Ličnosti / PRIVREDA I POLITIKA

Mirsada Adembegović, izvršna direktorica marketinga Centrotrans Eurolinesa: Ako znaš šta želiš riješio si probleme i sebi i drugima

22.01.2009. 09:49 / Izvor: eKapija.ba

„Moja srednjoškolska želja je bila da postanem novinar zbog toga što mi se to činilo, kao i svakom mladom čovjeku, interesantno, izazovno, dinamično i lijepo zanimanje“.

Ovako, na upit novinara portala eKapija.ba, započinje svoju priču Mirsada Adembegović, izvršna direktorica marketinga u kompaniji Centrotrans Eurolines.

Upisala je i završila novinarstvo na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu i radila u novinarstvu sve do 1995. godine. Kaže da bi, da nije bilo rata, sigurno i danas bila novinar. Međutim, u ratu je, kako navodi, shvatila da se od toga neće moći živjeti te je odlučila mijenjati zanimanje. Izbor je pao na marketing.

„Imala sam sreću da 1995. godine upišem i završim specijalistički postdiplomski kurs od šest mjeseci na MIT Centru gdje sam naučila mnogo korisnih stvari od kojih je najvažnija da čovjek, isto kao i firma, ako želi biti uspješan mora imati jasan dugoročni cilj i strategiju za ostvarenje cilja. Zbog toga moja životna i poslovna filozofija glasi: ako tačno znaš šta želiš riješio si probleme i sebi i drugima“, objašnjava Mirsada svoj poslovni put ka vrhu, gdje se nalazi danas.

Odmah nakon MIT-a je počela raditi u Coca Coli u prodaji i marketingu sve do 2002. godine kada prelazi u, tada malu, a danas najveću marketinšku agenciji u BiH, MITA Group gdje je radila sve do septembra 2008. godine na poziciji izvršnog direktora agencije Saatchi & Saatchi, jedne od članica MITA grupacije. U međuvremenu je završila i klasični postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a trenutno radi u Centrotrans Eurolines kompaniji na poziciji izvršnog direktora funkcije marketinga na korporativnom nivou.

„Uža specijalnost za koju sam se opredijelila jeste marketing i brending u malim i srednjim preduzećima tako da sam za magistarski rad izabrala temu „Izgradnja korporativne marke – šansa za mala i srednja bh. preduzeća“. Uradila sam i istraživanja u uspješnim, proizvodnim bh. preduzećima i kreirala model izgradnje korporativnog brenda malih i srednjih preduzeća. Budući da je ovo nova oblast svijetu marketinga i moje istraživanje i model koji sam kreirala spadaju među prve ove vrste, ne samo u BiH već i u svijetu“, precizira Mirsada.

Nakon sada rečenog, reklo bi se da je Mirsada okončala svoje vrhunsko školovanje, međutim, kako kaže stara izreka, čovjek uči dok je živ. 2007. godine Mirsada je uspješno završila trening za trenere u okviru projekta Evropske Unije EUTAC i stekla titulu certificiranog trenera za marketing malih i srednjih preduzeća. Zahvaljujući ovom projektu tokom prošle godine je održala skoro 30 treninga, seminara i kurseva poduzetnicima na prostru cijele BiH i stekla mnogo kvalitetnih iskustava.

U BiH nema mnogo domaćih uspješnih firmi sa tako dugom tradicijom kao što je Centrotrans Eurolines, a ni mnogo jakih korporativnih brendova. Kompanija postoji od 1948. godine, od 1963. posluje pod imenom Centrotrans, a današnji naziv Centrotrans Eurolines dobiva 1997. godine kada postaje članica Eurolinesa, najveće evropske organizacije prevoznika u drumskom saobraćaju. U okviru Centrotrans Eurolinesa, od 1963. godine, posluje i Centrotours, kompanija koja sa svojih pet poslovnica predstavlja jednu od vodećih turističkih agencija u Bosni i Hercegovini.

Centrotrans jeste jaka i respektabilna kompanija, ali budući da se sama izdržava, znači nije državna firma i nema zagarantovan budžet, ipak ne može odvojiti budžet za marketing kao što to mogu državne ili internacionalne kompanije. Zbog toga je za mene izazov raditi u Centrotransu, kompaniji koja ima moderan menadžment i sve resurse da se transformiše u jak brend“, zaključuje Mirsada .

Pogledajte i druge dokumente u rubrici KO je KO

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti