Najave / KONFERENCIJE I KONGRESI

Novi marketing - potrošački trendovi, digitalni svijet i inovacije

InAkademija u saradnji s Poslovnom akademijom Finance 22. oktobra organizira 2. Sarajevo Marketing Summit na temu Novi marketing - potrošački trendovi digitalni svijet i inovacije.

19.10.2015. 09:53 / Izvor: Akta.ba

InAkademija u saradnji s Poslovnom akademijom Finance 22. oktobra organizira 2. Sarajevo Marketing Summit na temu Novi marketing - potrošački trendovi digitalni svijet i inovacije. Na Summitu  će biti predstavljeni primjeri kako marketing doprinosi napretku u biznisu (poslovanju).

Cilj SarajevoMarketing Summita je edukacija, širenje znanja i odličnih praksi na području marketinga. Najvažniji stručnjaci u regiji će se okupiti u Kongresnom centru Ilidža gdje će govoriti o trendovima koji pomjeraju granice marketinga u svijetu.

Središnji govornik ovogodišnjeg Summita je Nicolas Kfuri, koji će predstaviti glavne potrošačke trendove u svijetu. Ti trendovi veća sada ukazuju na to kako će se kupci ponašati i trošiti u budućnosti.

"Potrošač 2020. će biti hiperpovezani potrošač, koji će svim aspektima svog života, upravljati putem stacionarnih ili mobilnih naprava, priključenih na  internet. Nalazimo se u središtu preobrazbe društva.  Svjesni smo, da će do 2020. godine generacija Y biti ona koja će prevladati na radnim mjestima i koja će ujedno predstavljati najvažnije kupce svih vrsta proizvoda i usluga u svjetskojprivredi", rekao je Kfuri. On će direktorima marketinga dati ideje, gdje tražiti i naći nove i drugačije prilike u marketingu i poslu.

Kako uspjeti na stranim tržištima? Što moraju marketari učiniti, da bi se razlikovali od ostalih regionalnih i svjetskih igrača.  Da li postoji niša, diferencijator, kojeg mogu iskoristiti domaći brendovi? Postoje li inovativni segmenti koje možete upotrijebiti za dostizanje marketinškog uspjeha? Kako pratiti nove trendove, kako uspješno lansirati nove proizvode? To su samo neka od pitanja na koje će odgovarati stručnjaci koji dolaze iz različitih sektora i kompanija kao što su: Jamnica, Microsoft, Mita Group, Valicon, Posao.ba, Httpool, NLB, Vasić Media i Coca-Cola.

U zaključnom dijelu Summita će direktori marketinga, direktori agencija i predstavnici medija komentirati DNK potrošača 2020. i objasniti zašto je marketing onaj koji mora te trendove otkrivati i kako će nove spoznaje okrenuti u svoju korist i upotrijebiti ih za jačanje brendova te bolje i unosnije poslovanje. Sarađivat će predstavnici Fabrike, A. T. Kearney, Imperial Tobacco.

 Na Summitu će svoje znanje i iskustva dijeliti:

  • Nicolas Kfuri, guest professor, director, Kfuri Consulting-Training-Networking
  • Jasna Mikačić, Director of Marketing, Jamnica d.d.
  • Mujo Selimović, CEO & Chairman, Mims Grupa
  • Ismir Omeragić, CEO, Valicon
  • Ejub Kučuk, CEO, Mita Group
  • Manja Gradišek, Head of marketing communications, NLB
  • Petar Vasić, CEO, Vasić Media
  • Lejla Hadžiabdić, Marketing Manager, Microsoft BiH
  • Danka Trbojević, Account Director, Httpool
  • Edin Mehić, CEO, Posao.ba
  • Senad Zaimović, Director, Fabrika, 
  • Domen Zadravec, Principal/Junior Partner, A. T. Kearney,
  • Anesa Boja, Marketing Manager, Imperial Tobacco.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave