APKE savjetovanje: Provođenje Pravilnika o kancelarijskom poslovanju
Kancelarijsko poslovanje prati poslovni sistem, mentalitet, ciljeve i organizacijsku kulturu organizacije kojoj pripada.
Primjena NOVOG Pravilnika o kancelarijskom poslovanju bila je obavezna već od početka godine
Na APKE savjetovanju odgovorna lica za provođenje navedenog pravilnika će govoriti o novitetima i primjeni
Federalno ministarstvo pravde donijelo je Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj 96/19) od 20.12.2019 godine, dok je članom 99. istog Pravilnika stavljen van snage Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj 73/19).
Ističemo da se u NOVOM Pravilniku po prvi put na nivou Federacije i nižih nivoa vlasti, kantona, općina, itd., detaljno uređuje pitanje upotrebe faksimila, postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, odnosno upravnih organizacija i drugo. Na savjetovanju će odgovorna lica/inspektori za nadzor provođenja navedenog pravilnika govoriti i o novitetima istog u vršenju kancelarijskog poslovanja.
Kancelarijsko poslovanje, ima svrhu i služi da se osnovni poslovi organa pravilno razumiju, planiraju, na vrijeme otpočnu i završe kao što su:
- Evidencija o predmetima
- Izvještaji o slobodnom pristupu informacijama,
- Rješavanju upravnih stvari i sl.
Kancelarijsko poslovanje prati poslovni sistem, mentalitet, ciljeve i organizacijsku kulturu organizacije kojoj pripada.
Značaj edukacije u oblasti kancelarijskog poslovanja je od velikog značaja i neophodno kako ne bi došlo do propusta u radu i pogrešne primjene novog Pravilnika.
Također, na inicijativu predstavnika organa uprave javnih preduzeća i javnih ustanova kao i predstavnika privrede iz oblasti primjene propisa (zakona i pozakonskih akata), organizovali smo savjetovanje na navedenu temu u toku mjeseca MARTA 2020. godine u slijedećem terminu:
- NOVI PRAVILNIK O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE (Službene novine Federacije BiH broj: 96/19) KOJI JE U OBAVEZNOJ PRIMJENI OD 01.01.2020. GODINE.
Vrijeme i mjesto održavanja 3. MART 2020. godine, HOTEL „HOLLYWOOD“ ILIDŽA
AKCENAT EDUKACIJE:
Na navedenoj edukaciji nastojat će se educirati svi koji se u svom radu susreću s primjenom navedenog Pravilnika, bilo unutar organa ili pak od strane zainteresiranih podnositelja zahtjeva za ostvarivanje nekog prava.
Akcenat je dakle, tumačenje odredbi Pravilnika te detaljnije upoznavanje o ulozi, značaju i postupku primjene novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj: 96/19), koji je stupio na snagu, a u obaveznoj primjeni od 01.01.2020 godine;
CILJNA SKUPINA:
Adukacija je usmjerana: rukovodiocima, državnim službenicima, namještenicima, kao i svima onim koje interesuje navedena tematika.
Naime, zbog velikog interesovanja i popunjavanja mjesta bitno je da blagovremeno dostavite prijavu na fax: 033/472-317, ili na e-mail: info@apke.ba, uz napomenu da svi do sada zvanično prijavljeni svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu (zbog rezervacije mjesta, pripreme materijala i certifikata).
U prilogu Vam dostavljamo poziv za savjetovanje.
Prijavu/narudžbenicu za savjetovanje možete poslati na fax: 033/472-317, ili e-mail: info@apke.ba. ILI KLIKOM PRIJAVA
Napomena:
Za više informacija molimo da posjetite našu WEB stranicu: www.apke.ba, ili nas kontaktirate na e-mail:info@apke.ba, ili tel.: 033/863-446, 472-317, 061/849-330.
Plan i program možete pogledati na: www.apke.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.