Sumnjate da se zaraženi i imate problema u kontaktiranju ljekara, podsjećamo na ovu aplikaciju
Jedan od većih problema pacijenata koji imaju sumnju na Covid-19 ili su pozitivni jeste kontaktiranje ljekara, otežana dostupnost ili potpuna nedostupnost telefonskih linija u zdravstvenim ustanovama.
Jedan od većih problema pacijenata koji imaju sumnju na Covid-19 ili su pozitivni jeste kontaktiranje ljekara, otežana dostupnost ili potpuna nedostupnost telefonskih linija u zdravstvenim ustanovama.
Iz tog razloga podsjećamo da je Zavod zdravstvenog osiguranja KS u novembru prošle godine razvio aplikaciju https://onlinecovid19.ezoblak.ba koja svim pacijentima omogućava da putem web stranice popune osnovne anketne uputnike, te dalju komunikaciju sa zdravstvenim radnicima nastave online putem Vibera i telefona.
Pristup aplikaciji je omogućen putem linka, a čitav proces se odvija u četiri koraka:
prvi korak je - Registracija pacijenta putem web stranice,
drugi - Popunjavanje online obrazaca,
treći - Potvrda Viber registracije od strane pacijenta i
četvrti korak je - Pristup podacima od strane zdravstvenog radnika, preuzimanje slučaja i nastavak komunikacije sa pacijentom.
"Pandemija izazvana koronavirusom COVID-19 je pred sve oblasti poslovanja stavila velike izazove. Posebno je izazovima izložen zdravstveni sektor, kako zbog potrebe da u specifičnim uslovima građanima i građankama omogući koliko-toliko prihvatljive uslove za pružanje zdravstvene zaštite, tako i usljed potrebe da ih izlaže što manje riziku u pružanju povratnih informacija o njihovom zdravlju i potrebnim liječničko-terapijskim tretmanima", saopćeno je iz Zavoda.
Ističu da od samog početka pandemije Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo u saradnji sa implementatorom informacionog sistema, a zahvaljujući stalnom razvoju informacionog sistema, ulaže maksimalne napore na olakašanju pružanja zdravstvene usluge, što je svakako i u funkciji rasterećenja zdravstvenog sistema.
"Kanton Sarajevo je, zahvaljujući aplikaciji koju je u saradnji i po uputama Zavoda, izradio implementator, prvi u regionu (i još uvijek jedini) uveo mogućnost dostavljanja rezultata PCR testova putem Vibera, što je svakako u funkciji zaštite života i zdravlja građana, jer omogućava brzu i blagovremenu informaciju, ali i smanjuje pritisak na zdravstveni sistem, jer pacijent po svoj nalaz PCR testa nije prinuđen ići kod ljekara. Zahvaljujući novoj aplikaciji pacijent će lakše i jednostavnije doći do kontakta sa zdravstvenim radnicima, pogotovo kada se radi o administrativnom popunjavanju anketnih uputnika osoba u izolaciji i sličnim procedurama", navode iz Zavoda.
Nakon što pacijent potvrdi svoju identifikaciju i registraciju, svi podaci koji se unose kroz online komunikaciju i definisane upitnike, su u potpunosti integrisani i uvezani sa elektronskim kartonom pacijenta, zbog čega je omogućena distribucija i razmjena podataka između samih zdravstvenih ustanova u realnom vremenu.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.