Knauf primjenom tehnoloških inovacija svakodnevno jača poziciju na tržištu

28.01.2019. 14:26 / Izvor: Akta.ba
Knauf primjenom tehnoloških inovacija svakodnevno jača poziciju na tržištu

Danas ova kompanija posluje u preko 80 zemalja na tržištima Evrope, Sjeverne i Južne Amerike, Azije, Afrike i Australije.

Grupacija Knauf multinacionalni je proizvođač građevinskog materijala i sustava suhe gradnje u vlasništvu obitelji Knauf. S tradicijom dužom od 80 godina i danas su ostali vijerni svojim vrijednostima - ljudskosti, partnerstvu, posvećenosti i preduzetničkom duhu.

Kako ističu iz ove kompanije vrijednosti se odnose na ljude koji su osnovali i izgradili ovu kompaniju ali i kolege i kupce, bez kojih današnji uspjeh ne bi bio isti.

Partnerske kompanije zajedno stoje pod okriljem ovog snažnog branda, zbog čega nude savršeno usklađene sisteme i rješenja u građevinarstvu, posebno kada je riječ o inovacijama, energetskoj učinkovitosti, ekonomičnosti i kvaliteti dizajna.

Više o uspješnom poslovanju kompanije, njenim počecima i planovima za budućnost, za Akta.ba  govorila je Lena Čaušević, marketing manager Knauf Zemun.

"Kompanija Knauf je osnovana davne 1932. godine. Braća Alfons i Karl Knauf su bili rudarski inženjeri, preduzetnički orjentisani i spremni da preuzmu rizik. Prva gipsara je otvorena u Njemačkoj, u Iphofenu, mjestu poznatom po bogatom nalazištu gipsa. Ovaj bavarski grad je i danas sjedište naše kompanije. 1958. godine u rad je puštena prva Knauf fabrika za proizvodnju gipsanih ploča. Uslijedilo je uvođenje novih proizvoda na tržište, kao što su gipsani malteri, samonivelirajuće košuljice, ispune i mnogi drugi, čime su stvoreni novi trendovi u građevinarstvu. Knauf je danas korporacija sa više od 150 fabrika u 86 zemalja i preko 27.000 zaposlenih širom svijeta", govori Čaušević.

BOSNA I HERCEGOVINA BITNO TRŽIŠTE

Danas ova kompanija posluje u preko 80 zemalja na tržištima Evrope, Sjeverne i Južne Amerike, Azije, Afrike i Australije.

Za tržište jugoistočne Evrope Knauf proizvodi svoje proizvode u fabrikama u Zemunu, Debru, Kninu, Marici i Vidinu.

"Knauf svoje proizvode distribuira do gradilišta, prodajnih mjesta i krajnjih kupaca zajedno sa svojim partnerima - distributerima. Ovakav model distribucije nam omogućava da pravovremeno odgovorimo na zahtjeve tržišta. Naši proizvodi su danas dostupni na više stotina prodajnih mjesta širom BiH", kaže Čaušević.

Čaušević kaže kako je njihova osnovna misija da tržištu ponude najefikasnija rješenja i sisteme za završne radove u građevinarstvu. Pri tome, njihova politika kvaliteta, zaštite životne sredine, zdravlja i bezbjednosti na radu izuzetno je važan segment poslovanja.

"Vođeni ISO standardima, omogućili smo transparetno poslovanje koje rezultira povjerenjem naših kupaca. Ono podrazumjeva proizvode i usluge najvišeg kvaliteta koje proizvodimo na ekološki prihvatljiv način uz posebnu brigu za zdravlje i sigurnost naših zaposlenih a i svih drugih učesnika u ovim procesima", pojašnjava Čaušević.

Knauf je potpuno posvećen očuvanju životne sredine, od tretmana otpadnih voda preko prečišćavanja vazduha koji se koristi u procesu proizvodnje, sve do ozelenjavanja površina oko fabrike.

"U protekloj godini smo u zajedničkoj akciji sa kolegama iz Knauf Insulation-a zasadili 85 voćki, od kojih svaka simbolično pripada po jednom zaposlenom. Takođe, u procesu proizvodnje Knauf ne koristi opasne materije, dok se za čitav fabrički pogon koristi isključivo prirodni gas kao ekološki energent", govori Čaušević.

Poseban naglasak Čaušević je dala na tvornicu Knauf u Zemunu iz koje se na tržište BiH isporučuju proizvodi za sisteme polaganja keramike, fasadni sistemi, glet materijali I brojni drugi proizvodi.

Firma Knauf je u Srbiji osnovana decembra 1995. godine, a fabrika praškastih proizvoda u Zemunu je počela sa radom aprila 2008. godine.

"Tog dana, to je bila 104. fabrika kompanije Knauf u svijetu. Danas fabrika proizvodi preko 50 proizvoda – ljepkova za keramiku, hidroizolacija, ljepkova za fasade i fasadnih maltera, krečno-cementnih maltera, glet masa, fuga, cementnih i gipsanih estriha. Sistem upravljanja proizvodnjom je jedan od najsavremenijih u ovom dijelu Balkana, sa 0 posto učešća ljudi u procesu proizvodnje. Ovakav pristup omogućava ono što i čini Knauf brend najboljim na svijetu u ovom segmentu proizvodnje, konstantan kvalitet bez kompromisa", kaže Čaušević.

Kako Čaušević kaže ova godina će biti u znaku fasadnih sistema. Investicija u proizvodni pogon u Zemunu donosi osvježenje na tržište Srbije i regiona kada su u pitanju najnovije tehnologije izrade fasadnih maltera.

U saradnji sa Knauf Razvojnim centrom iz Njemačke kreirani su jedinstveni proizvodi na našem tržištu. Jedan od njih je i spoljašnji fasadni malter ADDI sa dodatkom silikona, koji se može koristiti kako za sisteme sa EPS-om, tako i za sisteme sa kamenom mineralnom vunom.

Mogućnost primjene na svim tipovima kontaktne fasade svrstava ADDI među najkvalitetnije maltere na tržištu.

Knauf je posebnu pažnju posvetio izboru više od 400 nijansi boja čime će zadovoljiti zahtjeve svakog investitora. Postojanost ovih boja garantovana je pažljivim izborom odgovarajućih pigmenata koji se koriste za toniranje.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti