 predstavnika. Renomirani svjetski brandovi kao što su: Coca-Cola, DHL, Gillette, IBM, McDonald’s, Microsoft, Wrigley, i mnogi drugi aktivno su koristili stečeni status i znak u svojim promotivnim aktivnostima širom svijeta.

“Tržišne marke proširile su granice svog djelovanja i u bh. tvrtkama – izašle su iz, do nedavno, ekskluzivne domene odjela marketinga, te su sada sastavni dio poslovnih pokazatelja i vokabulara vlasnika, dioničara, uprave, pa čak i odjela financija. Upravo financijski stručnjaci dat će novi zalet markama u trenutku kada će uključiti mjerenje financijske vrijednosti marke u portfelj svojih analiza, na osnovu kojih se donose strateške i taktičke odluke menadžmenta.

Superbrandovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku se može raditi o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstvenu “osobnost” koja ih čini prepoznatljivom na pretrpanome tržištu. Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu” , saopćio je direktor regije Adriatic, Borut Zemljič.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave