Vijesti

CITROËN se nanovo stvara: Novi identitet - nova linija proizvoda DS

10.02.2009. 08:56 / Izvor: eKapija.ba

Citroën je 05.02.2009 prezentirao simultano u 34 zemlje svijeta svoju novu filozofiju dinamičnosti marke na dosada nepoznat način. Rukovodstva svih Citroënovih ovlaštenih distributera u 34 zemlje u istom trenutku "zajedno" su pogledala kraći igrani film o novom Citroënu ! Sve se to događalo na rođendan osnivača marke / Andre Citroen/ što je dalo posebno jaku vezu sa bogatom istorijom marke, navodi se u saopćenju.

U kontekstu sadašnje ekonomske situacije u svijetu,ali i u periodu promjena upotrebe automobila,novih odnosa između potrošaća i marke, Citroën ne stoji, ne trpi nego djeluje, Citroën se nanovo stvara !

Jedan cilj: nastaviti dinamiku generiranu uspjehom novih modela zadnjih 10 godina, povećati vrijednost marke Citroën i cijele njene game proizvoda na tržištu.

Danas, Citroën se angažira na jednom globalnom projektu marke, novi identitet, novi odnosi sa svojim klijentima i jedna potpuno nova linija proizvoda –automobila / DS /.

PODIJELI:

TAGOVI:

Citroën

distribucija

automobili

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti