Poziv na završno savjetovanje 2020. - elektronske javne nabavke
Pravilnost provođenja javnih nabavki jedan je od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača.
POZIV NA ZAVRŠNO SAVJETOVANJE ZA 2020. GODINU
ELEKTRONSKE JAVNE NABAVKE
PROMOCIJA KNJIGE, POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE,
AKTUELNA PITANJA U JAVNIM NABAVKAMA UGOVRNIH ORGANA I PONUĐAČA
U PROCESU REALIZACIJE JAVNE NABAVKE,
PRAKSA (primjeri rješenja)
18. NOVEMBAR 2020. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ - ILIDŽA
Pravilnost provođenja javnih nabavki jedan je od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Prema tome, od izuzetnog značaja je uspješnost definisanja realizacije potpisanog ugovora, kroz rješavanje problema tokom realizacije ugovora, koji je ujedno i put do instrumenta obezbjeđenja u realizaciji ugovora.
Uvođenje i usvajanje novih metoda i vještina javnih nabavki kao i vrednovanje efikasnijeg provođenja javnih nabavki podrazumjeva pravilno provođenje javnih nabavki kao jedan od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Krajnji rezultat jeste smanjenje grešaka koje se često dešavaju u praksi javnih nabavki, pa sve do povečanja konkurentske prednosti na tržištu javnih nabavki.
Shodno navedenoj problematici na ovom savjetovanju će biti objašnjen način realizacije i izazovi kod ugovora o javnoj nabavci, odgovornost ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacije, kašnjenja u realizaciji ugovora i realizaciji ugovornih obaveza, pregovarački postupak, strategija pregovaranja kada je ugovor o javnoj nabavci ništavan, žalbeni postupak u javnim nabavkama sa primjerima iz prakse UGOVORNIH ORGANA, PONUĐAČA, mišljenjima i stavovima Agencije za javne nabavke, Ureda za razmatranje žalbi i suda BiH, Ureda za reviziju, kao i neophodnim radnjama plana nabavki za 2020. godinu, kao i eventualnim izmjenama i dopunama Zakona koje nas očekuju do kraja tekuće godine.
Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14).
Temeljem izloženog, pozvali smo vrlo iskusne predavače na veliko stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na praktične primjere iz njihove prakse.
PREDAVAČI:
Doc. dr. Nermin Lapandić - Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat - Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik - Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.
Kemal Muhamedović, dipl. oec - razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)
TEME
PROMOCIJA KNJIGE POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE
ELEKTRONSKE JAVNE NABAVKE ( E-AUKCIJA , ELEKTRONSKE PONUDE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI)
- Uslovi za učešće u e-postupku;
- Kreiranje elektronskog postupka;
- Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku;
- Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke;
- Tim ponuđača u e-postupku;
- Generisanje enkripcijskog ključa za zaštitu ponude;
- Kreiranje ponude;
- Slanje elektronskih ponuda;
- Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda;
- Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje;
- Evaluacija ponuda;
- Izmjena rezultata evaluacije;
- Javno otvaranje elektronskih ponuda na Portalu JN;
- Zahtjev za ispravku računske greške;
- Postavljanje pitanja za pojašnjenje ponude;
- Obrazloženje neprirodno niske cijene;
- E-aukcije u elektronskom postupku (nova logika kod podnošenja ponuda kod kriterija NC);
- Poništenje održane e-aukcije i ponovno zakazivanje od strane Ugovornog organa;
- Preporuka za dodjelu/poništenje;
- Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe;
- Donošenje i objavljivanje odluke o dodjeli/poništenju;
- Priprema i dostavljanje elektronske ponude;
PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA
- Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
- Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
- Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
- Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
- Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
- Primjeri prakse UO;
- Primjeri prakse PONUĐAČA;
- Studija slučaja;
PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA
- Uslovi za primjenu pregovaračkog postupka bez objave obavještenja;
- Način provođenja pregovaračkog postupka bez objave obavještenja;
- Definisanje kvalifikacionih uslova u tenderskoj dokumentaciji;
- Nabavka dodatnih i nepredviđenih radova, roba i usluga;
- Praktičan prikaz dijagrama toka u pregovaračkom postupku;
- Dobrovoljno ex ante obavještenje o transparentnosti;
- Žalbeni postupak i rokovi za izjavljivanje žalbe u pregovaračkom postupku;
JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI
- Prekšajna i krivična odgovornost u postupcima javnih nabavke (rukovodioca – ostalih učesnika javnih nabavki ispred UO);
- Krivične i prekrašajne odgovornosti u segmentu izuzeća i pregovaračkih postupaka po ZJN;
- Razlika između krivične i prekšajne odgovornosti (kada jedna drugu isključuje);
- Rad komisija za nabavke u vanrednim okolnostima;
- Provođenje nabavki hitne prirode (nabavka potrebnih sredstava za vrijeme epidemije, više sile itd);
- Kako da Ugovorni organi riješe dileme o postupanju u nabavkama u vanrednim okolnostima (analiza kroz aktuelne nabavke „Respiratori“, pokretna bolnica, maske, rukavice i sl.);
PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA
- Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
- Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
- Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
- Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
- Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
- Primjeri prakse UO;
- Primjeri prakse PONUĐAČA;
- Studija slučaja;
PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2021. GODINU
- Izrada plana nabavki za 2021. godinu;
- Prilagođavanje tenderske dokumentacije novom načinu korištenja sistema E-nabavke;
- Izmjene u radu komisije za javne nabavke u slučaju kada se dostavljaju elektronske ponude;
- Izrada specifikacije za zaključenje okvirnog sporazuma;
- Praćenje realizacije ugovora i okvirnog sporazuma, PREPORUKE REVIZIJE;
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
165,00 KM po jednom učesniku;
140,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
120,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
1.Pravilnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.
2.Knjiga postupak ugovaranja javne nabavke, AUTORA: doc. dr. Nermin Lapandić, po cijeni od 68 KM. Priručnik i knjiga su bez uključenog PDV-a.
Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara - molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.