Javne nabavke - završno savjetovanje za 2021. godinu​

03.11.2021. 11:44 / Izvor: Akta.ba
Javne nabavke - završno savjetovanje za 2021. godinu​

APKE organizuje završno savjetovanje za 2021. godinu​

JAVNE NABAVKE ZAVRŠNO SAVJETOVANJE ZA 2021 GODINU

PROCES PLANIRANJA I PRIPREME POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI  "KO  NE  PLANIRA,  PLANIRA NAUSPJEH“ ODGOVORNOST RUKOVODIOCA

OČEKIVANE IZMJENE NA PORTALU JAVNIH NABAVKI NOVI PRAVILNIK (E-NABAVKE)

PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA 2021. GODINU (primjeri rješenja i presuda)

24.11.2021. GODINE HOTEL "HOLLYWOOD"-  ILIDŽA

Uvođenje novih metoda javnih nabavki zahtjeva pravilno provođenje javnih nabavki kao jedan od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Ako su zaposleni koji rade kod ugovornih organa i ponuđača na provođenju postupka nabavke, na pripremi ponuda dobro upoznati sa svim pravilima, to im omogućuje da izbjegnu sve zakonske probleme koji mogu nastati, a njihovim organizacijama i preduzećima donosi materijalnu korist.

Zbog naprijed navedenog, na ovom savjetovanju će biti objašnjena procedura javnih nabavki idući kroz različite segmente postupka, primjerima iz prakse UGOVORNIH ORGANA, PONUĐAČA, mišljenjima i stavovima Agencije za javne nabavake, Ureda za razmatranje žalbi i Suda BiH, Ureda za reviziju,  kao i neophodnim radnjama plana nabavki za 2022. godinu, kao i izmjenama i dopunama Zakona koje nas očekuju u istoj godini.

Savjetovanje je namijenjeno rukovodiocima, sekretarima organizacija, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke i službenicima za javne nabavke, a sve u cilju efikasnog, ekonomičnog i transparentnog trošenja javnih sredstava u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14).

Temeljem naprijed navedenog pozvali smo vrlo iskusne predavače na veliko stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na praktične primjere iz njihove prakse.

PREDAVAČI:  

Doc. dr. Nermin Lapandić-Član radne grupe za izradu nacrta zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

Amir Rahmanović-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

Mag. iur. Edvin Šarić dipl. Pravnik-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiHekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.

TEME 

  • PROCES PLANIRANJA I PRIPREME POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI - „KO  NE  PLANIRA,  PLANIRA NAUSPJEH“ 

·       Planiranje javnih nabavki -  kako uspostaviti proces planiranja u ugovornom organu

·       Određivanje predmeta nabavke i mogućnost podjele na lotove korištenjem JRJN

·       Radnje i postupci u ugovornom organu  prilikom istraživanje tržišta 

·       Procijena vrijednosti nabavke

·       Kriteriji za određivanje metoda javnih nabavki (vrijednosni pragovi, uslovi za postupke ili izuzeća) 

·       Odabir vrste postupka  i načina javne nabavke 

·       Određivanje rokova u Planu nabavke, korištenjem metode „planiranje unatrag“. 

·       Izrada plana javne nabavke 

·       Greške  ugovornih organa u fazi planiranja koje mogu dovesti do poništenja postupka u  potpunosti ili djelimično.

·       Stav Ureda za reviziju u BiH kada je u pitanju donošenje plana javnih nabavki, rok pokretanja postupka kađnjemnje usvajanja budžeta odnosno finansijskog plana.

 

  • OKVIRNI SPORAZUM I NJEGOVA PRAKTIČNA PRIMJENA

·        Pravna priroda okvirnog sporazuma

·        Kada se primjenjuje okvirni sporazum kao tehnika nabavke?

·        Razlike između ugovora i okvirnog sporazuma

·        Planiranje okvirnog sporazuma i procjena vrijednosti nabavke

·        Kada se zaključuje okvirni sporazum na procijenu vrijednost a kada na vrijednost iz najpovoljije ponude?

·        Trajanje okvirnog sporazuma

·        Realizacija okvirnog sporazuma

·        Opcije za zaključivanje okvirnog sporazuma (okvirni sporazum sa jednim dobavljačem, okvirni sporazum sa više dobavljača – lista dobavljača, mini tender, da li se zaključuje jedan okvirni sporazum ili više okvirnih sporazuma sa svakim izabranim dobavljačem itd.)

·        Smjernice za pripremu tenderske dokumentacije kada se predviđa zaključivanje okvirnog sporazuma

·        Model okvirnog sporazuma

·        Zaključivanje pojedinačnih ugovora po okvirnom sporazumu

·        Postupanje u slučaju prijema nedovoljnog broja ponuda u postupku u kom se ugovorni organ opredijelio za okvirni sporazum sa više dobavljača

·        Pravna zaštita u proceduri sklapanja okvirnog sporazuma i pojedinačnih ugovora

·        Šta, kada i kako se izvještava o zaključenom okvirnom sporazumu i pojedinačnim ugovorima po okvirnom sporazumu 

 

  • STRUČNA OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPKA ODLUKA O DODJELI UGOVORA ILI PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE (ispravno postupanje komisije za nabavke prilikom otvaranja, pregleda i ocjene ponuda i okonačnja postupka)

 

·        Zapisnik o zaprimanju ponuda; 

·        Postupak otvaranja ponuda i sačinjavanje Zapisnika o otvaranju ponuda; 

·        Analiza ponuda; 

·        Provjera kvalifikovanosti ponuda; 

·        Provjera ispunjenosti zahtjeva u pogledu tehničkih specifikacija i opisa  predmeta nabavke; 

·        Provjera da li ponude ispunjavaju uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg; 

·        Računska ispravnost ponude; 

·        Neprirodno niska cijena; 

·        Pojašnjenje ponude; 

·        Uslovi za diskvalifikaciju i odbacivanje ponude;

·        Preporuka za donošenje odluke o izboru /poništenju postupka javne nabavke.

 

  • PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA 2021. GODINU (primjeri rješenja i presudA

 

  • OČEKIVANE IZMJENE NA PORTALU JAVNIH NABAVKI NOVI PRAVILNIK (E-NABAVKE)
Pitanja i odgovori

VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba

POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:

190,00 KM po jednom učesniku;

170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

130,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

KOTIZACIJA UKLJUČUJE: 

Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH.

SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

  1. CD o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa zvučnim objašnjenjemnjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.
Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba. 

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara - molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

PLAN I PROGRAM 

Svrha obuke :

Novine u javnim nabavkama, odgovornost ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacijekašnjenja u realizaciji ugovora i realizacija ugovornih obaveza, pregovarački postupak, žalbeni postupak;

Učesnici:

Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke;

Organizator:

APKE - Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo 

Izvođači:

Interni i eksterni treneri Agencije 

Mjesto održavanja:

Hotel „HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo

Datum održavanja:

24. NOVEMBAR. 2021. godine

 

DNEVNI RED OBUKE 

početak 9:30 h

VRIJEME:

GLAVNI SADRŽAJI:

9:00 -9:30

DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;

9:30- 11:00

PRVI BLOK NASTAVE:

-       Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja

-       Tema po pozivu interni trener Agencije

11:00-11:15

PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE

11:15-12:45

DRUGI BLOK NASTAVE: 

-       Tema po pozivu eksterni trener Agencije

12:45-13:45

PAUZA - RUČAK

13:45-15:00

 

TREĆI BLOK NASTAVE:

-       Tema po pozivu eksterni trener Agencije

-       Bitnosti 

15:00-16:00

ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU 

 

PREUZMI DOKUMENT:
Prijavni obrazac

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave