U Sarajevu 23. i 24. aprila: "Kako stvoriti kompaniju - organizaciju prepoznatljivu na tržištu"

16.04.2012. 12:53 / Izvor: eKapija.ba
U Sarajevu 23. i 24. aprila: 'Kako stvoriti kompaniju - organizaciju prepoznatljivu na tržištu'

U organizaciji ILBA Akademije BiH u poslovnom centru UNITIC (Sarajevo) 23. i 24. aprila održat će se seminar pod nazivom "Kako stvoriti kompaniju/organizaciju prepoznatljivu na tržištu".


Predavač: doc. Dr. Melika Husić-Mehmedović.

U modernom poslovanju i današnjem promjenljivom okruženju podrazumijeva se da uspješna organizacija bude marketinški orijentisana; A šta to konkretno znači i kako se postiže ta prepoznatljivost na tržištu? Da li je dovoljno da kompanija teži zadovoljiti želje i potrebe svojih kupaca ili je potrebno da ih prije toga razumije, te da konstantno teži animiranju potencijalnih klijenata? Kako da kompanija izabere pravo ciljno tržište, ili kako da se odluči koje tržište da napusti jer je postalo preskupo/prezahtjevno/predaleko…? Konačno, kada je organizacija identificirala svoje ciljno tržište, nije jednostavno izabrati pravi način da mu se uspješno obrati i time kao krajnji cilj dobije lojalnog kupca. I naravno, sve marketinške teorije (ali i vještine) koje će biti adresirane na ovom Seminaru, mogu se primijeniti na svaku organizaciju, ali i na svakog čovjeka kao pojedinca u njegovom svakodnevnom planiranju, komuniciranju i odnosima sa svojim okruženjem.


Kome je seminar namijenjen:
• menadžerima,
• marketing menadžerima,
• PR djelatnicima,
• voditeljima odjela,
• komercijalistima
• KAM-ovima


Agenda


Ponedjeljak i utorak, 23. i 24.04.2012.godine

09:00 - 09:30 Predstavljanje edukatora i registracija učesnika
09:30 - 11:00 Predavanje I dio
11:00 - 11:30 Pauza za kafu
11:30 - 13:00 Predavanje II dio
13:00 - 14:00 Pauza za ručak
14:00 – 16:00 Predavanje III dio


Tematske cjeline:

I dan – Marketing


Prvi dan Seminara će biti posvećen marketinškim temama koje su najvažnije i najbrže primjenljive u praksi. Polaznici će dobiti uvid u osnovne teorije modernog marketinga, ali i brojne alate i praktične analize svog tržišta i svojih kupaca. U kompanijama u kojim rade će odmah moći preispitati ulazak na neko tržište ili ispravnost izbora potencijalnih potrošača kojim su namijenili svoj proizvod ili uslugu. Uz primjere iz prakse, interakciju i vježbe, obradit će se slijedeće teme:

- Koncept modernog marketinga
- Segmentacija, ciljanje i pozicioniranje na tržištu
- Razumijevanje potrošača i kreiranje adekvatne ponude
- Kreiranje prepoznatljivog brenda


II dan – Komuniciranje


Drugi dan polaznici će se fokusirati na tehnike i vještine komuniciranja, kako organizacije, tako i ličnih komunikacija sa svojim okruženjem. Unutar promocije posebno ćemo se bazirati na odnose sa svim vrstama javnosti koje nas okružuju, te na jednu od najtraženijih vještina na tržištu; vještinu prodaje. Kroz primjere i vježbu ćemo kreirati ispravnu komunikacijsku strategiju za organizacije iz kojih polaznici dolaze, a koja će se odmah moći realizirati. Dodatno, na kraju ćemo se posvetiti i tehnikama lične komunikacije kroz koju će polaznici unaprijediti svoje vještine javnog nastupa i prezentiranja, te savladavanje straha od javnog govora. Konkretne teme drugog dana su:

- Uloga i značaj marketing komuniciranja
- Elementi promocije
- Tehnike i vještine prodaje
- Unapređenje odnosa s javnošću
- Vještine javnog govora

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave