REC seminar: Elektronske nabavke i njihovi tehnički i pravni aspekti
Za 2020. godinu može se reći da je godina elektronskih nabavki.
SEMINAR
ELEKTRONSKE NABAVKE
TEHNIČKI I PRAVNI ASPEKTI ELEKTRONSKIH NABAVKI
Banja Luka, 09.10. 2020.,Hotel „Bosna“
Mostr, 13. 10. 2020., Hotel „Mostar“
Sarajevo,14. 10.2020., Hotel „Hollywood“
Početak svakog seminara u 9:30
Za 2020. godinu može se reći da je godina elektronskih nabavki. Naime, sistem elektronskih ponuda uskoro će biti operativan, pri čemu je svaki ugovorni organ obavezan da u 2021. godini provede najmanje 30% postupaka javnih nabavki sa predviđenom elektronskom ponudom. Budući da je primjena elektronskih nabavki krenula u realizaciju, sistem će biti dostupan za korištenje odmah nakon usvajanju novog pravilnik ao korištenju informacionog sistema E-nabavke sistem.
Na seminaru ćemo direktno na portalu e-nabavke demonstrirati provođenje elektronskog postupka, iz ugla ponuđača i iz ugla ugovornog organa.
U 2020. godini ugovorni organi su u obavezi i da za sve otvorene i ograničene postupke, pregovaračke postupke sa objavom obavještenja o nabavci i konkurentske zahtjeve za dostavu ponuda u kojima je kriterij za dodjelu ugovora najniža cijena predvide provođenje e-aukcije. Međutim, ovladavanjem tehničkih aspekata stvaraju se pretpostavke da se realizacija postupaka provodi u skladu sa pravnim procedurama. Iz tih razloga važne su i tehnička i pravna strana primjene i korištenja informacionog sistema koji omogućava (podržava) realizaciju javnih nabavki.
Kroz demonstriranje elektronskih nabavki i e-aukcija, želja nam je da podržimo i omogućimo ugovornim organima i ponuđačima da se što lakše, što brže i jednostavnije osposobe za novi sistem postupaka nabavke, te da budu lideri u korištenju portala i novih funkcionalnosti.
Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara u skladu sa preporukama nadležnih organa.
Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi učešće na seminaru, jer naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse, dati jednostavna objašnjenja na pristupačan način i odgovoriti na pitanja iz područja SADRŽAJA SEMINARA, kao i na ostala Vaša pitanja iz oblasti javnih nabavki, a sve u cilju otklanjanja dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.
SADRŽAJ SEMINARA:
Tehnički aspekt E-nabavke na Portalu www.ejn.gov.ba
- Uslovi za učešće u e – postupku
- Kreiranje elektronskog postupka
- Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
- Formiranje i izmjena komisije za E-nabavke
- Kreiranje ponude
- Slanje elektronskih ponuda
- Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
- Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
- Evaluacija ponuda
- Izmjena rezultata evaluacije
- Otvaranje elektronskih ponuda
- Zahtjev za ispravku računske greške
- Postavljanje pitanja za pojašnjenje ponude
- Obrazloženje neprirodno niske cijene
- E-aukcije u elektronskom postupku (nova logika kod podnošenja ponuda kod kriterija NC)
- Poništenje održane e-aukcije i ponovno zakazivanje od strane Ugovornog organa
- Preporuka za dodjelu/poništenje
- Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
- Tim ponuđača u E-postupku
- Generisanje enkripcijskog ključa i slanje E-ponude
- Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda u sistemu E-nabavke
Pitanja i odgovori
Pravni aspekt E-nabavki
- Izrada plana nabavki za 2021. godinu
- Prilagođavanje tenderske dokumentacije novom načinu korištenja sistema E-nabavke
- Definisanje kvalifikacionih uslova u tenderskoj dokumentaciji
- Priprema i dostavljanje elektronske ponude
- Izmjene u radu komisije za javne nabavke u slučaju kada se dostavljaju elektronske ponude
- Tok otvorenog postupka kroz novi način primjene sistem E-nabavke
- Izrada specifikacije za zaključenje okvirnog sporazuma
- Praćenje realizacije ugovora i okvirnog sporazuma
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI:
Kemal Muhamedović – trener za JN AJN
Mr. Dragana Kovačević – trener za JN AJN
TRAJANJE SEMINARA
U vremenu 9:30 – 15:30
SEMINAR JE NAMIJENJEN
Ugovornim organima, ponuđačima, odgovornim licima i rukovodiocima, članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke, sudijama, revizorima, advokatima, i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
150 KMpojednomučesniku;
140 KMpo osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
130 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje
- Prezentacije predavača i odgovori na pismena pitanja
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki– 200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.468pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + 27modela akata za ugovorne organe i ponuđače)
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio– 35 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio– 30 KM
CD Modeli tenderske dokumentacije– 30 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja– 38KM
Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD–38KM
Interna akta za ugovorne organe(CD)– 15 KM
Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II– 20 KM
Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama–18 KM
Priručnik – Ekonomija javnih nabavki– 20 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki– 10 KM
CD Brošura 2: Okvirni sporazum–7 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica–10 KM
CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)–7 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev–10 KM
CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa–7 KM
CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata–7 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga–10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača–20 KM
CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora–7 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme–10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke–10 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora–10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)–10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza–10 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo
prijavni-obrazac.doc
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.