Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Novaković: Addiko grupacija na MS Networku predstavlja najnovije tehnologije

06.04.2018. 09:15 / Izvor: Akta.ba

Konferencija Microsoft NetWork 8 će se ove godine održati u Grand Hotelu Neum u periodu od 18. do 20. aprila 2018. godine. 

Na MS NetWork 8 konferenciji učesnici će moći pratiti predavanja iz šest tematskih cjelina, a među predavačima će biti i Srđan Novaković, izvršni direktor digitalnog odjela u Addiko grupaciji. Addiko Bank će na ovoj konferenciji predstaviti najnovije tehnologije za tzv. digitalni onboarding proces, kojim se klijentima pruža jednostavnost čak i kod najkomplikovanijih procesa, a da pri tom nisu u obavezi posjetiti poslovnice. 

U intervjuu za Akta.ba Srđan Novaković govori o kakvim tehnologijama se zapravo radi, digitalnoj transformaciji, te saradnji sa Microsoftom.

Ove godine ste jedan od predavača na MS NetWork konferenciji. O čemu ćete govoriti?

- Na ovogodišnoj konferenciji pokušat ću u kratkom izlaganju da predstavim publici najnovije tehnologije koje nam omogućavaju potpuno online otvaranje računa tzv. digitalni onboarding proces. Primjenom naprednih tehnologija klijentima se pruža jednostavnost čak i kod najkomplikovanijih procesa, a da pri tom nisu u obavezi da posjete poslovnice. Pored toga u svom izlaganju predstaviću nove inovativne funkcionalnosti na Viber-u (Chat Banking na Viberu) kao i ostale mogućnosti koje pružaju Viber stikeri. Činjenica je da mi danas živimo u svijetu gdje se napredak mjeri stopom digitalizacije i korišćenja modernih tehnologija koje svima nama olakšavaju život i poslovanje. To je i poslovni princip Addiko banke - modernizovati sve aspekte poslovanja kako bi klijentu ponudili što jednostavniju i 24/7 dostupnu uslugu. U predavanju ću se osvrnuti na par inovacija koje je Addiko banka prva u regionu uvela prošle godine i na šta su klijenti odlično reagovali.

Šta generalno predstavlja učešće Addiko banke na jednoj ovakvoj konferenciji? 

- Tokom proteklih 18 mjeseci od rebrandinga napravili smo veliki pomak u svom poslovanju. Usudio bih se čak reći digitalni iskorak od 7 milja. To nam je omogućilo da danas kad smo se dokazali kao ozbiljan digitalni igrač i iskonski digitalni transformator, da imamo situaciju gdje sarađujemo sa globalnim brendovima poput Microsofta ili Vibera koji žele sarađivati upravo sa nama i prepoznaju nas kao poželjne partnere. Učešće Addiko banke na jednoj ovakvoj konferenciji predstavlja prepoznatljivost tržišta u kojima poslujemo, a i šire, da smo lideri u procesu spovođenja digitalne tranformacije, i da glavne bankarske usluge činimo pogodnijim, jednostavnijim i efikasnijim. Iskreno se radujemo što ćemo ove godine na konferenciji publici predstaviti djelić kako Addiko banka pomjera granice ne samo u digitalnoj sferi, već i u ukupnom poslovanju u bankarskom sektoru.

U posljednje vrijeme u finansijskom svijetu često se govori o digitalizaciji poslovanja. Kako to ide u Addiko banci? 

- Digitalna transformacija podrazumijeva uvođenje i primjenu modernih tehnologija u svim segmentima poslovanja i ona nikad i nikako ne smije biti svedena samo na IT dio poslovanja, pogotovo jer obuhvata: razvoj, rast, klijente, zaposlene, proizvode, usluge, korporativnu kulturu… i zato ona nije opcija nego nužnost. Jednostavno rečeno, riječ je o evoluciji i stvaranju inteligentnije i inovativnije organizacije kroz kako Microsoft i sam ističe: uključivanje korisnika, osnaživanje zaposlenih, optimizaciju operativnog poslovanja i transformaciju proizvoda i usluga. Digitalna transformacija može biti ili autoput do uspjeha ili brod koji će vas potopiti ako ne prepoznate nužnost prilagođavanja novim poslovnim okolnostima.
Mi u Addiko banci smo promijenili dosta proizvoda i usluga, međutim najveći naglasak je ipak na digitalnoj transformaciji. Tu smo, uz pozadinske aktivnosti, napravili ozbiljne iskorake koji su vidljivi spolja - na web stranicama implementirali smo chatbot koji našim klijentima omogućuje da brzo i jednostavno izračunaju kolika im rata ili ročnost kredita najviše odgovara, te da usput ugovore i sastanak za njegovu realizaciju, i to u poslovnici u kojoj žele i u terminu u kojem žele. Naravno, tu je i posljednja inovacija - Addiko Chat Banking, Digital onboarding + viber p2p.

Možete li nam izdvojiti nekoliko vaših novijih digitalnih rješenja? 

- Addiko Chat Banking na Viberu - jedinstveni proizvod koji pojednostavljuje plaćanja do nivoa poruke i tako čini efikasnom jednu od osnovnih bankarskih usluga. Prošle godine smo ga prvo uveli i predstavilii upravo u Sarajevu, i naše banke u BiH su ga prve imale u ponudi u cijeloj Addiko grupi. To je jedinstvena usluga plaćanja putem Vibera, a Addiko je prva komercijalna banka u SEE/CEE i jedna od prvih u svijetu koja je uvela ovu uslugu. 

Spomenuo bih još Addiko Go Digital. To je nova usluga online otvaranja računa koja potvrđuje usmjerenost Addiko banke ka inovacijama. Takođe, uveli smo i Viber P2P plaćanja. Radi se o najnovijoj funkcionalnosti plaćanja iz Vibera direktno na kontakt iz imenika.

Da li ste ta rješenja radili sami ili s partnerima? 

- Neka rješenja koja se odnose na mobilno bankarstvo radili smo sami, ali se uglavnom oslanjamo na podršku naših strateških partnera kao npr. Comtrade Digital Services sa kojima smo uspješno sproveli mnoge projekte u posljednje vrijeme. Jedan on nama najznačajnih je upravo Addiko Chat Banking na Viberu kao i Viber P2P plaćanja. 

Kakvi su prvi efekti i reakcije klijenata o korištenju usluge plaćanja chatom putem Vibera?

- Addiko se ponosi uvođenjem usluge "Addiko Chat Banking" u partnerstvu sa Comtrade Digital Services i Viberom, koji prema nekim podacima ima više od 34 miliona aktivnih korisnika u regionu, pri čemu su zemlje u kojima Addiko posluje među najbrže rastućim tržištima Vibera. Jako smo zadovoljni pozitivnim reakcijama klijenata jer smo im sa Chat bankingom omogućili da odmah izvrše plaćanja u domaćem platnom prometu, provjere stanje na bankovnom računu, imaju uvida u transakcije, koriste platne obrasce te vrše plaćanja, a oni su to prepoznali kao dodatnu vrijednost i oduševljeni su činjenicom kako smo im Addiko Chat Banking dali u sklopu postojećih usluga, dakle bez ikakvih dodatnih naknada.
Takođe, sa predstavljanjem Addiko stikera uspjeli smo da za manje od mjesec dana dobijemo preko 300.000 pratilaca čime je Viber postao jedan od glavnih komunikacionih kanala za nas. 

Addiko Grupa je postala prva regionalna bankarska organizacija koja će tokom 2018. godine na svim tržištima na kojima posluje implementirati moderna Microsoftova rješenja. Jeste li zadovoljni prvim rezultatima? 

- Addiko Grupa i Microsoft dogovorili su saradnju na planu unaprjeđenja korisničkog iskustva klijenata banke kroz implementaciju Microsoft tehnološkog rješenja – Dynamics 365. Ovim je Addiko Grupa postala prva regionalna bankarska organizacija koja će tokom 2018. godine, na svim tržištima na kojima posluje, implementirati moderna rješenja kompanije Microsoft, ali i nastaviti dalje proces digitalne transformacije, fokusirajući se na unaprjeđenje korisničkog iskustva svojih klijenata. Mi interno već vidimo koliko će nam implementacija Microsoftovih rješenja koja su odlično ocijenjena od najrenomiranijih svjetskih nezavisnih istraživanja pomoći u našem poslovanju. Ali, najvažnije je ono što će klijenti vidjeti na svom primjeru. 

Razgovarala: Seida Bijedić

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti