Tešanjski "Napredak" radi za poznati modni brend "Coach"

16.07.2014. 08:02 / Izvor: eKapija.ba
Tešanjski 'Napredak' radi za poznati modni brend 'Coach'
OTVORI GALERIJU

Tešanjska fabrika radi po EU standardima, a potvrda uspješnosti i kvaliteta su i "Napretkovi" kupci sa kojima je ostvarena uspješna dugogodišnja saradnja: Pierre Cardin, Carl Gross, Jupiter, S’ Oliver, Schneiders, Baldesarini...

Nakon što je početkom godine dobio licencu sa 100 posto ispunjenim uslovima, "Napredak" iz Tešnja, jedan od bh. lidera u tekstilnoj industriji, počeo je raditi za vodeću američku dizajnersku kuću Coach, potvrdio je za eKapija.ba Amir Šišić, direktor kompanije "Napredak".

Da bi se uopće dobila licenca najvećeg brenda u svijetu, Šišić kaže kako je bilo potrebno ispuniti i uslove rada koji moraju biti u skladu sa EU propisima. Što je ova kompanija i uspjela.

Inače, Coach  je osnovana davne 1941. godine u Manhattanu (New York). Njihova ponuda sadrži fine asesoare i poklone za žene i muškarce, ručne torbe, muške torbe, ženske i muške kožne tvorevine, obuću, odjeću, satove, vikendne i putničke predmete, šalove, sunčane naočale, mirise, nakit i slične asesoare.

Šišić kaže kako "Napredak" u toku godine proizvede više od 100.000 visokokvalitetnih gotovih komada gornjih odjevnih predmeta (mantila, kaputa), ne računajući proizvodnju koju imaju kod kooperanata.

Danas "Napredak" zapošljava 320 vrhunski obučenih radnika, koji rade u radnim uslovima standardiziranim po normama EU. Tendencija zapošljavanja kako tvrdi prvi čovjek kompanije biće nastavljena i narednih godina, što je i jedan od strateških planova kompanije zajedno sa proširenjem proizvodnje.

S obzirom da su niskoakumulativna grana, uspjevaju biti zadovljni poslovanjem.

"Ono što me čini žalosnim stoji u tome da naša industrija može mnogo više doprinjeti ali pod uslovom podrške države, kako bi postali strateška grana domaće industrije", kaže Šišić, ističući kako je prema podacima resornog Ministarstva, industrija tekstila, odjeće, kože i obuće,  jedna od rijetkih industrijskih grana koja kontinuirano bilježi porast kako obima proizvodnje, tako i broja zaposlenih.

Ističe, kako poslove najviše rade za Italiju, dok oni vrše dalju distribuciju širom svijeta.

"Ono što mi proizvedemo možete kupiti i u Hong Kongu, Japanu, Engleskoj..", pojašnjava Šišić, ističući kako su radnici "Napredka" specijalizirani za proizvodnju gornjih odjevnih predmeta, kao što su mantili, kaputi, jakne, blejzeri...

Poslovni partneri za koje rade predstavljaju najveće modne kuće iz Njemačke, Austrije, Italije, Engleske..., a  potvrda uspješnosti i kvaliteta su i "Napretkovi" kupci sa kojima je ostvarena uspješna dugogodišnja saradnja: Pierre Cardin, Carl Gross, S’ Oliver, Schneiders, Baldesarini...

"Naše zadovoljstvo dolazi shodno zadovoljstvu našeg ino-partnera jer poslovni odnos zasnovan na kvalitetu rada i fleksibilnosti predstavlja dugoročnu uspješnu saradnju i zadovoljstvo koje gradimo već od davne 1956. godine", dodao je Šišić.

"Napredak" posluje u okviru tekstilne divizije AS Group, te je jedan od ciljeva: uspostaviti evropski centar za proizvodnju odjevnih predmeta sa mogućnošću pružanja usluga za velike i ugledne evropske i svjetske konfenkcijske brandove.

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti