Seminar: "Planiranje prodaje 2012", 06 i 07. oktobra na Vlašiću

22.09.2011. 12:00 / Izvor: eKapija.ba
Seminar: 'Planiranje prodaje 2012', 06 i 07. oktobra na Vlašiću

"Planiranje prodaje 2012", naziv je je specifičnog seminara i proizvoda kuće ASEE. Nakon istoimenog seminara održanog u Sarajevu, ASEE d.o.o. ovoga puta organizuje seminar na Vlašiću u terminu od 06. do 07. oktobra.

Namjera organizatora je da kombinujući trenerski i konsultantski rad njihovih ekperata u oblasti prodaje pomognu kompanijama da definišu jasan alat – Plan prodaje za narednu godinu na vrijeme, kvalitetno i sa realnim polugama kako ga dosegnuti.

"Planiranje prodaje 2012" predstavlja kombinaciju otvorenog treninga kojem prisustvuju osobe iz organizacije koje su najodgovornije za postavljanje i realizaciju prodajnog plana. Ovaj dvodnevni otvoreni seminar će dati učesnicima osnovne alate i upute kada da kvalitetno definištu svoj konkretni plan za 2012.

Učesnici će biti u mogućnosti da sagledaju i iskustva drugih učesnika iz drugih djelatnosti. Jedino ograničenje učestovovanju na dvodnevnom treningu je nemogućnosti da seminaru prisustvuju dvije organizacije iz iste branše.

Nakon realizacije dvodnevnog seminara učesnici će imati prvu verziju svojih konkretnih planova prodaje za 2012. Sugestija konsultanta će biti da nevedene planove u saradnji sa svojim kolegama unaprijede i definišu u svim elementima koji su postavljeni u toku seminara. Mjesec dana nakon seminara organizovaće se jednodnevna radionica u kompaniji učesnicima programa. Radionici će prisustvovati kako najodgovornija lica iz prodaje koja su bila prisutna na seminaru i primarno radila na planu prodaje za 2012, već i svi, odnosno većina njihovih saradnika iz prodaje koji će biti nadležni i odgovorni za realizaciju postavljenih planova.

U toku jednodnevne radionice uz pomoć ASEE konsultanta definisaće se u potpunosti Plan Prodaje 2012, te izvrštiti pretvaranje plana u taktičke i operativne zadatke svakog pojedničanog prodavca.

Ciljna grupa:

Top menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća, direktori prodaje, KAM i vodeći prodavci u kompanijama. "Planiranje prodaje 2012" može pružiti praktičnu podršku kompanijama koje do sada nisu definisale jasne i detaljne planove prodaje da svoju prodaju unaprijede postavljenim ciljevima i definisanim načinima kako te ciljeve da postignu kako pojedničani prodavci tako i služba prodaje i organizacija u cjelini.

"Planiranje prodaje 2012" može pomoći da kompanijama koje već planiraju prodaju i pišu planove kako godišnje i opšte tako i po kupcima, prodavcima, terenima... da iste unaprijede koristeći praktične savjete. Ove kompanije imaju mogućnosti da usvoje neke alate i tehnike koje im mogu pomoći da navedene planove pretvore u taktičke, ili da urade planove, odnosno prve verzije planova u periodu prije kraja godine ne bi li se na vrijeme uslaglasili sa upravom, vlasnikom.

Osnovne teme seminara:

  • Definicija planiranja
  • Svrha i korist od planiranja
  • Preduslovi za kvalitetno planiranje
  • Analiza konkurencije
  • Grupisanje proizvoda
  • Segmentacija kupaca
  • Uspostavljanje prodajnih ciljeva

Akcioni planovi i ključni faktori uspjeha za:

- Teritorije

- Ključne kupce


Follow up:

  • potvrda konačnog plana
  • spuštanje plana do nivoa operativnih zadataka
  • praćenje razvoja situacije i kontrola ostvarenih rezultata

Rezultati: Definisani Plan prodaje za 2012, razrađen Plan prodaje po pojedinačnim prodavcima.

Mjesto i vrijeme održavanja: Hotel Pahuljica, Babanovac b.b., od 09:00 - 17:00

Predavač: Goran Nedić, Senior Associate

PRIJAVE: office@asee.ba rasema.dzinalija@asee.biz M +387 62 331 910, kontakt osoba: Rasema Džinalija T/F+387 33 624 030

Prijave slati najkasnije pet dana prije početka seminara, na 5 prijavljenih zaposlenika iz iste kompanije, popust od 20%.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave