U Sarajevu otvorena peta Branding konferencija

12.06.2015. 12:04 / Izvor: eKapija.ba
U Sarajevu otvorena peta Branding konferencija
OTVORI GALERIJU

​Danas je u sarajevskoj Vijećnici počela 5. Branding konferencija na kojoj su se okupili brojni stručnjaci iz ove oblasti iz cijele regije i svijeta.

Danas je u sarajevskoj Vijećnici počela peta Branding konferencija na kojoj su se okupili brojni stručnjaci iz ove oblasti iz 12 zemalja kako bi  predstavili i podijelii svoja  saznanja o ovoj oblasti.

Vesna Beganović, CEO agenije Via Media koja je organizator Brending konferencije, kaže da je njen cilj da podigne svijest o važnosti brendinga, komunikacija i medija kao važnog faktora koji prenosi priču o brendingu.

"Proizvodi koji su brendirani donose 30 posto veću vrijednost kompanijama", kaže Beganović. To će reći da su kupci spremni platiti 30 posto više za neki proizvod za koji vjeruju da za njega ne postoji zamjena na tržištu."Upravo iz te vrijednosti mi trebamo generirati profit za naš razvoj. Zato je branding tako važan", ističe Beganović.

Ivo Komšić, gradonačelnik Sarajeva, koji je otvorio samu konferenciju, pozvao je sve prisutne da pomognu u brendiranju grada Sarajeva.

Kaže da su oni kao Grad zainteresirani za brendiranje Sarajeva. "Sarajevo je poželjna tursitička destinacija, no mi tu poželjnost nismo ponudili svijetu da bi naš turistički sektor to bolje iskoristio. Sarajevo ima mnogo jedinstvenih stvari, poznat je kao grad festivala, ima olimpijsku prošlost i prostora za brandiranje. Često Sarajevo zovu europski Jeruzalem, ali ono je daleko više od toga. Bio sam u Jeruzalemu, ali nisam primjetio da imaju duh zajdničkog života koji Sarajevo ima i još njeguje", naveo je Komšić.

Slaven Fisher, predsjedavajući BBDO Group Croatia, kaže da se moramo pozdraviti sa starom racionalnom marketinškom školom jer su najnovija istraživanja pokazala da se rast brandova ne može temeljiti samo na lojalnosti i na diferencinaciji.

"Brandovi se mogu razvijati samo rastom broja kupaca od kojih većina, morate se pomiriti sa tim, vaš brand kupuje veoma rijetko. Rast brendova je vezan uz izgradnju mentalnih i fizičkih veza. Emocije kroz kretivnu komunikaciju su definitivno ključni unutarnji pokretač odluka o kupovini određenog brenda", kazao je Fisher.

Marijana Prpić, šefica brending odjela kompanije Google za Adriatic regiju, koja je govorila o digitalnoj brending strategiji istaknula je da su se u zadnjih 15 godina dogodile značajne promjene. Najviše, prema njoj, su se promijenili mediji. "Oni mediji koji su prije slovili kao neprekosnoveni i najrelevantniji danas se bore za opstanak. Njih su sada pokorili novi mediji koji u to doba nisu čak ni postojali. Zbog toga je veoma bitno digitalno predstavljanje. Vi znate tko su vaši korisnici i svi koji se bave marketingom moraju pratiti kako se oni digitalno ponašaju, što čitaju, gledaju, što ih zanima, kada su online i sl.", kazala je ona.

Napominje da je digitalna platforma sada postala glavna platforma za komunikaciju i tako će ostati u budućnosti i zbog toga će se marketinški stručnjaci morati usmjeriti na te kanale komunikacije sve više, navela je Prpić danas u Sarajevu.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti