Javne nabavke - završno savjetovanje za 2021. godinu
APKE organizuje završno savjetovanje za 2021. godinu
JAVNE NABAVKE ZAVRŠNO SAVJETOVANJE ZA 2021 GODINU
PROCES PLANIRANJA I PRIPREME POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI "KO NE PLANIRA, PLANIRA NAUSPJEH“ ODGOVORNOST RUKOVODIOCA
OČEKIVANE IZMJENE NA PORTALU JAVNIH NABAVKI NOVI PRAVILNIK (E-NABAVKE)
PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA 2021. GODINU (primjeri rješenja i presuda)
24.11.2021. GODINE HOTEL "HOLLYWOOD"- ILIDŽA
Uvođenje novih metoda javnih nabavki zahtjeva pravilno provođenje javnih nabavki kao jedan od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Ako su zaposleni koji rade kod ugovornih organa i ponuđača na provođenju postupka nabavke, na pripremi ponuda dobro upoznati sa svim pravilima, to im omogućuje da izbjegnu sve zakonske probleme koji mogu nastati, a njihovim organizacijama i preduzećima donosi materijalnu korist.
Zbog naprijed navedenog, na ovom savjetovanju će biti objašnjena procedura javnih nabavki idući kroz različite segmente postupka, primjerima iz prakse UGOVORNIH ORGANA, PONUĐAČA, mišljenjima i stavovima Agencije za javne nabavake, Ureda za razmatranje žalbi i Suda BiH, Ureda za reviziju, kao i neophodnim radnjama plana nabavki za 2022. godinu, kao i izmjenama i dopunama Zakona koje nas očekuju u istoj godini.
Savjetovanje je namijenjeno rukovodiocima, sekretarima organizacija, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke i službenicima za javne nabavke, a sve u cilju efikasnog, ekonomičnog i transparentnog trošenja javnih sredstava u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14).
Temeljem naprijed navedenog pozvali smo vrlo iskusne predavače na veliko stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na praktične primjere iz njihove prakse.
PREDAVAČI:
Doc. dr. Nermin Lapandić-Član radne grupe za izradu nacrta zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Amir Rahmanović-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. Pravnik-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.
TEME
- PROCES PLANIRANJA I PRIPREME POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI - „KO NE PLANIRA, PLANIRA NAUSPJEH“
· Planiranje javnih nabavki - kako uspostaviti proces planiranja u ugovornom organu
· Određivanje predmeta nabavke i mogućnost podjele na lotove korištenjem JRJN
· Radnje i postupci u ugovornom organu prilikom istraživanje tržišta
· Procijena vrijednosti nabavke
· Kriteriji za određivanje metoda javnih nabavki (vrijednosni pragovi, uslovi za postupke ili izuzeća)
· Odabir vrste postupka i načina javne nabavke
· Određivanje rokova u Planu nabavke, korištenjem metode „planiranje unatrag“.
· Izrada plana javne nabavke
· Greške ugovornih organa u fazi planiranja koje mogu dovesti do poništenja postupka u potpunosti ili djelimično.
· Stav Ureda za reviziju u BiH kada je u pitanju donošenje plana javnih nabavki, rok pokretanja postupka kađnjemnje usvajanja budžeta odnosno finansijskog plana.
- OKVIRNI SPORAZUM I NJEGOVA PRAKTIČNA PRIMJENA
· Pravna priroda okvirnog sporazuma
· Kada se primjenjuje okvirni sporazum kao tehnika nabavke?
· Razlike između ugovora i okvirnog sporazuma
· Planiranje okvirnog sporazuma i procjena vrijednosti nabavke
· Kada se zaključuje okvirni sporazum na procijenu vrijednost a kada na vrijednost iz najpovoljije ponude?
· Trajanje okvirnog sporazuma
· Realizacija okvirnog sporazuma
· Opcije za zaključivanje okvirnog sporazuma (okvirni sporazum sa jednim dobavljačem, okvirni sporazum sa više dobavljača – lista dobavljača, mini tender, da li se zaključuje jedan okvirni sporazum ili više okvirnih sporazuma sa svakim izabranim dobavljačem itd.)
· Smjernice za pripremu tenderske dokumentacije kada se predviđa zaključivanje okvirnog sporazuma
· Model okvirnog sporazuma
· Zaključivanje pojedinačnih ugovora po okvirnom sporazumu
· Postupanje u slučaju prijema nedovoljnog broja ponuda u postupku u kom se ugovorni organ opredijelio za okvirni sporazum sa više dobavljača
· Pravna zaštita u proceduri sklapanja okvirnog sporazuma i pojedinačnih ugovora
· Šta, kada i kako se izvještava o zaključenom okvirnom sporazumu i pojedinačnim ugovorima po okvirnom sporazumu
- STRUČNA OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPKA ODLUKA O DODJELI UGOVORA ILI PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE (ispravno postupanje komisije za nabavke prilikom otvaranja, pregleda i ocjene ponuda i okonačnja postupka)
· Zapisnik o zaprimanju ponuda;
· Postupak otvaranja ponuda i sačinjavanje Zapisnika o otvaranju ponuda;
· Analiza ponuda;
· Provjera kvalifikovanosti ponuda;
· Provjera ispunjenosti zahtjeva u pogledu tehničkih specifikacija i opisa predmeta nabavke;
· Provjera da li ponude ispunjavaju uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg;
· Računska ispravnost ponude;
· Neprirodno niska cijena;
· Pojašnjenje ponude;
· Uslovi za diskvalifikaciju i odbacivanje ponude;
· Preporuka za donošenje odluke o izboru /poništenju postupka javne nabavke.
- PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA 2021. GODINU (primjeri rješenja i presudA
- OČEKIVANE IZMJENE NA PORTALU JAVNIH NABAVKI NOVI PRAVILNIK (E-NABAVKE)
Pitanja i odgovori
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
130,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH.
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
- CD o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa zvučnim objašnjenjemnjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.
Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara - molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PLAN I PROGRAM
Svrha obuke : |
Novine u javnim nabavkama, odgovornost ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacije, kašnjenja u realizaciji ugovora i realizacija ugovornih obaveza, pregovarački postupak, žalbeni postupak; |
Učesnici: |
Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke; |
Organizator: |
APKE - Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo |
Izvođači: |
Interni i eksterni treneri Agencije |
Mjesto održavanja: |
Hotel „HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo |
Datum održavanja: |
24. NOVEMBAR. 2021. godine |
DNEVNI RED OBUKE
početak 9:30 h
VRIJEME: |
GLAVNI SADRŽAJI: |
9:00 -9:30 |
DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; |
9:30- 11:00 |
PRVI BLOK NASTAVE: - Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja - Tema po pozivu interni trener Agencije |
11:00-11:15 |
PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE |
11:15-12:45 |
DRUGI BLOK NASTAVE: - Tema po pozivu eksterni trener Agencije |
12:45-13:45 |
PAUZA - RUČAK |
13:45-15:00
|
TREĆI BLOK NASTAVE: - Tema po pozivu eksterni trener Agencije - Bitnosti |
15:00-16:00 |
ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU |
Prijavni obrazac
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.